دانلود زیرنویس فیلم Your Name 2016

تاریخ اکران : 2016 دسته بندی : فیلم ژانر: انیمیشن درام فانتزی
2,562 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی Your Name 2016
  • نام فیلم: Your Name 2016 مدت زمان: 1h 46min
  • زبان: ژاپنی کشور سازنده : ژاپن
  • کارگردان : Makoto Shinkai نویسنده: Makoto Shinkai
  • بازیگران: Ryunosuke Kamiki, Mone Kamishiraishi
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین: Shinigamis - d.!.v.a.n

دو نوجوان وقتی متوجه می شوند که بدن خود را تعویض می کنند ، یک رابطه عمیق و جادویی دارند. وقتی دختر و پسر تصمیم می رند شخصاً ملاقات کنند ، همه چیز پیچیده تر می شود.

Two teenagers share a profound, magical connection upon discovering they are swapping bodies. Things manage to become even more complicated when the boy and girl decide to meet in person

1097

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم  Your Name 2016:

دانلود زیرنویس فارسی فیلم Your Name 2016 نام تو (ژاپنی: 君の名は。 هپبورن: Kimi no Na wa.) یک انیمه‌ی رمانتیک فانتزی ژاپنی به نویسند و کارگردانی ماکوتو شینکای است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. این فیلم، برگرفته رمانی به همین نام، اثر شینکای در ژوئن ۲۰۱۶ است. از صداپیشگان آن، می‌توان به مونه کامیشیرایشی، ریونوسوکه کامیکی، آئویی یوکی، اتسوکو ایچی‌هارا، کایتو ایشیکاوا و ماسامی ناگاساوا اشاره کرد.  زیرنویس فارسی Your Name 2016نخستین نمایش نام تو. توسط توهو در تاریخ ۳ ژوئیه ۲۰۱۶ و در طی همایش انیمه اکسپو در لس آنجلس، کالیفرنیای بود و سپس در ۲۶ اوت ۲۰۱۶ در کشور ژاپن اکران شد.

 زیرنویس انیمه Your Name 2016 بدون سانسور این فیلم، به دلیل سبک پویانمایی و تأثیرات احساسی، بسیار مورد تحسین منتقدین قرار گرفت و همچنین، یک موفقیت تجاری محسوب می‌شد و توانست با فروشی معادل ۳۶۰ میلیون دلار عنوان چهارمین فیلم پرفروش تاریخ در کشور ژاپن و نیز، پرفروش‌ترین فیلم انیمه‌ی تاریخ را به خود اختصاص دهد.

خلاصه داستان انیمیشن Your Name 2016:

دانلود زیرنویس فارسی انیمه Your Name 2016 میتسوها میامیزو، یک دانش‌آموز دبیرستانی در حومه روستای ایتوموری در کشور ژاپن بود که از زند در روستا خسته شده و آرزو داشت در زند بعدی خود تبدیل به پسری خوش‌سیما در توکیو شود. تاکی تاچیبانا نیز یک پسر نوجوان دبیرستانی اهل توکیو بود. زمانی که یک ستاره دنباله‌دار به زمین نزدیک شد، آرزوها و زند آن‌ها دستخوش تغییر گردید. در یکی از روزها میتسوها به عنوان تاکی، و تاکی در عوض میتسوها از خواب بیدار شد. دانلود زیرنویس فیلم Your Name 2016تاکی و میتسوها متوجه می‌شوند که بدنشان با یکدیگر تعویض شده‌است. برای چندین روز بدن‌های آن‌ها گاه‌وبی‌گاه با یکدیگر عوض می‌شد تا اینکه بعد از ظهر یکی از روزها کاملاً تماس خود را از دست دادند.

این انیمه به یک موفقیت تجاری تبدیل شد و توانست با فروشی معادل ۳۵۹ میلیون دلار به پرفروش‌ترین انیمه تاریخ سینما و چهارمین فیلم پرفروش سینمای ژاپن تبدیل شد.