دانلود زیرنویس فیلم The News of The World 2020

تاریخ اکران : 2020 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن درام ماجراجویانه
701 بازدید
دانلود زیرنویس The News of The World
  • نام فیلم: News of the World 2020 مدت زمان: 1h 58min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده آمریکا
  • کارگردان : Paul Greengrass نویسنده: Paul Greengrass, Luke Davies
  • بازیگران: Tom Hanks, Helena Zengel
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 6.8
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

پنج سال پس از پایان جنگ داخلی ، سروان جفرسون کیل کید با دختری 10 ساله که توسط مردم کیووا گرفته شده بود ، راه را طی می کند. کید که مجبور است به عمه و عمویش بازگردد ، موافقت می کند که کودک را در دشت های خشن و بی بخشش تگزاس همراهی کند. با این حال ، این سفر طولانی به زودی به مبارزه برای بقا تبدیل می شود زیرا همراهان سفر در هر مرحله با خطر مواجه می شوند – چه انسانی و چه طبیعی.

Five years after the end of the Civil War, Capt. Jefferson Kyle Kidd crosses paths with a 10-year-old girl taken by the Kiowa people. Forced to return to her aunt and uncle, Kidd agrees to escort the child across the harsh and unforgiving plains of Texas. However, the long journey soon turns into a fight for survival as the traveling companions encounter danger at every turn — both human and natural.

1397

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم  The News of The World 2020:

دانلود زیرنویس 2020 The News of The World اخبار جهان (انگلیسی: News of the World‎) فیلم درام آمریکایی به کارگردانی پل گرینگرس و بازیگری تام هنکس است. این فیلم در ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰ توسط یونیورسال استودیوز اکران شد. فیلم 2020 The News of The World  این فیلم اقتباسی از رمان «اخبار جهان» نوشته پاولت جای است. این رمان با نام «خبرخوان» و توسط انتشارات خوب در ایران منتشر شده است.

خلاصه داستان سینمایی اخبار جهان:

داستان این فیلم دربارهٔ یک سروان جنگ‌های داخلی آمریکاست که بعد از جنگ برای کسب درآمد به خواندن اخبار روزنامه‌ها برای اهالی شهرهای مختلف می‌پردازد و در جریان یکی از سفرهایش به دختری یتیم برمی‌خورد و سعی می‌کند او را نزد بستگانش ببرد.دانلود فیلم 2020 The News of The World