دانلود زیرنویس فارسی سریال The End of the F World

تاریخ اکران : 2017 دسته بندی : سریال ژانر: جنایی درام کمدی ماجراجویانه
4,545 بازدید
دانلود زیرنویس end of the f world
  • نام فیلم: emily in paris مدت زمان: 43دقیقه
  • زبان: انگلسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Darren Star نویسنده: Ricky Gervais
  • بازیگران: <br /> Jessica BardenAlex LawtherSteve Oram
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 7.0
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

جیمز 17 ساله است و تقریباً مطمئن است که روان پریش است. آلیسا ، 17 ساله ، دختر جدید باحال و بد اخلاقی در مدرسه است. این دو با هم ارتباط برقرار می کنند و او او را متقاعد می کند که در جستجوی پدر واقعی اش راهی سفر جاده ای شود.

James is 17 and is pretty sure he is a psychopath. Alyssa, also 17, is the cool and moody new girl at school. The pair make a connection and she persuades him to embark on a road trip in search of her real father.

1310

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریالend of the f world :

دانلود زیرنویس سریال end of the f world یک برنامه تلویزیونی کمدی درام بریتانیایی تاریک است. اولین سری هشت قسمتی اولین قسمت خود را در کانال 4 در انگلستان در 24 اکتبر 2017 به نمایش گذاشت و پس از آن قسمتهای زیر در All 4 منتشر شد. Netflix پخش بین المللی را انجام داد و در 5 ژانویه 2018 بین المللی منتشر کرد. این برنامه جیمز را دنبال می کند (الکس لوتر) ، 17 ساله ای که خود را روان پریش می داند و آلیسا (جسیکا باردن) ، همکلاسی عصبانی که در جیمز فرصتی برای فرار از زند آشفته خانه اش می بیند. Gemma Whelan ، Wunmi Mosaku ، Steve Oram ، Christine Bottomley ، Navin Chowdhry ، Barry Ward و Naomi Ackie در نقش های فرعی ظاهر می شوند.

این سریال بر اساس مینی کمیک های چار فورسمن به نام The End of the Fucking World ساخته شده است که در سال 2013 در یک کتاب جمع آوری شد. جاناتان انتویستل ، خالق سریال ، در مورد ساخت فیلم با او تماس گرفت و یک فیلم کوتاه در سال 2014 ساخته شد. این فیلم در حال حاضر مورد توجه قرار گرفته است. گم شدن ، بدون هیچ راهی برای دسترسی آنلاین به فیلم. در عوض ، یک سریال هشت قسمتی سفارش داده شد و فیلمبرداری آن در آوریل 2017 آغاز شد. این اثر توسط چارلی کاول نوشته شده و قسمت ها توسط Entwistle و Lucy Tcherniak کارگردانی شده اند. در آگوست 2018 ، برنامه برای سری دوم تمدید شد ، که در 4 نوامبر 2019 در کانال 4 پخش شد ، پس از آن هر هشت قسمت در All 4 و روز بعد بین المللی در Netflix منتشر شد. کاول قبل از انتشار سری دوم اظهار داشت که قصد تولید سری سوم این برنامه را ندارد.

این برنامه به دلیل نگارش ، اجرا و موضوع ، و همچنین اجرای لاتر و بردن مورد ستایش قرار گرفته است. هر دو مجموعه نامزد دریافت جایزه تلویزیونی آکادمی بریتانیا برای بهترین سریال درام شدند ، سری دوم در سال 2020 برنده شد و همچنین در سال 2019 جایزه پیبادی را دریافت کرد.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس سریال end of the f world :

جیمز یک نوجوان 17 ساله است که معتقد است یک روان پریش است. او به عنوان یک سرگرمی حیوانات را می کشد ، اما از تمرین خسته می شود. او تصمیم می رد که می خواهد قتل یک انسان را امتحان کند. او در آلیسا قر می شود. یک همکلاسی 17 ساله سرکش و سرکش با مسائل خودش. او پیشنهاد می کند که آنها با هم فرار کنند ، به امید یک ماجراجویی دور از زند آشفته خانه ، و جیمز با قصد یافتن فرصتی برای کشتن او موافقت می کند. آنها یک سفر جاده ای را در سراسر انگلستان آغاز می کنند و پس از یکسری اتفاقات ناگوار شروع به ایجاد رابطه می کنند. با این حال در سری 2 آنها دور می شوند و آلیسا از مرد دیگری خواستگاری می کند. اما فردی تشنه انتقام از آنچه انجام داده اند آنها را شکار می کند و آنها را دوباره با هم جمع می کند. زیرنویس end of the f world در هفتاد و هفتمین دوره جوایز گلدن گلوب ، این مجموعه برای بهترین مینی سریال یا فیلم تلویزیونی و اسکارسگورد برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در یک سریال ، مینی سریال یا فیلم تلویزیونی برنده شدند.

در حالی که این سریال به طور جامع مورد تحقیق قرار گرفت ، برخی آزادی ها برای اهداف دراماتیک در نظر گرفته شد. انتشار هر قسمت با پادکستی همراه بود که در آن Mazin و مجری NPR ، پیتر ساگال ، درباره این تغییرات و دلایل دانلود زیرنویس فارسی سریال end of the f world پشت آنها بحث می کردند. منتقدان ، کارشناسان و شاهدان به برخی اختلافات جزئی تاریخی و واقعی در نمایش اشاره کرده اند ، اگرچه توجه سازندگان به جزئیات بسیار مورد ستایش قرار گرفته است.

معروفترین نقد به زیرنویس end of the f world :

زیرنویس سریال end of the f world جیمز 17 ساله است و معتقد است که او یک روان پریش است ، یک بار دست خود را در سرخ کن عمیق سوزاند تا چیزی را احساس کند و از 15 سال حیوانات را کشت. که بعد او را خواهد کشت همانطور که او به او علاقه نشان می دهد ، او تظاهر به علاقه عاشقانه می کند و این دو شروع به دوست شدن می کنند. هنگامی که آلیسا از جیمز می خواهد روز بعد او را با او اجرا کند ، او شروع به آماده سازی چاقوی خود کرده و در مورد چگون کشتن او کار می کند. او بعد از ر افتادن در مهمانی باغ خان که ناپدری اش به او می گوید اگر او را ترک کند بهتر است دیر کند. پس از آن ، او به جیمز مراجعه می کند و تمایل خود را برای خروج از شهر با یا بدون او مشخص می کند و می پرسد که آیا او در آنجا است یا خیر ، و می خواهد او بله را بگوید. با تصمیم اینکه بعداً می تواند او را بکشد ، قبول می کند. او با مشت به صورت پدرش فیل می زند و مرسدس بنز او را می دزدد ، کاری که همیشه می خواست انجام دهد.