دانلود زیرنویس فارسی سریال Abbott Elementary | دبستان ابوت

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : سریال ژانر: سریال کوتاه کمدی
1,107 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال Abbott Elementary
  • نام فیلم: Abbott Elementary مدت زمان: 22mins
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Quinta Brunson نویسنده:
  • بازیگران: Quinta Brunson, Tyler James Williams, Janelle James
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.2
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

گروهی از معلمان را دنبال می کند که در یکی از بدترین مدارس دولتی کشور گرد هم آمده اند، فقط به این دلیل که آنها عاشق تدریس هستند.

Follows a group of teachers brought together in one of the worst public schools in the country, simply because they love teaching.

21345

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Abbott Elementary

دانلود زیرنویس سریال Abbott Elementary سریال دبستان ابوت (Abbott Elementary) یک مجموعه کمدی و مستندنما محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک راندال آینهورن، جنیفر سلوتا و متیو ای. چری (Randall Einhorn و Jennifer Celotta و Matthew A. Cherry) است که فصل اول آن در سال 2021 میلادی توسط سه کمپانی Delicious Non-Sequitur Productions و 20th Television و Warner Bros. Television تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این سریال را نیز کوئینتا برانسون و جویا مک کروری به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون کوئینتا برانسون، تایلر جیمز ویلیامز، جانل جیمز، لیزا ان والتر و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «دبستان ابوت»

دانلود زیرنویس فارسی سریال Abbott Elementary سریال دبستان ابوت Abbott Elementary 2021 در مورد گروهی از معلمان متعهد و وظیفه‌شناس است که در یکی از بدترین مدارس دولتی کشور گرد هم آمده‌اند، فقط به این دلیل که آن‎ها عاشق تدریس هستند و…

دانلود زیرنویس سريال House of the Dragon