دانلود زیرنویس فیلم Miss Juneteenth 2020

تاریخ اکران : 2020 دسته بندی : فیلم ژانر: درام
444 بازدید
دانلود زیرنویس miss juneteenth 2020
  • نام فیلم: Miss Juneteenth 2020 مدت زمان: 1h 39min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده آمریکا
  • کارگردان : Channing Godfrey Peoples نویسنده: Channing Godfrey Peoples
  • بازیگران: Nicole Beharie, Kendrick Sampson, Alexis Chikaeze
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 6.5
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین: CiMDB

ملکه زیبایی سابق و مادر مجرد ، دختر نوجوان سرکش خود را برای مسابقه “Miss Juneteenth” آماده می کند.

A former beauty queen and single mom prepares her rebellious teenage daughter for the “Miss Juneteenth” pageant.

1403

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم  Miss Juneteenth 2020:

دانلود زیرنویس miss juneteenth 2020 یک فیلم درام آمریکایی محصول سال 2020 است که توسط Channing Godfrey People نوشته و کارگردانی شده و Nicole Beharie ، Kendrick Sampson و Alexis Chikaeze در آن بازی می کنند. داستان در مورد یک مادر مجرد و ملکه زیبایی نوجوان سابق است که دخترش را در مسابقه محلی Miss Juneteenth وارد می کند. این فیلم در ژانویه 2020 در ساندنس نمایش داده شد و در صورت تقاضا در 19 ژوئن 2020 همزمان با 155 مین سالگرد تعطیلات اصلی از طریق ویدئو منتشر شد.فیلم miss juneteenth 2020

این فیلم با استقبال منتقدان روبرو شد. این فیلم از سوی South by Southwest ، جشنواره فیلم BlackStar و هیئت ملی نقد دریافت کرد. برای این نقش ، Nicole Beharie جایزه Gotham بهترین بازیگر زن را دریافت کرد.

خلاصه داستان سینمایی میزبان:

Turquoise Jones (Nicole Beharie) ، یک مادر مجرد در حومه فورت ورث ، تگزاس است. او برنده سابق مسابقه محلی Miss Juneteenth است که بورسیه کامل را به یک کالج تاریخی سیاهپوست ارائه می دهد. او با وجود عدم اشتیاق آشکار دخترش ، دختر 15 ساله خود ، Kai (Alexis Chikaeze) را در همان مسابقه شرکت می دهد. زیرنویس فارسی miss juneteenth 2020

در حالی که دیگر برندگان سابق Miss Juneteenth به حرفه های موفقی روی آورده اند ، تحصیلات Turquoise با به دنیا آمدن Kai از متوقف شد و او را مجبور به ترک تحصیل کرد و برای مدتی به عنوان کار کرد. او برای تأمین هزینه های زند خود در حال حاضر در یک بار کار می کند و به صورت پاره وقت به عنوان یک آرایشگر در مردخانه ای زند می کند که صاحبخانه به او علاقه  دارد.