دانلود زیرنویس سریال the leftovers

تاریخ اکران : 2014 دسته بندی : سریال ژانر: درام فانتزی
2,341 بازدید
دانلود زیرنویس the leftovers
  • نام فیلم: the leftovers مدت زمان: ۱ساعت
  • زبان: انگلسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Damon LindelofTom Perrotta نویسنده: om Perrotta
  • بازیگران: <br /> Justin TherouxAmy BrennemanChristopher Eccleston
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

بعد از اینکه همسر تونی به طور غیرمنتظره ای می میرد ، شخصیت دوست داشتنی او به یک رفتار تکانشی و مراقب شیطان تبدیل می شود. دنیای قدیمی خود را طوفان می کند

After Tony’s wife dies unexpectedly, his nice-guy persona is altered into an impulsive, devil-may-care attitude; taking his old world by storm.

1233

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال the leftovers :

دانلود زیرنویس سریال The Leftovers یک مجموعه تلویزیونی درام معمایی فوق طبیعی آمریکایی است که توسط دیمون لیندلوف و تام پروتا ایجاد شده است و از 29 ژوئن 2014 تا 4 ژوئن 2017 از شبکه HBO پخش شد. براساس رمانی به همین نام در سال 2011 پروتا ، این سریال سه سال پس از آن شروع می شود. “خروج ناگهانی” ، یک رویداد جهانی که منجر به ناپدید شدن 2 درصد از جمعیت جهان شد. زند فرمانده پلیس کوین گاروی (جاستین تروکس) و خانواده اش ، به همراه بیوه داغدار نورا دورست (کری ) و برادرش ، کشیش مت جمیسون (کریستوفر اکلستون) ، محورهای اصلی سریال هستند ، زیرا آنها برای تطبیق با شرایط سخت تلاش می کنند. زند بعد از عزیمت

نویسند خ ان توسط لیندلوف و پروتا و کارگردانی پیتر برگ انجام شد. در این مجموعه بازیگران گروهی با بازی جاستین ترو ، امی برنمن ، کریستوفر اکلستون ، لیو تایلر ، کریس زیلکا ، مارگارت کواللی ، کری کان ، آن داود ، رجینا کینگ ، جووان آدپو ، کوین کارول ، جانل مولونی و اسکات گلن بازی می کنند. این سریال برای فصل دوم تمدید شد ، که در 4 اکتبر 2015 به نمایش درآمد و در 6 دسامبر 2015 به پایان رسید. در 10 دسامبر 2015 ، به درخواست لیندلوف برای اینکه بتواند سریال را به پایان برساند ، HBO آن را برای فصل سوم و آخرین تمدید کرد. ، که در 16 آوریل 2017 به نمایش درآمد و در 4 ژوئن 2017 به پایان رسید. در طول مجموعه ، 28 قسمت در سه فصل پخش شد.

فصل اول بیشتر نظرات مثبت را دریافت کرد ، اگرچه برخی از این سریال به دلیل لحن تند آن انتقاد کردند. این مجموعه در فصل های دوم و سوم تحسین بران زی مورد ارزیابی مجدد قرار گرفت و بسیاری از منتقدان از فیلم The Leftovers به ​​عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های تلویزیونی تمام دوران یاد کردند و ستایش ویژه ای برای نگارش ، کارگردانی ، بازیگری (به ویژه کوون) و عمق موضوعی آن داشتند. موسیقی موسیقی ساخته شده توسط مکس ریشتر نیز تحسین منتقدان را بران خت. علیرغم دریافت میان ن رتبه های نیلسن در طول مدت پخش ، این سریال دارای فرقه ای فرقه ای است. [این سریال با Lost مقایسه شده است ، سری قبلی که توسط Lindelof ایجاد شده است.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس سریال باقیمانده :

زیرنویس سریال Leftovers سه سال پس از یک رویداد جهانی به نام “خروج ناگهانی” ، ناپدید شدن همزمان و غیر قابل توضیح 140 میلیون نفر ، 2 درصد از جمعیت جهان ، در 14 اکتبر 2011 آغاز می شود. به دنبال آن رویداد ، ادیان اصلی رو به افول گذاشتند و تعدادی از آنها فرقه هایی ظهور کردند که مهمترین آنها بازماندگان گناهکار بودند ، گروهی از نیهیلیستهای با اس سفید و دخانیات زنجیره ای و فرقه ای به رهبری مقدس وین ، مردی که خود را به عنوان ظهور دوم عیسی مسیح می پندارد.

فصل اول حول محور خانواده گاروی و آشنایان آنها در نسخه ای خیالی از شهر Mapleton ، نیویورک می چرخد. کوین گاروی جونیور رئیس پلیس است. همسرش ، لوری ، به بازمانده گناه پیوست. پسر آنها ، تامی ، خانه را ترک کرده است تا پیرو مقدس وین شود ، و دختر آنها ، جیل ، بازی می کند. در همین حال ، بیوه داغدار نورا دورست و برادرش ، کشیش مت جمیسون ، برای کنار آمدن با آسیب های مربوط به خود پس از عزیمت در تلاش هستند. همچنین مگ ابوت را دنبال می کند ، زنی که به آرامی توسط جناح مپلتون از بازماندگان گناه ، به رهبری پتی لوین فریب می خورد. زند این شخصیت ها در هم تنیده می شود و با هم برخورد می کنند و خود را در میان در ری مداوم بین بازمانده گناهکار و مردم شهر مپلتون می بینند.

در فصل دوم ، مکان از Mapleton به شهر تخیلی Jarden ، Texas تغییر می کند ، جایی که حتی یک شهروند در خروج ناگهانی گم نشد. خانواده مورفی به نقطه کانونی اصلی فصل تبدیل می شود. پدرسالار ، جان ، آتش نشان اصلی شهر است. همسرش اریکا پزشک است. پسر آنها ، مایکل ، کشیش است و دختر آنها ، اوی ، دانش آموز دبیرستانی مبتلا به صرع است. خانواده گاروی ، نورا و مت در زمانی همزمان با حادثه ای که منجر به ناپدید شدن سه دختر جوان می شود ، به جاردن نقل مکان می کنند و به دنبال آن وحشت جمعی و هرج و مرج که امنیت شهر را تهدید می کند و خانواده های گاروی و مورفی را مجبور می کند با آنها روبرو شوند شیاطین درونی

سومین و آخرین فصل سه سال بعد ، در سال 2018 ، 14 روز قبل از هفتمین سالگرد خروج ناگهانی آغاز می شود. داستان فصل سوم بین جاردن و ویکتوریا ، استرالیا حرکت می کند ، زیرا اکثر شخصیت های اصلی – به ویژه خانواده های گاروی و مورفی – سفرهای احساسی را پشت سر می گذارند که باعث می شود آنها در مورد زند ، اعتقادات و رویدادهایی که در گذشته با آنها مواجه شده اند ، فکر کنند.دانلود زیرنویس The Leftovers دو فصل پدر کوین ، رئیس سابق پلیس مپلتون ، بیمار روانی ، همچنین در فصل آخر تمرکز اصلی را دارد ، زیرا او برای تحقق یک هدف مرموز ، سفری معنوی را آغاز می کند و سرانجام با سایر اعضای خانواده مورفی و گاروی از راه می گذرد.

معروفترین نقد به زیرنویس the leftovers :

زیرنویس سریال the leftovers حق توسعه سریال را با پروتا به عنوان نویسنده/تهیه کننده اجرایی و ران یرکسا و آ رت برگر به عنوان تهیه کنندگان اجرایی در آگوست 2011 ، اندکی قبل از انتشار کتاب کسب کرد.

گفته می شود که دیمون لیندلوف از طرفداران رمان های قبلی پروتا بوده است و اولین بار از این کتاب از نقد مثبت استفان کینگ در نیویورک تایمز در آگوست 2011 مطلع شد. در ژوئن 2012 ، لیندلوف اعلام کرد که این سریال را در کنار پروتا توسعه می دهد. او به عنوان نمایشگر سریال فعالیت می کرد.

در فوریه 2013 ، HBO دستور خ انی داد و در سپتامبر ، فصل اول 10 قسمت را سفارش داد. The Leftovers اولین سری HBO است که از یک استودیوی خارج خریداری کرد و در داخل تولید نکرد.

فصل اول کل کتاب را پوشش می دهد. فصل دوم و سوم مواد کاملاً اصلی هستند. در آوریل 2015 ، گزارش شد که تنظیمات فصل دوم از Mapleton ، نیویورک به یک شهر کوچک در تگزاس تغییر می کند. این مجموعه مکان های فیلمبرداری را از نیویورک به آستین ، تگزاس منتقل کرد ، و لاکهارت در همان نزدیکی به عنوان اصلی ترین خیابان خیالی عمل می کرد. جاردن ، تگزاس ، هنگامی که عکاسی اصلی در اواخر آوریل آغاز شد. برای فصل دوم ، که شامل چندین تغییر ، از جمله بازیگران ، مکان و خط داستان است. لیندلوف از The Wire و Friday Night Lights به عنوان تأثیرگذار نام برد.

فصل آخر عکاسی اصلی را در اوایل ماه مه 2016 در آستین آغاز کرد. در ژوئن 2016 ، تولید به م ورن ، ویکتوریا ، استرالیا رفت ، جایی که بقیه سریال را فیلمبرداری کرد و پس از تولید را به پایان رساند. در حرکت به م ورن ، لیندلوف گفت: “ما بی نهایت سپاسگزاریم برای فرصتی که می توانیم چیزی را امتحان کنیم که از فصل های قبل متفاوت به نظر می رسد و ما کاملاً نمی توانیم منتظر بمانیم تا داستان ما به پایان برسد.” همچنین تأیید شد که فصل 8 قسمت کوتاه تر خواهد داشت.