دانلود زیرنویس سریال shameless

تاریخ اکران : 2011 دسته بندی : سریال ژانر: درام کمدی
2,436 بازدید
دانلود زیرنویس shameless
  • نام فیلم: you مدت زمان: 43دقیقه
  • زبان: انگلسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : <br /> Paul AbbottJohn Wells نویسنده: Ricky Gervais
  • بازیگران: Penn BadgleyVictoria PedrettiAmbyr Childers
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 7.0
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک خانواده متز ل ، پرخاشگر و شدیداً وفادار در شیکاگو عذرخواهی نمی کند.

A scrappy, feisty, fiercely loyal Chicago family makes no apologies.

1504

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال shameless:

دانلود زیرنویس سریال shameless یک مجموعه تلویزیونی کمدی-درام آمریکایی است که توسط جان و توسعه یافته و از 9 ژانویه 2011 تا 11 آوریل 2021 در Showtime پخش شد. این اقتباسی از سریال بریتانیایی پل ابوت به همین نام است و شامل گروهی به رهبری ویلیام است اچ میسی و امی رزوم. این نمایش در ضلع جنوبی شیکاگو تنظیم شده است.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس سریال shameless:

با پخش فصل نهم در 9 سپتامبر 2018 ، Shameless طولانی ترین سریال فیلمنامه اصلی در تاریخ Showtime شد. در ژانویه 2019 ، این سریال برای فصل دهم تمدید شد ، که در 10 نوامبر 2019 به نمایش درآمد. در ژانویه 2020 ، این سریال برای یازدهمین و آخرین فصل خود تمدید شد ، که قرار بود در اواسط 2020 پخش شود ، اما به دلیل همه ری COVID-19 به تعویق افتاد. در 14 دسامبر 2020 ، Showtime اعلام کرد که آنها در فصل 11 سریال Shameless: Hall of Shame یک مجموعه نمایش کلیپ را پخش می کنند که شامل صحنه های جدیدی است که در کنار کلیپ های نمایش قرار گرفته است تا خلاصه ای از سفر شخصیت ها را نشان دهد. در 10 فصل قبل

این سریال خانواده فقیر و ناکارآمد فرانک گالاگر را به تصویر می کشد ، یک پدر مجرد غافل از شش فرزند. فیونا ، فیلیپ ، ایان ، دبی ، کارل و لیام. او روزهای خود را در حالت یا در جستجوی اتفاقات بد می گذراند و فرزندانش یاد می رند که چگونه از خود مراقبت کنند.زیرنویس فارسی سریال shameless تهیه کنندگان این نمایش با برجسته کردن تأثیر الکل و اعتیاد به مواد مخدر فرانک بر خانواده اش سعی کردند این تولید را از نمایش های قبلی کارگری آمریکا متمایز کنند. پل ابوت ، خالق این برنامه ، گفت: “اسم من ارل یا روزان نیست. این سطح بسیار گسترده تری دارد از فقر به آن وابسته است. این یقه آبی نیست ؛ یقه ندارد. او گفت: “ما یک سنت کمدی داریم که مردم آن جهان را مسخره می کند.” “واقعیت این است که این افراد” دیگری “نیستند – آنها افرادی هستند که چهار بلوک پایین تر از شما و دو بلوک بالاتر زند می کنند.”