دانلود زیرنویس فیلم The Traitor 2019

تاریخ اکران : 2019 دسته بندی : فیلم ژانر: بیوگرافی جنایی درام
885 بازدید
دانلود زیرنویس The Traitor 2019
  • نام فیلم: The Traitor 2019 مدت زمان: 2h 33min
  • زبان: ایتالیایی، Sicilian، پرتغالی کشور سازنده : ایتالیا، فرانسه، برزیل، آلمان
  • کارگردان : Marco Bellocchio نویسنده: Marco Bellocchio, Valia Santella, Ludovica Rampoldi, Francesco Piccolo, Francesco La Licata
  • بازیگران: Pierfrancesco Favino, Maria Fernanda Cândido, Fabrizio Ferracane, Fausto Russo Alesi, Luigi Lo Cascio
  • < رده سنی: pg-13 امتیاز IMDB: 7.1
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین: آزاد شاکرمی

در اوایل دهه 1980 ، جن همه جانبه بین روسای مافیای سیسیل بر سر تجارت هروئین درگرفت. توماسو بوسکتا ، یک مرد ساخته ، فرار می کند تا در برزیل پنهان شود. بازگشت به خانه ، بوسکتا از راه دور به تماشای کشته شدن پسران و برادرش در پالرمو می پردازد ، زیرا می داند که او نفر بعدی خواهد بود. بوسکتا که توسط پلیس برزیل بازداشت و به ایتالیا تحویل داده می شود ، تصمیمی می رد که همه چیز را برای مافیا تغییر می دهد.

In the early 1980s, an all out war rages between Sicilian mafia bosses over the heroin trade. Tommaso Buscetta, a made man, flees to hide out in Brazil. Back home, scores are being settled and Buscetta watches from afar as his sons and brother are killed in Palermo, knowing he may be next. Arrested and extradited to Italy by the Brazilian police, Buscetta makes a decision that will change everything for the Mafia.

1553

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم  The Traitor 2019:

خائن (ایتالیایی: Il traditore‎) یک فیلم به کارگردانی مارکو بلوکیو است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. این فیلم برای رقابت در بخش اصلی جشنواره کن ۲۰۱۹ انتخاب شد. این فیلم موفق به کسب 12 جایزه شده است.

خلاصه داستان سینمایی ‌خائن:

فیلم خائن، به روایت زند توماسو بوشتا به عنوان اولین عضو مافیا دانلود زیر نویس فارسی سریال vikings که حاضر می‌شود برای پلیس خبرچینی کند، می‌پردازد.