دانلود زیرنویس فارسی سریال 12 Monkeys

تاریخ اکران : 2015 دسته بندی : سریال ژانر: درام ماجراجویانه
1,157 بازدید
دانلود زیرنویس 12 Monkeys
  • نام فیلم: 12 Monkeys مدت زمان: 43دقیقه
  • زبان: انگلسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Travis FickettTerry Matalas نویسنده:
  • بازیگران: Aaron StanfordAmanda SchullNoah Bean
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.0
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

سفر مسافر زمان از آینده پسا آخرا مانی را دنبال می کند که در حال حاضر در ماموریتی برای یافتن و از بین بردن منبع طاعون مرگبار که تقریباً نسل بشر را نابود می کند ظاهر می شود.

Follows the journey of a time traveler from the post-apocalyptic future who appears in present day on a mission to locate and eradicate the source of a deadly plague that will nearly destroy the human race.

1486

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال 12 Monkeys :

دانلود زیرنویس سریال 12 Monkeys به معنی 12 میمون (انگلیسی: 12 Monkeys) یک فیلم علمی تخیلی آمریکایی محصول سال 1995 به کارگردانی تری لیام است ، با الهام از فیلم کوتاه La Jetée ساخته کریس مارکر در سال 1962 ، با بازی بروس ویلیس ، مادلین استوو و برد پیت ، با کریستوفر پلامر و دیوید مورس در نقش های مکمل. پس از آنکه یونیورسال استودیو حقوق بازسازی La Jetée را به عنوان یک فیلم کامل به دست آورد ، دیوید و جانت پیپ برای نگارش فیلمنامه استخدام شدند.

 

خلاصه داستان دانلود زیرنویس سریال 12 Monkeys :

دانلود زیرنویس 12 Monkeys تحت هدایت لیام ، یونیورسال بودجه ای معادل 29.5 میلیون دلار به فیلمسازان اهدا کرد و فیلمبرداری آن از فوریه تا مه 1995 ادامه داشت. فیلم بیشتر در فیلادلفیا و بالتیمور ، جایی که داستان در آنجا جریان داشت ، فیلمبرداری شد.

این فیلم برای ستایش منتقدان منتشر شد و 168.8 میلیون دلار فروش جهانی داشت. پیت نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد و او برای بازی در این فیلم برنده جایزه گلدن گلوب شد. این فیلم همچنین برنده شد و در رشته های مختلف نامزد جوایز زحل شد.