دانلود زیرنویس سریال the punisher

تاریخ اکران : 2017 دسته بندی : سریال ژانر: اکشن جنایی درام
2,306 بازدید
دانلود زیرنویس the punisher
  • نام فیلم: The Punisher مدت زمان: 43دقیقه
  • زبان: انگلسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Steve Lightfoot نویسنده: Ricky Gervais
  • بازیگران: Jon BernthalAmber Rose RevahBen Barnes
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.5
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

بعد از اینکه همسر تونی به طور غیرمنتظره ای می میرد ، شخصیت دوست داشتنی او به یک رفتار تکانشی و مراقب شیطان تبدیل می شود. دنیای قدیمی خود را طوفان می کند

After Tony’s wife dies unexpectedly, his nice-guy persona is altered into an impulsive, devil-may-care attitude; taking his old world by storm.

1237

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال The Punisher:

دانلود زیرنویس سریال The Punisher یا همان Marvel’s The Punisher یا به ساد The Punisher یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که توسط Steve Lightfoot برای سرویس پخش Netflix و بر اساس شخصیت Marvel Comics به همین نام ایجاد شده است. این فیلم در Marvel Cinematic Universe (MCU) تنظیم می شود و با فیلم ها و دیگر مجموعه های تلویزیونی این حق رای تداوم دارد و ترکیبی از Marvel’s Daredevil است. این مجموعه توسط Marvel Television و با استودیو ABC و Bohemian Risk Productions تولید می شود و Lightfoot به عنوان نمایش دهنده فعالیت می کند.

این سریال حول فرانک قلعه می چرخد ​​، که از روش های کشنده ای برای مبارزه با جنایت به عنوان مراقب “مجازات کننده” استفاده می کند ، و جان برنثال دوباره نقش Dardevil را بازی می کند. بن بارنز ، امبر رز روه ، جیسون آر مور و دبورا آن وول نیز بازی می کنند. در فصل اول ، ایبون ماس-باچراخ ، دنیل وببر ، پل شو ه ، مایکل ناتانسون و جیمی ری نیومن به آنها پیوستند و جاش استوارت ، فلوریانا لیما و جورجیا ویگهام برای فصل دوم به آنها پیوستند. یک مجموعه تلویزیونی با محوریت Punisher در سال 2011 در Fox تعهد خ ان دریافت کرد ، اما این پروژه شکست خورد. در ژوئن 2015 ، برنثال به عنوان شخصیت ظاهر شد تا در فصل دوم سریال Daredevil ظاهر شود. توسعه یک اسپین آف با عنوان The Punisher تا ژانویه 2016 آغاز شد ، قبل از اینکه فصل دوم Daredevil منتشر شود. در آوریل 2016 ، مارول و نتفلیکس سفارش سریال را دادند ، دخالت برنتال را تأیید کردند و Lightfoot را به عنوان تهیه کننده اجرایی و نمایش دهنده اعلام کردند. این سریال در شهر نیویورک فیلمبرداری شده است.

همه قسمت های فصل اول در 17 نوامبر 2017 منتشر شد. یک ماه بعد ، این سریال برای فصل دوم تمدید شد ، که در 18 ژانویه 2019 منتشر شد. در 18 فوریه 2019 ، Netflix این سریال را پس از دو فصل لغو کرد.

معروفترین نقد به زیرنویس The Punisher :

زیرنویس سریال The Punisher در 9 مه 2018 ، اعلام شد که نتفلیکس دستور تولید سری را برای اولین فصل شامل شش قسمت به تولید داده است. این مجموعه توسط ریکی جرویس ، تهیه کننده اجرایی در کنار چارلی هانسون ، ساخته و کارگردانی شد و در 8 مارس 2019 به نمایش درآمد. در 14 ژانویه 2019 ، اعلام شد که این سریال در 8 مارس 2019 نمایش داده می شود. بعداً اعلام شد که دانکن هیز به عنوان تهیه کننده اجرایی اضافی خدمت می کرد و هانسون در واقع به عنوان تهیه کننده خدمت می کرد. در 3 آوریل 2019 ، اعلام شد که این سریال برای فصل دوم تمدید شد ، که در 24 آوریل 2020 به نمایش درآمد.  در 6 مه 2020 ، برنامه برای فصل سوم تمدید شد ، اولین بار که یک سریال داستانی توسط جرویس ایجاد شد و بیش از دو فصل تمدید شد.

هانسون هنگام فیلمبرداری برای فصل سوم از سمت خود در برنامه به دلیل یازده زن که گفته بودند بین سالهای 2008 تا 2015 مرتکب سوء رفتار و تجاوز علیه آنها شده است ، تعلیق شد. دانلود زیرنویس The Punisher ما فوراً او را از تولید حذف کردیم و موضوع را به پلیس ارجاع دادیم. ” جرویس اظهار داشت که از شنیدن این اتهامات “شوکه و وحشت زده” شد و هانسون ادعا کرد که آنها “به طور قابل ملاحظه ای نادرست” از اطلاعاتی که به او داده شده است.