دانلود زیرنویس سریال how i met your mother

تاریخ اکران : 2005 دسته بندی : سریال ژانر: عاشقانه کمدی
4,757 بازدید
دانلود زیرنویس how i met your mother
  • نام فیلم: How I Met Your Mother مدت زمان: 40 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Carter BaysCraig Thomas نویسنده:
  • بازیگران: Josh RadnorJason SegelCobie Smulders
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.3
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

پدری برای فرزندانش – از طریق مجموعه ای از فلاش بک ها – سفری را که او و چهار بهترین دوستش طی کرده بودند تا او را با مادرشان ملاقات کرد ، بازگو می کند.

A father recounts to his children – through a series of flashbacks – the journey he and his four best friends took leading up to him meeting their mother.

1155

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

نظرات

فاطمه در 10 دسامبر 2021 در 12:57 ق.ظ گفته:

پاسخ

سلام ببخشید زیرنویس ها انگلیسی هستن؟

    mohamadd1998 در 10 دسامبر 2021 در 1:41 ب.ظ گفته:

    پاسخ

    سلام. نه فارسی هستن

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال how i met your mother:

دانلود زیرنویس سریال how i met your mother (غا اً مخفف HIMYM) یک کمدی طنز آمریکایی است که توسط Craig Thomas و Carter Bays برای CBS ایجاد شده است. این سریال که از سال 2005 تا 2014 پخش شد ، شخصیت اصلی ، تد موسبی و گروه دوستانش را در منهتن شهر نیویورک دنبال می کند. تد ، در سال 2030 ، به عنوان وسیله ای برای قاب بندی ، وقایعی را از سپتامبر 2005 تا مه 2013 که منجر به ملاقات با مادرشان شد ، برای پسرش ، لوک و دخترش ، پنی بازگو می کند. How I Met Your Mother یک محصول مشترک Bays & Thomas Productions و 20th Television است و توسط تلویزیون 20th (که اکنون زیرمجموعه تلویزیون داخلی دیزنی-ای بی سی است) پخش می شود.

این سریال زمانی که هر دو در شهر نیویورک زند می کردند ، از دوستی توماس و بیس الهام گرفت. اکثریت قریب به اتفاق قسمتها توسط پاملا فریمن کارگردانی شد که 196 قسمت از 208 قسمت را کارگردانی کرد. کارگردانان دیگر عبارت بودند از راب گرینبرگ (7 قسمت) ، مایکل شی (4 قسمت) و نیل پاتریک هریس (1 قسمت).

How I Met Your Mother ملاقات کرد که به دلیل ساختار منحصر به فرد ، طنز و ترکیب عناصر نمایشی در سراسر اجرا محبوبیت زیادی داشت. این نمایش در ابتدا پس از انتشار بازخوردهای مثبتی دریافت کرد ، اما با گذشت فصلها استقبال مردم متفاوت شد. این نمایش نامزد 30 جایزه امی شد و ده جایزه را از آن خود کرد. در سال 2010 ، آلیسون هانیگان برنده جایزه انتخاب مردم برای بازیگر زن کمدی تلویزیونی مورد علاقه شد. در سال 2012 ، هفت سال پس از اولین نمایش ، این مجموعه برنده جایزه انتخاب مردم برای کمدی تلویزیونی مورد علاقه شبکه شد و نیل پاتریک هریس نیز دوبار این جایزه را برای بازیگر کمدی تلویزیونی مورد علاقه دریافت کرد.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس سریال چگونه مادرت را ملاقات کردم:

این سریال ماجراهای تد مسبی (با بازی جاش رادنور) و زند عاشقانه او به عنوان یک مرد مجرد را دنبال می کند. بیست و پنج سال بعد ، باب ساجت با عنوان تد موزبی داستان های او را برای فرزندان نوجوان خود روایت می کند.

داستان به یک فلاش بک تبدیل می شود و در سال 2005 با تد مسبی 27 ساله زند می کند که در شهر نیویورک زند می کند و به عنوان معمار کار می کند. روایت در درجه اول به بهترین دوستان او ، از جمله زوج ماندگار مارشال اریکسن (جیسون سگل) و لیلی آلدرین (آلیسون هانیگان) ، بازیگر زن بارنی استینسون (نیل پاتریک هریس) و خبرنگار کانادایی رابین شرباتسکی (کوبی اسمالدرز) می پردازد. همه زند شخصیت ها به هم گره خورده است. این مجموعه داستان های بسیاری را مورد بررسی قرار می دهد ، از جمله رابطه “آیا آنها می خواهند یا نمی خواهند” بین رابین و هریک از دو دوست مرد مجرد ، رابطه مارشال و لیلی و فراز و نشیب های حرفه ای شخصیت ها.

داستان فیلم نشان می دهد تد (صدای باب ساجت ، فاقد اعتبار) داستان را به طور شفاهی برای پسرش لوک (دیوید هنری) و دخترش پنی (لیندسی فونسکا) در حالی که روی مبل در سال 2030 نشسته اند بازگو می کند. این قاب آینده به طور رسمی نمایش “امروز” ، و چگونه مادرت را ملاقات کردم از این دستگاه قاب بندی به طرق مختلف استفاده می کند: برای به تصویر کشیدن و بازنمایی رویدادها از دیدگاه های مختلف. ایجاد جوک با استفاده از فلاش بک های سریع و گاه متعدد که در بازخوانی شفاهی درج شده است. برای جایگزینی تعبیرهای بصری ، کلامی یا شنوایی فعالیتهایی که تد نمی خواهد در مورد فرزندان خود صحبت کند (اعمال ، استفاده از مواد غیرقانونی ، زبان و غیره).

در حالی که ساختار داستان عاشقانه سنتی از زمانی شروع می شود که رهبران عاشقانه برای اولین بار با یکدیگر برخورد می کنند ، چگونه مادرت را ملاقات کردم تا پایان فصل هشتم همسر تد (کریستین میلیوتی) را معرفی نمی کند و تنها نام خود (تریسی مک کانل) را در پایان سریال اعلام می کند.

معروفترین نقد به زیرنویس how i met your mother:

زیرنویس سریال how i met your mother جاش رادنور در نقش تد Mosby ، معمار ، استاد دانشگاه و شخصیت اصلی سریال. او داستان سالهای بزرگسالی خود را از اواخر بیست سال تا اواسط سی سال و همه موانعی را که قبل از ملاقات با “The One” (مادر) پشت سر می گذارد ، روایت می کند. این داستان توسط قدیمی مسبی ، و گوینده سریال ، باب ساجت ، روایت می شود. تد پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه وسلیان به همراه دوستانش مارشال و لیلی به شهر نیویورک نقل مکان کرد. در نیویورک ، او با بارنی (در ادرار مک لارن) و رابین ملاقات کرد ، که بلافاصله جذب او شد. تد در جستجوی خوشبختی است و “The One” ، زنی که با او ازدواج خواهد کرد. او روابط زیادی دارد ، یکی با رابین ، که ویژ های مورد نظر او را در همسر آینده اش نشان می دهد. در پایان هر رابطه ، با سهل انگاری ، او به اشتباه فکر می کند. اگرچه امید برای یافتن “یکی” با هر رابطه ناموفق کاهش می یابد ، تد تسلیم نمی شود. او علایق ظریف تر و درجه بالاتری نسبت به دوستانش دارد. او تلاش زیادی می کند تا عشق خود را به زنان زند خود ابراز کند ، اما همه آنها در نهایت دچار تز ل می شوند. علیرغم این ویژ ها ، تد اغ به صورت نابالغ عمل می کند ، مانند فعالیتهای وحشی با بارنی. در پایان برنامه ، او می گوید که در تریسی ، او با عشق زند خود (مادر اصلی) آشنا شده بود ، اما تنها پس از پایان داستان ، او پذیرفت که آماده ادامه دادن است و اعتراف می کند که هنوز است. عاشق رابین
جیسون سگل در نقش مارشال اریکسن ، بهترین دوست تد مسبی. مارشال و تد در وسلیان هم اتاقی بودند و وقتی به نیویورک رفتند زند مشترک را ادامه دادند. در فصل 2 مارشال با لیلی ازدواج می کند ، که از سال اول کالجش عاشق او بوده است. آنها در طول فصل 7 صاحب فرزند می شوند. مارشال در سنت کلود ، مینه سوتا متولد شد ، جایی که خانواده و فرهنگ او پایه و اساس در ری های اصلی او در سریال هستند. او علاقه ای به موجودات ماوراءالطبیعه و افسانه ای ، به ویژه ساسکوچ دارد. رویای او برای وکیل محیط زیست با نیاز فوری او به پول ، مانند عروسی و تربیت فرزندانش در تضاد است.
کوبی اسمالدرز در نقش رابین شرباتسکی ، مجری اخبار که سعی دارد آن را به عنوان روزنامه نگاری که با تد و بارنی قرار دارد ، معرفی کند. رابین از کانادا مهاجرت کرد تا دانلود زیرنویس فارسی سریال how i met your mother در ایستگاه خبری کار کند و در مک لارن با تد آشنا شد. سابقه کانادایی او منبع شوخی های زیادی از دوستانش است ، به عنوان مثال ، “Robin Sparkles”. او بسیار حرفه ای محور است و نقش های سنتی مانند ازدواج و بچه دار شدن را رد می کند. رابین اغ اسکاچ می نوشد و سیگار می کشد و طرفدار مشتاق اسلحه است. او و بارنی در قسمت قبل از آخرین سریال نامزد می شوند و ازدواج می کنند ، اما سه سال بعد در قسمت اول نهایی سریال طلاق می رند. شوهر اسمولدرز ، تران کیلام در شش قسمت در نقش گری بلومن ظاهر شد.
نیل پاتریک هریس در نقش بارنی استینسون یک بازی دوست پسر سریالی است که از ثروت نسبی خود و مجموعه ای از استراتژی های ظالمانه استفاده می کند تا زنان را بدون قصد برقراری رابطه اغوا کند. عبارات مهم او عبارتند از “Suit Up” و “Legen-wait-for-it-Dary”. او بهترین دوست دیگر تد است. بارنی که در جوانی توسط پدرش رها شده است ، مشکلات رهاسازی را دارد و به دوستانش می چسبد. او در مورد وقایع زند خود به عنوان یک مکانیسم دفاعی برای دوران کودکی نامرغوب خود دروغ های اسراف آمیزی می گوید. او در قسمت قبل از آخرین سریال با رابین ازدواج می کند اما آنها پس از سه سال در پایان سری دو قسمتی طلاق می رند. در سال 2020 ، یک شب شکست خورده یک دختر به او داد ، الی. شوهر هریس دیوید برتکا در هفت قسمت در نقش اسکوتر ظاهر شد.
الیسون هانیگان در نقش لیلی آلدرین ، معلم مهد کودک ، هنرمند مشتاق و همسر مارشال. او در حفظ اسرار وحشتناک است و می تواند گاهی اوقات دستکاری کند. او در فصل 2 با مارشال ازدواج می کند و در فصل 7 ماروین به دنیا می آورد. لیلی اگرچه شیرین و زیبا به نظر می رسد ، اما می تواند بسیار غیرمنتظره شدید باشد. بهترین دوست دختر او رابین است ، که او را از طریق تد هنگام ملاقات با رابین ملاقات کرد. الکسیس دنیسوف ، شوهر هانیگان در ده قسمت در نقش رودخانه های شنی ظاهر شد.
کریستین میلیوتی در نقش تریسی مک کانل (مهمان – فصل 8 ؛ اصلی – فصل 9) ، [43] (اگرچه فقط گاه به گاه ، 28 قسمت از 208 ظاهر می شود ، اما او نقش اساسی را در نمایش در ساخت تا پایان بازی می کند) همسر آینده تد ماسبی ، مادر. تریسی برای اولین بار در فینال فصل 8 دیده می شود ، اگرچه نام او در فصل 1 (01×09 “شکم پر از ترکیه”) نشان داده می شود و به طور رسمی در پایان سریال فاش می شود. تد دیوانه وار عاشق او می شود ، اما در سال 2024 فوت می کند.
باب ساجت در نقش تد تد مسیبی (تنها صدا ، بدون اعتبار) در سال 2030 برای فرزندان خود داستان نحوه ملاقات با مادرشان را بیان کرد.