دانلود زیرنویس vacation friends 2021

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : فیلم ژانر: کمدی ماجراجویانه
2,602 بازدید
دانلود زیرنویس vacation friends
  • نام فیلم: vacation friend مدت زمان: 1h 51min
  • زبان: انگلسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Clay Tarver نویسنده: Tom MullenTim MullenClay Tarver<br />
  • بازیگران: John CenaMeredith HagnerLil Rel Howery
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB:
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک زوج هنگام تعطیلات در مکزیک با یک زوج دیگر ملاقات می کنند ، اما وقتی آنها به خانه برمی گردند ، رابطه دوستی آنها پیچیده می شود.

A couple meets up with another couple while on vacation in Mexico, but their friendship takes an awkward turn when they get back home.

1367

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم vacation friends :

دانلود زیرنویس فیلم vacation friends دوستان تعطیلات (به انگلیسی: Vacation Friends) یک فیلم کمدی آمریکایی به کارگردانی کلی تارور است که نویسند فیلمنامه را با تام مولن ، تیم مولن ، جاناتان گلدشتاین و جان فرانسیس دالی انجام داده است. در این فیلم جان سینا ، لیل رل هویری ، ایوان اورجی ، مردیت هاگنر ، رابرت ویزدوم ، لین ویتفیلد و اندرو لیسانس بازی می کنند.

Vacation Friends قرار است در 27 آگوست 2021 در Hulu منتشر شود.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس فارسی فیلم vacation friends :

یک زوج هنگام تعطیلات در مکزیک با یک زوج دیگر ملاقات می کنند ، اما وقتی آنها به خانه برمی گردند ، رابطه دوستی آنها پیچیده می شود.

معروفترین نقد به زیرنویس vacation friends :

زیرنویس فیلم دوستان تعطیلات در مارس 2014 ، اعلام شد که کریس پرت و آنا فاریس به گروه بازیگران فیلم پیوسته اند و استیو پینک از فیلمنامه تام و تیم مولن کارگردانی خواهد کرد و قرار است توزیع کننده 20th Century Fox باشد. در نوامبر 2015 ، اعلام شد Ice Cube به جمع بازیگران فیلم ملحق شده بود تا جایگزین پرات شود و Faris دیگر به آن وابسته نبود. در دسامبر 2019 ، اعلام شد که جان سینا ، لیل رل هویری و مردیت هاگنر به جمع بازیگران فیلم پیوسته اند و کلی تارور جایگزین پینک شده است و استودیوهای قرن بیستم به جای توزیع ، تهیه کنند کرده اند و در عوض قرار است هولو توزیع کند. در ژانویه 2020 ، ایوون اورجی به جمع بازیگران فیلم پیوست. در مارس 2020 ، Tawny Newsome و Barry Rothbart به گروه بازیگران فیلم پیوستند. در سپتامبر 2020 ، لین ویتفیلد ، روبرت ویسدوم و کمال بولدن به جمع بازیگران فیلم پیوستند.

عکاسی اصلی در مارس 2020 در گرجستان آغاز شد. با این حال ، تولید به دلیل همه ری COVID-19 متوقف شد. تولید در سپتامبر 2020 از سر گرفته شد و در اکتبر 2020 به پایان رسید.