دانلود زیرنویس سریال wandavision

تاریخ اکران : 2020 دسته بندی : سریال ژانر: اکشن درام کمدی
1,057 بازدید
دانلود زیرنویس wandavision
  • نام فیلم: <strong>WandaVision </strong> مدت زمان: 43دقیقه
  • زبان: انگلسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Elizabeth OlsenPaul BettanyKathryn Hahn نویسنده: Ricky Gervais
  • بازیگران: =Kim DickensFrank DillaneCliff Curtis
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 7.0
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

بازی اسپین آف مردگان متحرک در لس آنجلس ، کالیفرنیا روی صحنه می رود. دو خانواده را دنبال می کند که باید برای نجات از آخرا مان مرده متحد شوند.

A Walking Dead spinoff set in Los Angeles, California. Follows two families who must band together to survive the undead apocalypse.

1496

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال WandaVision :

دانلود زیرنویس سریال WandaVision یک مینی سریال تلویزیونی آمریکایی است که توسط Jac Schaeffer برای سرویس پخش دیزنی+ایجاد شده است و بر اساس Marvel Comics با شخصیت های Wanda Maximoff / Scarlet Witch و Vision ساخته شده است. این اولین مجموعه تلویزیونی در Marvel Cinematic Universe (MCU) است که توسط Marvel Studios تولید می شود و با فیلم های فرنچایز تداوم دارد و پس از وقایع فیلم Avengers: Endgame (2019) اتفاق می افتد. شفر به عنوان سرپرست نویسند و کارگردانی مت شاکمن فعالیت می کرد.

الیزابت اولسن و پل بتانی نقش های واندا ماکسیموف و ویژن را از سری فیلم ها بازی می کنند و دبرا جو روپ ، فرد ملامید ، کاترین هان ، تیونا پریس ، رندال پارک ، کت دنیزز و ایوان پیترز نیز در آن ایفای نقش می کنند. تا سپتامبر 2018 ، مارول استودیو تعدادی سری محدود برای دیزنی+ با محوریت شخصیت های فرعی از فیلم های MCU مانند Maximoff و Vision تهیه کرد و اولسن و بتانی بازگشتند. شفر در ژانویه 2019 استخدام شد و سریال در آوریل به طور رسمی اعلام شد و شکمن در آگوست به آن ملحق شد. این سریال ادای احترام به کمیک های قدیمی می کند و ماکسیموف و ویژن در واقعیتی زند می کنند که آنها را در دهه های مختلف تلویزیون تماشا می کند. فیلمبرداری در آتلانتا ، جورجیا در نوامبر 2019 آغاز شد ، قبل از اینکه تولید آن در مارس 2020 به دلیل همه ری COVID-19 متوقف شود. تولید در سپتامبر 2020 در لس آنجلس از سر گرفته شد و در نوامبر همان سال به پایان رسید.

 

خلاصه داستان دانلود زیرنویس سریال WandaVision :

WandaVision با دو قسمت اول خود در 15 ژانویه 2021 به نمایش درآمد و 9 قسمت اجرا شد و در 5 مارس به پایان رسید. این اولین سری و شروع مرحله چهارم MCU است. این سریال به دلیل تنظیمات و طناب های کمدی ، تغییر رنگ های تیره و اجرای اولسن ، بتانی و هان از سوی منتقدان مورد ستایش قرار گرفت. این مورد به طور گسترده توسط طرفداران بر اساس نظریه های مختلف رایج و اسرار درک شده ، و همچنین به دلیل استفاده از منابع کمدی و کاوش در اندوه مورد بحث و تجزیه و تحلیل قرار گرفت. این سریال در میان سایر افتخارات 23 نامزدی جایزه امی Primetime را دریافت کرد. WandaVision به عنوان مجموعه قیمی برای فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness (2022) عمل می کند ، که در آن اولسن نقش خود را در نقش ماکسیموف بازی می کند.

زیرنویس فارسی سریال WandaVision  با شروع فصل چهارم ، این سریال تمرکز خود را به سمت مورگان جونز ، شخصیتی از مجموعه اصلی ، تغییر می دهد که با اعضای بازمانده گروه و بازماندگان جدید در تگزاس روبرو می شود.