دانلود زیرنویس سریال the vampire diaries

تاریخ اکران : 2009 دسته بندی : سریال ژانر: درام فانتزی
5,858 بازدید
دانلود زیرنویس the vampire diaries
  • نام فیلم: the vampire diaries مدت زمان: 43دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Tom Kapinos نویسنده: Kevin Williamson Julie Plec
  • بازیگران: <br /> Nina DobrevPaul WesleyIan Somerhalder
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 7.7
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در اولین روز تحصیل در دبیرستان ، النا با استفان آشنا می شود و بلافاصله با او ارتباط برقرار می کند. با این حال ، چیزی که او نمی داند این است که استفان و برادرش ، دیمون ، در واقع خون آشام هستند.

On her first day at high school, Elena meets Stefan and immediately feels a connection with him. However, what she does not know is that Stefan and his brother, Damon, are in fact vampires.

1153

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

نظرات

زهرا در 11 می 2022 در 5:13 ب.ظ گفته:

پاسخ

سلام زیرنویس انگلیسی هم میتونین بزارین

    mohamadd1998 در 15 می 2022 در 10:05 ب.ظ گفته:

    پاسخ

    سلام، سایت ما فقط زیرنویس های فارسی قرار میده. ولی اگر زیرنویس میخواین میتونید به سایت subscene.com مراجعه بفرمایید و سریال موردنظرتون رو جستجو بفرمایید. توجه کنید که فیلترشکنتون باید روشن باشه.

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال the vampire diaries:

دانلود زیرنویس سریال The Vampire Diaries (به انگلیسی: Vampire Diaries) یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی فوق طبیعی درام نوجوان است که توسط کوین ویلیامسون و جولی پلک ساخته شده است و بر اساس مجموعه کتابهایی به همین نام نوشته L. J. Smith ساخته شده است. این سریال در 10 سپتامبر 2009 در CW پخش شد و در 10 مارس 2017 به پایان رسید و 171 قسمت در هشت فصل پخش شد.

قسمت آزمایشی از زمان شروع کار شبکه در سال 2006 ، بیشترین مخاطب را برای اولین پخش سریال CW به خود اختصاص داد. فصل اول به طور متوسط ​​3.60 میلیون بیننده داشت. این سریال قبل از جایگزینی توسط Arrow ، پربیننده ترین سریال در شبکه بود. این نمایش نامزدهای متعددی دریافت کرده است که چهار جایزه انتخاب مردم و بسیاری از جوایز انتخاب نوجوانان را از آن خود کرده است.

در آوریل 2015 ، بازیگر زن اصلی نینا دوبروف ، بازیگر نقش النا رت ، تأیید کرد که بعد از فصل ششم آن ، برنامه را ترک می کند. دوبرف برای ضبط صدا برای فینال فصل هفتم بازگشت و به عنوان ستاره مهمان در پایان سریال بازگشت. در مارس 2016 ، CW این سریال را برای فصل هشتم تمدید کرد ، اما در ژوئیه همان سال اعلام کرد که فصل هشتم ، شامل 16 قسمت ، آخرین سریال خواهد بود. پخش فصل آخر در 21 اکتبر 2016 آغاز شد و در 10 مارس 2017 به پایان رسید.

مفاهیم و شخصیت های توسعه یافته در این مجموعه باعث راه اندازی یک حق رای دادن رسانه ای شد که شامل مجموعه های تلویزیونی دیگر ، مجموعه های وب ، رمان ها و کتاب های کمیک می شود. مجموعه تلویزیونی The Originals ، که از CW نیز پخش شد ، اولین ورودی مهم در این مجموعه آثار مرتبط بود.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس سریال ومپایر دایریز:

داستان سریال در شهر خیالی Mystic Falls ، ویرجینیا ، شهری است که دارای تاریخ ماوراء طبیعی است. این فیلم زند النا رت (نینا دوبرف) ، دختری نوجوان را که به تاز هر دو والدین خود را در یک تصادف رانند از دست داده است ، دنبال می کند ، زیرا عاشق یک خون آشام 162 ساله به نام استفان سالواتوره (پل وسلی) می شود. رابطه آنها با برادر بزرگتر مرموز استفان ، دامون سالواتوره (یان سامرهالدر) ، با برنامه ای برای بازگرداندن عشق گذشته خود کاترین پیرس (با بازی دوبرف) ، خون آشامی که دقیقا شبیه النا است ، پیچیده می شود. اگرچه دیمون در ابتدا نسبت به برادرش کینه ای دارد که او را مجبور به خون آشام شدن کرد ، اما بعداً با استفان آشتی می کند و عاشق النا می شود و مثلث عشقی را در بین این سه نفر ایجاد می کند.زیرنویس the vampire diaries هر دو برادر سعی می کنند از النا محافظت کنند زیرا با شرور و تهدیدهای مختلفی برای شهر خود ، از جمله کاترین روبرو می شوند. تاریخ برادران و اساطیر شهر با فلاش بک ها در ادامه سریال آشکار می شود.

داستانهای اضافی در مورد دیگر نان شهر ، از جمله برادر کوچکتر النا ، جرمی رت (استیون آر مک کوئین) و عمه جنا سامرز (سارا کنینگ) ، بهترین دوستانش بانی بنت (کت گراهام) و کارولین فوربز (کندیس کینگ) ، می چرخد. دوستان مشترک آنها مت دونوان (زاک روریگ) و تایلر لاک وود (مایکل تروینو) ، خواهر بزرگتر مت ویکی ونوان (کایلا اوول) و معلم تاریخ آنها ، شکارچی خون آشام آلاریک سالتزمن (متیو دیویس). سیاست شهر توسط فرزندان خانواده های بنیانگذار اصلی تنظیم شده است ، که همه آنها شامل “شورای موسسان” هستند. آنها عمدتا از شهر در برابر خون آشام ها و دیگر تهدیدهای ماوراء طبیعی مانند گرگ ها ، جادوگران ، دورگه ها و ارواح محافظت می کنند.

معروفترین نقد به زیرنویس the vampire diaries:

زیرنویس سریال the vampire diaries کوین ویلیامسون علاقه چندانی به توسعه این سریال نداشت ، زیرا فرض را بسیار شبیه به رمان های گرگ و میش می دانست. با این حال ، به اصرار جولی پلک ، او شروع به خواندن کتاب ها کرد. او شروع به جذاب شدن این داستان کرد: “من متوجه شدم که این یک داستان در مورد یک شهر کوچک است ، در مورد زیرزمینی آن شهر و در مورد آنچه در زیر سطح کمین کرده است.” ویلیامسون اظهار داشت که داستان شهر بیشتر از دبیرستان تمرکز اصلی این سریال خواهد بود.