دانلود زیرنویس فارسی سریال true detective

تاریخ اکران : 2014 دسته بندی : سریال ژانر: جنایی درام رازآلود
3,494 بازدید
دانلود زیرنویس true detective
  • نام فیلم: Love O2O مدت زمان: 43دقیقه
  • زبان: انگلسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Nic Pizzolatto<br /> نویسنده: Lin Yufen
  • بازیگران: Vince VaughnColin FarrellRachel McAdams
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.0
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

مجموعه گلچین فصلی که در آن تحقیقات پلیس اسرار شخصی و حرفه ای افراد در ر را ، چه در داخل و چه خارج از قانون ، کشف می کند.

Seasonal anthology series in which police investigations unearth the personal and professional secrets of those involved, both within and outside the law

1474

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال true detective:

دانلود زیرنویس سریال true detective یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی درام جنایی و جنایی است که توسط Nic Pizzolatto ساخته و نوشته شده است. این سریال ، که توسط شبکه کابلی برتر HBO در ایالات متحده پخش می شود ، در 12 ژانویه 2014 برای اولین بار پخش شد. هر فصل از این سریال به عنوان یک روایت قل ، با استفاده از گروه های جدید بازیگران ، و مجموعه های مختلف شخصیت ها و تنظیمات دنبال می شود.

فصل اول ، با بازی متیو مک کانهی ، وودی هارلسون ، میشل موناگان ، مایکل پاتس و توری کیت ، در لوئیزیانا اتفاق می افتد و یک جفت کارآگاه پلیس ایالت لوئیزیانا را دنبال می کند و به دنبال یک قاتل سریالی با پیوندهای مخفی در طول 17 سال است. عادت زنانه. فصل دوم در سال 2015 با بازی کالین فارل ، راشل مک آدامز ، تیلور کیچ ، کلی ریلی و وینس وان پخش شد و در کالیفرنیا اتفاق می افتد و بر روی سه کارآگاه از سه اداره همکاری پلیس و یک تاجر جنایتکار متمرکز است.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس سریال true detective:

دانلود زیرنویس true detective قبل از توسعه کارآگاه حقیقی ، نیک پیزولاتو به عنوان استاد ادبیات در دانشگاه شیکاگو ، دانشگاه کارولینای شمالی در چاپل هیل و دانشگاه دپاو کار می کرد. [4] او همچنین به نویسند داستانی پرداخت ، زیرا در دوران تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آرکانزاس علاقه زیادی به آن داشت. اولین اثر منتشر شده او مجموعه داستان کوتاه بین اینجا و دریای زرد بود که در سال 2006 منتشر شد. نویسنده اولین رمان خود را با نام گالوستون منتشر کرد ، چهار سال بعد و تقریباً در همان زمان آماده شدن برای ورود به صنعت تلویزیون را آغاز کرد (تلاش های قبلی به دلیل کمبود سرمایه هرگز محقق نشد).

پیتزولاتو که قصد پی ری گالوستون را داشت ، احساس کرد که کارآگاه واقعی بیشتر برای فیلم مناسب است. پیتزولاتو این رمان را برای دو تن از مدیران تلویزیون خریداری کرد و پس از دستیابی به یک قرارداد در ماه مه 2010 ، شش فیلمنامه را تهیه کرد ، از جمله فیلمنامه قسمت آزمایشی (“تاریکی روشن طولانی”) که 90 صفحه داشت. او بلافاصله پس از خروجش از نویسندگان The Killing در سال 2011 ، به لطف حمایت از محتوای ناشناس ، فیلمنامه دیگری را برای این سریال اختصاص داد. نسخه نهایی ، بالغ بر 500 صفحه ، بدون کمک نویسندگان نوشته شده است.

زیرنویس فارسی سریال true detective مجموعه ای از جنایات که آنها معتقدند با قتل یک سیاستمدار فاسد مرتبط است. فصل سوم پخش شده در سال 2019 ، با بازی ماهرشالا علی ، کارمن اجوگو ، استفان دورف ، اسکات مک نییری و ری فیشر ، در سه دوره زمانی جداگانه در Ozarks اتفاق می افتد ، زیرا دو کارآگاه پلیس ایالت آرکانزاس در حال بررسی جنایتی عظیم هستند که شامل دو کودک گم شده می شود. به

فصل اول با استقبال منتقدان روبرو شد و رتبه بالایی برای HBO کسب کرد. این فیلم نامزد دریافت جوایز متعدد و افتخارات دیگر ، عمدتا برای بازیگری ، فیلمبرداری ، نویسند و کارگردانی آن بود. استقبال از فصل دوم بیشتر بود ، اگرچه این نمایش بینندگان زیادی را برای HBO حفظ کرد. فصل سوم بازخوردهای مثبتی دریافت کرد ، اما شاهد کاهش بینندگان بود.