دانلود زیرنویس سریال Mare of Easttown

تاریخ اکران : 2020 دسته بندی : سریال ژانر: سریال کوتاه
3,325 بازدید
دانلود زیرنویس v Mare of Easttown
  • نام فیلم: Mare of Easttown مدت زمان: 20 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Brad Ingelsby نویسنده:
  • بازیگران:
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.5
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک کارآگاه در یک شهر کوچک پنسیلوانیا در حال تلاش برای قتل محلی است در حالی که سعی می کند زند او را از بین نبرد.

A detective in a small Pennsylvania town investigates a local murder while trying to keep her life from falling apart.

1061

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی سریال Mare of Easttown:

دانلود زیرنویس سریال Mare of Easttown یک سریال درام جنایی آمریکایی است که توسط برد اینگ بی برای شبکه HBO ساخته شده است. این سریال به کارگردانی کریگ زوبل و نویسند اینگلسبی در 18 آوریل 2021 به نمایش درآمد و در 30 مه 2021 متشکل از هفت قسمت به پایان رسید. در این فیلم کیت وینسلت به عنوان شخصیت اصلی ، کارآگاهی در حال تحقیق درباره قتل در شهری کوچک در نزدیکی فیلادلفیا است. جولیان نیکلسون ، ژان اسمارت ، انگوری رایس ، ایوان پیترز ، سوسی بیکن ، دیوید دنمن ، نیل هاف ، جیمز مک آردل ، گای پیرس ، کیلی اسپنی ، جان داگلاس تامپسون و جو تیپت در نقش های مکمل ظاهر می شوند.

این سریال با تحسین داستان ، شخصیت ها و اجراهایش با استقبال منتقدان روبرو شد. این فیلم در 73 مین دوره جوایز امی 16 نامزد دریافت کرد ، از جمله سریال های برجسته محدود و مجموعه گلچین ، بازیگر نقش اول زن برجسته در یک سریال محدود یا فیلم برای وینسلت ، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در یک سریال محدود یا یک فیلم برای پیترز ، و بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک سریال محدود یا فیلم برای نیکلسون و اسمارت.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس سریال Mare of Easttown :

در حومه فیلادلفیا ، کارآگاه پلیس مار شیحان در مورد قتل اخیر یک مادر نوجوان در حالی که سعی می کرد زند خود را از هم پاشید ، دانلود زیرنویس Mare of Easttown تحقیق می کند. ماره یک قهرمان محلی است و 25 سال پیش ستاره مسابقات قهرمانی بسکتبال دبیرستان بوده است. او همچنین یک سال است که نتوانسته پرونده دختر جوان مفقود شده دیگری را حل کند و همین امر باعث شده بسیاری از افراد جامعه به مهارت های پلیسی او شک کنند. مشکلات شخصی او شامل طلاق ، از دست دادن پسری در اثر خودکشی و نبرد با همسرش با عروس معتاد سابقش به نوه ماره است.

معروفترین نقد به Mare of Easttown :

در جامعه کوچکی از ایستتاون ، پنسیلوانیا ، کارآگاه مار شیهان مأموریت دارد تحقیقات جدیدی را در رابطه با ناپدید شدن کتی بیلی جوان هنگامی که مادر دختر ، داون ، از اخبار پرونده حل نشده شکایت می کند ، مجدداً آغاز کند. شوهر سابقش فرانک نیز بر ناراحتی های ماره افزوده است و تمام خانواده ماره-از جمله مادرش هلن ، دختر نوجوان سیوبان و نوه 4 ساله درو-را به جشن نامزدی خود در همان شب ماره و دبیرستانش دعوت کرده است. هم تیمی های بسکتبال در بیست و پنجمین سالگرد قهرمانی خود در ایالت تجلیل می شوند. در یک بار ، ماری با ریچارد ، نویسنده ای که به تاز به این منطقه نقل مکان کرده است ، ملاقات می کند و آنها در نهایت رابطه دارند. در همین حال ، ارین مک منامین ، مادر نوجوان مجردی که با کنی ، و بدسرپرستش زند می کند ، وقتی با پدر نوزادش ، دیلن ، و دوست دختر جدیدش ، بریانا ، دعوا می کند ، وقتی برای ملاقات آخر هفته به بچه می آیند. دانلود زیرنویس فارسی Mare of Easttown ارین بعداً به جنگل کشانده می شود و توسط بریانا در مقابل چشمان دیلن و دیگر نوجوانان کتک می خورد. دختر ماریه Siobhan نبرد را می بیند و ارین را نجات می دهد ، که تنها به جنگل می رود. صبح روز بعد ، جسد ارین ، تقریبا و با زخمی بزرگ در سر ، در نهر محلی یافت می شود.

روایت های مختلف از Mare of Easttown:

ماره به تماس بدن جسد ارین پاسخ می دهد و به کنی اطلاع می دهد که بلافاصله دیلن را مقصر می داند. برخلاف میل ماره ، کارآگاه شهرستان ، کالین زابل ، که اخیراً برای حل یک مورد سرماخورد شناخته شده است ، برای کمک به تحقیق در مورد قتل ارین و ناپدید شدن کتی بیلی آورده می شود. تحت بازجویی ، دیلن کشتن ارین را رد می کند ، اما جزئیات مهم آخرین ملاقات های آنها را حذف می کند. فیلم تلفن همراه از حمله برایانا به سطوح ارین ؛ ماره علنا ​​برایانا را به دلیل حمله به رستوران خانواده اش دست ر می کند. پدر ناراحت شده برایانا ، تونی شروع به تعقیب ماره می کند. ماره و فرانک نگران هستند که درو ممکن است بیماری روانی را به ارث برده باشد که باعث شد پدرش ، پسرشان کوین ، دو سال قبل خودکشی کند. مادر درو ، کری ، یک معتاد در حال بهبودی ، به دنبال حضانت کامل درو است. ماره دعوت ریچارد را برای ملاقات با وی در پذیرایی به افتخار او می پذیرد ، اما قرار آنها بد می گذرد. بهترین دوست ارین جس به دوست ماری لوری راس می گوید که ارین به او اعتماد کرد که دیلن پدر واقعی بچه اش نیست. جس فکر می کند فرانک ، که به طور خلاصه در مدرسه به ارین آموزش می داد ، پدر واقعی است. کنی غم ن دیلان را ربوده و به او شلیک می کند و او را برای مرگ رها می کند.

کنی اعتراف می کند که به دیلن شلیک کرده است ، که زنده مانده است. فرانک اعتراف می کند که با خرید اقلام نوزادش به ارین کمک کرده است ، زیرنویس Mare of Easttown اما هرگونه رابطه یا دخالت در قتل او را رد می کند. ماره نمونه های DNA فرانک و دیلن را برای آزمایش پدری جمع آوری می کند. پزشک قانونی گزارش می دهد که انگشت ارین در تیراندازی گم شده است و هیچ مدرکی مبنی بر تجاوز وجود ندارد. انگشت بعداً در یک پارک محلی پیدا می شود و ماره سپس یک گلوله پیدا می کند که نشان می دهد ارین در آنجا کشته شده و بدن او متعاقباً حرکت کرده است. پرونده های تلفنی ارین نشان می دهد که آخرین تماس وی پس از در ری با برایانا با دی مارک برتون انجام شده است ، او ادعا می کند که او فقط به او مشاوره داده است. ماری توسط ریچارد دنبال می شود و همچنین توسط یک زابل ، که هر دو داستان هایی درباره طلاق های دشوار خود و اختلالات خانواد خود به اشتراک می گذارند ، پیشنهاد می شود. دیکن مارک بدون اطلاع پلیس ، دوچرخه ارین را در اختیار دارد که او مخفیانه به رودخانه می اندازد. ماره که مأیوس است تا از ممانعت کری از مراقبت از درو جلو ری کند ، هروئین را از اتاق شواهد در ماشین کری کاشته است. رئیس کارتر بلافاصله حقیقت را کشف می کند و ماره را در مرخصی اداری قرار می دهد و به او دستور می دهد تا مشاوره غم و اندوه دریافت کند.