دانلود زیرنویس فیلم the vow

تاریخ اکران : 2012 دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه
2,967 بازدید
دانلود زیرنویس فیلم The Vow
  • نام فیلم: the vow مدت زمان: 1h 44min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Michael Sucsy نویسنده: Abby Kohn
  • بازیگران: Rachel McAdams, Channing Tatum, Sam Neill
  • < رده سنی: 18 امتیاز IMDB: 6.8
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین: Tvcenter

یک تصادف رانند پیج را به کما می برد و هنگامی که او با از دست دادن شدید حافظه از خواب بیدار می شود ، شوهرش لئو تلاش می کند تا ق او را دوباره به دست آورد.

A car accident puts Paige in a coma, and when she wakes up with severe memory loss, her husband Leo works to win her heart again.

865

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم the vow :

دانلود زیرنویس فیلم the vow نذر (به انگلیسی: The Vow) یک فیلم درام عاشقانه آمریکایی محصول سال 2012 به کارگردانی مایکل سوسی و نویسند ابی کوهن ، مارک سیلوراستاین و جیسون کتیمس است که با الهام از داستان واقعی کیم و کریکیت نجار ساخته شده است.  در این فیلم راشل مک آدامز و چانینگ تاتوم در نقش پیج و لئو کالینز به همراه سام نیل ، اسکات سپیدمن و جسیکا لنگ در نقش های فرعی بازی می کنند. از سال 2013 ، نذر هشتمین فیلم درام عاشقانه پردرآمد از سال 1980 بود. این آخرین فیلم Spyglass Entertainment تا زمان رستاخیز این شرکت در سال 2019 بود.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس فیلم the vow:

پیج کالینز (راشل مک آدامز) و همسرش لئو (چانینگ تاتوم) از یک سالن سینما بیرون می آیند. در حال بازگشت به خانه ، در یک علامت ایستاده ، پیج کمربند خود را باز می کند تا خم شود و لئو را ببوسد. در همان لحظه ، یک کامیون از پشت به ماشین آنها رد می شود و پیج از شیشه جلو تصادف می کند. هر دوی آنها سریعاً به اورژانس منتقل می شوند و در حالی که لئو در صدایی گفتگو ، در مورد چگون فیلم “لحظه های تأثیر در یافتن اینکه ما چه کسی هستیم” صحبت می کند تا نحوه دیدار پیج و لئو برای اولین بار. صحنه های نحوه خواستگاری ، نامزدی و ازدواج در انستیتوی هنر شیکاگو و مشترک در زیر دروازه ابر با زمان حال عجین است.

وقتی پیج به هوش آمد ، فکر می کند لئو پزشک او است ، زیرا تمام خاطرات چند سال گذشته خود را از دست داده است. وقتی والدین ثروتمند او ، بیل و ریتا تورنتون ، از این موضوع مطلع می شوند ، او را ملاقات می کنند. این اولین باری است که لئو با آنها ملاقات می کند و آنها از اینکه لئو دخترشان را گرفته و از آنها مطلع نشده اند استقبال نمی کنند. پیج نمی فهمد که چرا پس از ازدواج با پدر و مادرش ملاقات نکرده است. او حتی عجیب می داند که او هم نمی داند چرا. او همچنین نمی فهمید که چرا دانشکده حقوق را ترک کرد ، نامزدی خود را با نامزد قبلی خود ، جرمی قطع کرد و چرا با خانواده و دوستانش ارتباط برقرار نکرده است. والدین او اصرار دارند که او را با خود به خانه ببرند و پیج نیز موافقت می کند ، فکر می کند که ممکن است به خاطر منافع متقابل با لئو ازدواج کرده باشد. او به دنبال شواهدی از ازدواج است. دانلود زیرنویس فارسی فیلم the vow درست زمانی که قصد ترک آن را دارد ، لئو در حال دویدن است تا برای او پیام صوتی پخش کند که در آن بسیار خوشحال و عاشقانه به نظر برسد. پیج تصمیم می رد با لئو برگردد ، امیدوار است که این کار به او کمک کند حافظه از دست رفته خود را بازیابد. پیج با یک مهمانی غافل رانه توسط دوستانش در خانه مورد استقبال قرار می رد ، اما چون قادر به یادآوری هیچ یک از آنها نیست ، آن را طاقت فرسا می داند و به شدت ج می شود.

روز بعد پیج به کافه عادی خود رفت و آمد می کند ، اما به یاد نمی آورد که آنجا باشد و راه بازگشت را گم می کند. او به مادرش زنگ می زند زیرا شماره لئو را نمی داند یا به خاطر نمی آورد. عصر همان روز لئو و پیج توسط پدر و مادرش برای شام دعوت می شوند. بعداً در شام و در بار ، لئو با خانواده و دوستانش جور در نمی آید. او همچنان تلاش می کند تا به او کمک کند حافظه از دست رفته خود را بازیابد ، اما پیج بیشتر دنبال می شود تا بداند چرا او دانشکده حقوق را ترک کرد و نامزدی خود را با جرمی قطع کرد. در طی یک برخورد با جرمی ، او را می بوسد. دکترش به او توصیه می کند بیش از ترس از گذشته اش ، جای حافظه خود را پر کند. با نزدیک شدن به ازدواج خواهرش گوئن ، پیج تصمیم می رد تا زمان عروسی در کنار پدر و مادرش بماند. اگرچه لئو از او ملاقات می کند و یک شب را با او می گذراند ، وقتی پدر پیج می خواهد لئو را ترغیب کند دخترش را متقاعد کند ، و لئو با مشت به جرمی به دلیل صحبت در مورد احتمال خوابیدن همسرش ، روابط بیشتر متشنج می شود.

پیج دوباره به دانشکده حقوق پیوست و لئو اوراق طلاق را امضا کرد. در یک فروشگاه ، او با دوست قدیمی خود دایان ملاقات می کند که بی خبر از فراموشی وی ، از داشتن رابطه با پدر پیج عذرخواهی می کند ، بنابراین به پیج می گوید که چرا خانواده خود را ترک کرده است. وقتی او در این مورد با مادرش روبرو می شود ، ریتا به او می گوید که تصمیم گرفته برای تمام کارهایی که بیل درست انجام داده است کنار بیل بماند تا اینکه او را به خاطر یک عمل اشتباه ترک کند. پیج سپس از لئو می پرسد که چرا او هرگز به او نگفته است و او پاسخ می دهد به جای اینکه او را از والدینش دور کند ، می خواست عشق او را بدست آورد. پیج ، در حالی که در کلاس است ، شروع به طراحی می کند. بنابراین به تصویر می کشد که چرا او ابتدا دانشکده حقوق را ترک کرد. علی رغم سو mis تصورات پدرش در مورد ترک تحصیل در رشته حقوق ، وی به او اطمینان می دهد که مهم نیست که دخترش همیشه دختر او خواهد بود. او علاقه خود را به هنر ادامه می دهد و سرانجام به مجسمه سازی و نقاشی بازگشت.دانلود زیرنویس the vow گرچه جرمی اعتراف می کند که از دوست دختر فعلی خود جدا شده است ، به امید اینکه دوباره با او برگردد ، او او را رد می کند و اظهار می دارد که باید بداند زند بدون او چگونه خواهد بود.

با تغییر فصل ، لئو درباره فلسفه خود درباره “لحظات تأثیر” بحث می کند. “لحظه ای از تأثیر که پتانسیل تغییر آن بسیار فراتر از آن چیزی است که ما می توانیم پیش بینی کنیم. ارسال برخی از ذرات به هم می ریزد ، آنها را نزدیکتر از قبل می کند. در حالی که دیگران را می فرستید ، به ماجراهای بزرگ می چرخید ، جایی که فکر نمی کردید پیدا کنید آنها “. پیج به اتاق خود برگشته و منوی کارت را پیدا کرده است که نذرهای عروسی خود را روی آن نوشته بود و بسیار متأثر شده است. فیلم در حالی پایان می یابد که پیج در کافه همیش خود لئو را پیدا می کند و با او می رود تا به جای شکار قدیمی خود مکان جدیدی را امتحان کند.