دانلود زیرنویس فیلم Halloween Kills 2021

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک جنایی
873 بازدید
دانلود زیرنویس Halloween Kills 2021
  • نام فیلم: Halloween Kills 2021 مدت زمان: 1h 46min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : David Gordon Green نویسنده: Scott Teems, Danny McBride, David Gordon Green
  • بازیگران: Jamie Lee Curtis, Judy Greer, Andi Matichak, Will Patton, Thomas Mann, Anthony Michael Hall
  • < رده سنی: pg-13 امتیاز IMDB: 7.8
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

لوری استرود مجروح گروهی هشیار را هدایت می کند تا قاتل غیرقابل توقف مایکل مایرز را شکار کرده و سلطنت وحشت خود را یکبار برای همیشه پایان دهد.

An injured Laurie Strode leads a vigilante mob to hunt down unstoppable killer Michael Myers and end his reign of terror once and for all.

1943

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم Halloween Kills 2021:

دانلود زیرنویس Halloween Kills 2021  هالووین می‌کشد (انگلیسی: Halloween Kills‎) یک فیلم اسلشر آمریکایی به کارگردانی دیوید گوردون گرین و نویسند رن، دنی مک‌براید و اسکات تیمز است. این دنباله فیلم ۲۰۱۸ هالووین و قسمت دوازدهم فرنچایز مجموعه هالووین است. در فیلم ستارگانی از جمله جیمی لی کرتیس، نیک کسل تکرار نقش خود را به عنوان لوری استرود و مایکل مایرز به تصویر می‌کشند.

هالووین می‌کشد توسط میرامکس و بلوم هاوس پروداکشنز تولید شده‌است و قرار است در ۱۵ اکتبر ۲۰۲۱ از طریق یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده آمریکا منتشر شود. همچنین یک دنباله قیم، هالووین تمام می‌شود، قرار است در ۱۴ اکتبر ۲۰۲۲ اکران شود.

دانلود زیرنویس فیلم Nightbooks 2021

خلاصه داستان سینمایی”هالووین می‌کشد”:

زیرنویس فارسی Halloween Kills 2021  دقایقی پس از آنکه لوری استرود ( جیمی لی کرتیس ) ، دخترش کارن ( جودی گریر ) و نوه آلیسون ( اندی ماتیچاک ) هیولای نقاب دار مایکل مایرز را در قفس و در زیرزمین لوری در حال سوختن رها کردند ، لوری با اعتقاد به بیمارستان مجروح می شود. او سرانجام شکنجه گر مادام العمر خود را کشت. اما وقتی مایکل موفق می شود خود را از دام لوری رها کند ، خونریزی آئینی او از سر گرفته می شود. در حالی که لوری با درد خود مبارزه می کند و برای دفاع از خود در برابر او آماده می شود ، او از تمام هادفیلد الهام می رد تا در برابر هیولای غیرقابل توقف آنها قیام کنند.

دانلود زیرنویس فیلم Dear Evan Hansen 2021