دانلود زیرنویس فارسی سریال 1899

تاریخ اکران : 2022 دسته بندی : سریال ژانر: تاریخی ترسناک درام
2,270 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال 1899
  • نام فیلم: 1899 مدت زمان: 1 ساعت
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آلمان
  • کارگردان : Baran bo Odar, Jantje Friese نویسنده:
  • بازیگران: Isabella Wei, Anton Lesser, Emily Beecham
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 9.2
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

مهاجران چند ملیتی که از قاره قدیمی به برخورد جدید سفر می کنند ، یک معما کابوس را در یک کشتی دوم در دریای آزاد قرار می دهند.

Multinational immigrants traveling from the old continent to the new encounter a nightmarish riddle aboard a second ship adrift on the open sea.

22266

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال 1899

دانلود زیرنویس سریال 1899 ۱۸۹۹ یک سریال آلمانی چندزبانه تاریخی، معمایی و ترسناک است که یانتیه فریزه و باران بو اودار برای نتفلیکس خلق کرده‌اند؛ زوج هنرمندی که پیش از این با سریال فوق‌العاده «تاریک» (Dark) محصول ۲۰۱۷-۲۰۲۰ خودی نشان دادند و قبل از آن با فیلم «من کی هستم» (Who Am I) شناخته می‌شدند که هم در گیشه سینماهای آلمان پرفروش شده بود و هم نامزدی جوایز بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه را در جوایز سینمای آلمان ۲۰۱۵ کسب کرده بود.

خلاصه داستان زیرنویس سریال 1899

دانلود زیرنویس فارسی سریال 1899 سال ۱۸۹۹ یک کشتی بخار حاوی مهاجران، از لندن حرکت می‌کند و قاره اروپا را ترک می‌کند تا به سوی غرب و شهر نیویورک برود. مسافران که از تبارهای مختلف اروپایی هستند با امیدها و آرزوهای‌شان برای قرنی تازه و آینده‌ای نو در قاره‌ای جدید گرد هم آمده‌اند؛ اما سفر آن‌ها وقتی به شکل غیرمنتظره‌ای دگرگون می‌شود که یک کشتی مهاجران دیگر را به نام پرومتئوس/ پرومته پیدا می‌کنند که در آب‌های آزاد سرگردان است. آنچه آن‌ها در این کشتی – که چهار ماه مفقود شده بود – پیدا می‌کنند سفرشان به سرزمین موعود را به کابوسی هراس‌انگیز بدل می‌کند.

دانلود زیرنویس House Of The Dragon