دانلود زیرنویس سریال the office

تاریخ اکران : 2005 دسته بندی : سریال ژانر: کمدی واقع گرایانه
3,848 بازدید
دانلود زیرنویس the office
  • نام فیلم: the office مدت زمان: 20 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Greg Daniels نویسنده: Vince Gilligan, Peter Gould
  • بازیگران: Steve Carell,Rainn Wilson,John Krasinski,Jenna Fischer,B. J. Novak,Melora Hardin,David Denman
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.9
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

ندی برای گروهی از کارمندان اداری معمولی ، که در آن روز کاری شامل در ری های نفسانی ، رفتارهای نامناسب و خست است.

A mockumentary on a group of typical office workers, where the workday consists of ego clashes, inappropriate behavior, and tedium.

1026

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال دانلود زیرنویس the office:

دانلود زیرنویس سریال the office آفیس یک مجموعه تلویزیونی ند مسخره آمریكایی است كه زند كاری روزمره كارمندان دفتر را در شعبه اسكرانتون ، پنسیلوانیا ، شعبه خیالی شركت Dunder Mifflin Paper به تصویر می كشد. این برنامه از 24 مارس 2005 ، تا 16 مه 2013 در NBC پخش شد و در مجموع 9 فصل طول کشید. بر اساس مجموعه تلویزیونی BBC به همین نام از 2001-2003 ، توسط Greg Daniels ، نویسنده باسابقه برای تلویزیون آمریکایی اقتباس شد شنبه شب زنده یاد پادشاه تپه و سیمپسونها. این تهیه کنند توسط دانی ددل-دی پروداکشنز و Reveille Productions (بعداً آمریکای درخشان) با همکاری تلویزیون جهانی ساخته شده است. تهیه کنندگان اصلی اجرایی دانی ، هوارد کلاین ، بن سیلورمن ، ریکی جرویس و استیون مرچنت بودند که تعداد زیادی از آنها در فصول بعدی تبلیغ شدند.

مانند همتای بریتانیایی خود ، این مجموعه در یک دوربین تک دوربین و بدون مخاطب استودیو یا یک آهنگ خنده برای شبیه سازی ظاهر یک ند واقعی فیلمبرداری شد. این سریال در شبکه NBC به عنوان جایگزینی در اواسط فصل آغاز به کار کرد و 201 قسمت را برای اجرای آن پخش کرد. در اصل استیو کارل ، رین ویلسون ، جان کراسینسکی ، جنا فیشر و بی جی نواک به عنوان بازیگران اصلی بازی می کردند. با این حال ، سریال در طول اجرای خود تغییرات زیادی را در بازیگران گروه خود تجربه کرد. از ستارگان برجسته خارج از بازیگران اصلی فیلم می توان به Ed Helms ، Amy Ryan ، Mindy Kaling ، Craig Robinson ، James Spader ، Ellie Kemper و Catherine Tate اشاره کرد.

آفیس در اولین دوره کوتاه خود با انتقادات مختلفی روبرو شد ، اما در فصول بعدی ، به ویژه آنهایی که کارل در آن حضور داشت ، مورد تحسین قابل توجه منتقدان تلویزیونی قرار گرفت زیرا شخصیت ها ، محتوا ، ساختار و لحن سریال به طور قابل توجهی از نسخه انگلیسی متفاوت بود. این فصول در چندین لیست برتر منتخب سریالهای تلویزیونی منتقدین در سال قرار گرفتند و چندین جایزه از جمله جایزه Peabody در سال 2006 ، دو جایزه انجمن بازیگران صفحه نمایش ، یک جایزه گلدن گلوب برای اجرای کارل و چهار جایزه Primetime Emmy از جمله یک جایزه را به دست آوردند. سریال کمدی برجسته ، در سال 2006. فصل هشتم به دلیل افت کیفیت مورد انتقاد قرار گرفت. بسیاری جدایی کارل در فصل هفت را عامل مثر می دانستند. با این حال ، فصل نهم و آخرین دوره سریال با یک پاسخ مثبت مثبت به پایان رسید. فینال سریال که در ابتدا در تاریخ 16 مه 2013 پخش شد ، با برآورد 5.69 میلیون بیننده مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. در سال 2016 ، رولینگ استون دفتر را به عنوان یکی از 100 نمایش تلویزیونی برتر در تمام دوران ها معرفی کرد.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس سریال the office:

جان کرازینسکی و بی.جی.نواک با هم به دبیرستان رفتند. آنها به دبیرستان نیوتن ساوت در نیوتن ، ماساچوست رفتند و هر دو در سال 1997 فارغ التحصیل شدند. آنها حتی در یک تیم بیس بال لیگ کوچک بودند.
وقتی جان کرازینسکی (جیم هالپرت) نقش جیم را بدست آورد ، اولین چیزی که از مدیر انتخاب بازیگر پرسید این بود که “آیا جنا فیشر (پام) این نقش را پیدا کرد؟” به همین ترتیب ، وقتی جنا کار را بدست آورد ، اولین چیزی که از مدیر انتخاب بازیگر پرسید این بود که جان نقش را بدست آورد.
این نمایش مجبور شد در نوامبر 2007 به دلیل اعتصاب نویسنده تولید را متوقف کند. استیو کارل (که خود یکی از اعضای WGA بود) از نویسندگان حمایت می کرد ، و حتی برای کارهای غیر نوشتاری از عبور از مرزها سر باز می زد. کارل تا آنجا پیش رفت که در اولین روز اعتصاب بیمار را به شبکه فراخواند و دلیل “عدم ورود توپهای بزرگ” را دلیل عدم امکان ورود وی عنوان کرد. اینترنت اعضای بازیگران اعتراف کردند که وقتی در پس زمینه صحنه ها قرار دارند ، اغ ایمیل را چک می کردند و در اینترنت گشت و گذار می کردند.
نقش پل لیبرشتاین در نقش توبی فلندرسون قرار بود یک بار ظاهر شود ، زیرا لیبرشتاین هرگز قبلاً بازی نکرده بود و به دلیل شخصیت ت و محفوظش هرگز نمی خواست. با این حال ، کوین ریلی ، رئیس NBC ، اپیزودی را مشاهده کرد که در آن توبی ظاهر شد و گفته شد “آن پسر مو قرمز فوق العاده است ، ما باید بیشتر او را ببینیم.” توبی سپس به یک شخصیت تکراری تبدیل شد و بازیگران و عوامل آن بارها از توانایی های بازیگری لیبرشتاین تعریف و تمجید کرده اند و او اجازه داده است این نقش تا حدی گسترش یابد در حالی که از توجهی که به او ج شده است ، مبهوت و مبهوت است. قابل توجه است که توبی در هیچ اپیزودی که پل لیبرشتاین می نویسد یا کارگردانی می کند ، خط یا حضور داستانی ندارد. زیرنویس friends کلاس رقص را شروع می کند. او با زنانی از کلاس به یک بار می رود و شب را با یک پسر متصدی بد نام به نام نیک به گفتگو می گذراند.

معروفترین نقد به زیرنویس office:

زیرنویس سریال office تقریباً برای هر فصل در YouTube در دسترس است. رین ویلسون (دوایت شروته) حفظ شخصیت در صحنه هایی با استیو کارل (مایکل اسکات) و جان کرازینسکی (جیم هالپرت) به ویژه دشوار است. به نظر می رسد کرازینسکی کارل را بسیار سرگرم کننده می داند (همانطور که بقیه اعضای بازیگران نشان می دهد – 99 درصد از افراد خنده دار مربوط به خنده است که ناخواسته کسی را شکنجه می کند). از طرف دیگر ، اسکار نونیز (اسکار مارتینز) به سختی می تواند شخصیت را بشکند. چند بار که او انجام می شود توسط دیگر بازیگران در صحنه های گل ر بیشتر مورد توجه قرار می رد.
چهار نفر از اعضای گروه آفیس در Late Night با Conan O’Brien (1993) کارآموز بودند: آنجلا کینزی در 1993 ، مندی کالینگ در ز ان 1999 ، جان کراسینسکی در تابستان 2000 و الی کمپر در بهار 2005.
طبق خاطرات The Bassoon King توسط رین ویلسون ، استیو کارل غدد بیش فعالی دارد که چالش های جا توجهی در تولید ایجاد می کند. درجه حرارت تنظیم شده باید در 64 درجه نگه داشته می شد تا کارل خیس نشود و اس خود را لکه دار کند. سرانجام بخاری های فضایی برای جلو ری از یخ زد بقیه بازیگران آورده شد.