دانلود زیرنویس فیلم the hunt 2012

تاریخ اکران : 2012 دسته بندی : فیلم ژانر: درام راز آلود
2,321 بازدید
دانلود زیرنویس the hunt
  • نام فیلم: the hunt مدت زمان: 1h 55min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Thomas Vinterberg نویسنده: Tobias Lindholm
  • بازیگران: Mads Mikkelsen, Thomas Bo Larsen, Annika Wedderkopp
  • < رده سنی: 15 امتیاز IMDB: 8.3
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک معلم زند تنهایی دارد و در تمام مدت برای سرپرستی پسرش تلاش می کند. زند او به آرامی و با یافتن عشق و دریافت خبرهای خوب از پسرش بهتر می شود ، اما شانس جدید او در شرف بی رحمی یک دروغ کوچک بی گناه است.

A teacher lives a lonely life, all the while struggling over his son’s custody. His life slowly gets better as he finds love and receives good news from his son, but his new luck is about to be brutally shattered by an innocent little lie.

871

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم the hunt 2012 :

دانلود زیرنویس فارسی فیلم شکار (به دانمارکی: Jagten) یک فیلم درام دانمارکی است که به کارگردانی توماس وینتربرگ و با بازی ماد میکلسن در سال 2012 ساخته شده است. داستان در حوالی کریسمس در یک دهکده کوچک دانمارکی روایت می شود و مردی را دنبال می کند که پس از متهم شدن نادرست به سوusing استفاده از کودک در کلاس مهد کودک خود ، هدف هیستری دسته جمعی قرار می رد.

دانلود زیرنویس فارسی فیلم the hunt 2012 این فیلم در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو 2012 به نمایش درآمد و در جشنواره کن 2012 شرکت کرد که در آن Mikkelsen برای بازی در نقش بهترین بازیگر نقش اول را از آن خود کرد. همچنین برنده جایزه فیلم شورای نوردیک در سال 2013 شد. این فیلم به عنوان ورودی دانمارکی بهترین فیلم خارجی زبان در هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار انتخاب شد ، نامزد نهایی شد. در همین سال در جوایز گلدن گلوب نامزد شد.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس فارسی the hunt  :

دانلود زیرنویس فارسی فیلم the hunt لوکاس عضو یک جامعه صیادی دانمارکی است و در یک کودکستان محلی کار می کند. او که طلاق گرفته ، تلاش می کند تا با پسر نوجوانش که با همسر سابقش زند می کند رابطه برقرار کند و از تعامل سالم با بچه ها در مهد کودک لذت ببرد. همکارش نادجا به سمت او پیشرفت می کند و سرانجام به عنوان دوست دخترش زند می کند.

یکی از دانش آموزان مهد کودک ، کلارا است ، دانش آموز به ویژه به دلیل اینکه دختر دوست صمیمی لوکاس است ، به لوکاس نزدیک است. با گذشت زمان ، او یک حمله بی گناه به لوکاس ایجاد می کند ، با این حال هنگامی که او او را رد می کند و سعی می کند برای او سخنرانی کند دل ر می شود. او با استفاده از خاطره ای از یک عکس وگرافی که شاهد مشاهده برادرش بود ، اظهارنظرهایی کرد که باعث شد مدیر مهد کودک باور کند لوکاس ناخوشایند خود را در معرض دید او قرار داده است. دانلود زیرنویس فارسی the hunt وقتی کلارا با س withالات اصلی مصاحبه کرد ، شهادت نامشخصی علیه لوکاس ارائه می دهد. بزرگترهای جامعه داستان سو theاستفاده کارگردان را باور دارند و تناقضات بعدی کلارا را به عنوان انکار رد می کنند.

جامعه از لوکاس به عنوان یک شکارچی کودک دوست دوری می کند. دوستی او با تئو از بین می رود ، فشار باعث می شود تا از نادجا جدا شود و پسرش پس از آمدن برای زند با او علناً مورد توهین قرار می رد. پرسنل مهد کودک از بچه های دیگر مهد کودک س leadingالات اصلی را می پرسند ، آنها هم می گویند از آنها سو ab استفاده شده است. گروهی از دوستان لوکاس که معتقدند او بی گناه است به او و پسرش اجازه می دهند تا تاریخ دادگاه با آنها زند کنند. در آن روز ، در گزارش های کودکان ، جزئیاتی از زیرزمین لوکاس ذکر شده است که از بی گناهی لوکاس پشتیبانی می کند ، زیرا خانه وی زیرزمین ندارد. پس از استماع ، وی بدون اتهام آزاد می شود.

با این حال ، جامعه هنوز به لوکاس مشکوک است ، و استبداد به خشونت تبدیل می شود. دانلود زیرنویس the hunt سگ او ، فانی ، کشته می شود ، سن از پنجره او پرتاب می شود و هنگامی که می خواهد غذا بخرد ، توسط کارمندان فروشگاه مواد غذایی مورد ضرب و شتم قرار می رد. در شب کریسمس ، لوکاس در هنگام انجام یک کلیسای عمومی با تئو روبرو می شود و در مقابل اجتماع خراب می شود. بعداً ، وقتی تئو می خواهد کلارا را بخوابد ، او را متوجه لوکاس می کند و وقتی که متوجه می شود به دروغ هایش می گوید ، از خوابیدن عذرخواهی می کند. تردیدهای تئو در مورد بی گناهی لوکاس برطرف شده است ، و او در روز کریسمس با غذا و الکل به دیدار او می رود جایی که این دو نفر شروع به اصلاح دوستی خود می کنند.

یک سال بعد ، تنش ها در جامعه کاهش یافته است. لوکاس و نادجا دوباره با هم رابطه دارند و پسر لوکاس به عنوان یک بزرگسال در جامعه شکار محلی پذیرفته می شود. در یک سفر شکار برای بزرگداشت این واقعه ، یک فرد غیبتی به سمت لوکاس شلیک می کند و دلش برای او تنگ می شود. نابینا از غروب خورشید ، لوکاس قادر به شناسایی مهاجم خود نیست ، که بار ری مجدد می کند اما فرار می کند.