دانلود زیرنویس فیلم The Whistlers 2019

تاریخ اکران : 2019 دسته بندی : فیلم ژانر: جنایی درام کمدی
603 بازدید
دانلود زیرنویس The Whistlers 2019
  • نام فیلم: the Whistlers 2019 مدت زمان: 1h 37min
  • زبان: رومانیایی، انگلیسی، El Silbo، اسپانیایی کشور سازنده : رومانی، فرانسه، آلمان
  • کارگردان : Corneliu Porumboiu نویسنده: Corneliu Porumboiu
  • بازیگران: Vlad Ivanov, Catrinel Menghia
  • < رده سنی: pg-13 امتیاز IMDB: 6.3
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین: سینا اِن وی

کریستی ، افسر پلیس رومانیایی که برای مافیا سوت می زند ، برای یاد ری زبان سوت اجدادی به جزیره لا گومرا می رود. در رومانی تحت نظارت پلیس است و با استفاده از این زبان رمزگذاری شده به ارتباط خود با اوباش ادامه می دهد تا زولت را از زندان خارج کند. زولت تنها کسی است که می داند 30 میلیون یورو در کجا مخفی شده است.

Cristi, a Romanian police officer who is a whistle blower for mafia, is going to La Gomera Island to learn an ancestral whistling language. In Romania he is under police surveillance and by using this coded language he will continue to communicate with the mobsters to get Zsolt out of prison. Zsolt is the only one who knows where 30 millions of euros are hidden.

1539

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم  The Whistlers 2019:

دانلود زیرنویس فیلم The Whistlers 2019 سوت زن‌ها (رومانیایی: Gomera‎) یک فیلم به کارگردانی کورنلیو پورومبویو است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد.

خلاصه داستان سینمایی ‌سوت‌زن‌ها:

فیلم The Whistlers 2019 سوت زنها؛ فیلمی در سبک جنایی مهیج به کارگردانی کورنلیو پورومبوی است. یک مامور پلیس برای آزاد کردن یک تاجر به گومرا می‌رود اما برای پیش بردن کارش باید گویش سخت آنجا را یاد ب رد… .