دانلود زیرنویس فیلم The Gentlemen 2019

تاریخ اکران : 2019 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن جنایی کمدی
1,753 بازدید
دانلود زیرنویس the gentlemen 2019
  • نام فیلم: The Gentlemen 2019 مدت زمان: 1h 53min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده آمریکا، انگلیس
  • کارگردان : Guy Ritchie نویسنده: Guy Ritchie
  • بازیگران: Matthew McConaughey, Charlie Hunnam, Henry Golding, Michelle Dockery, Jeremy Strong, Eddie Marsan, Colin Farrell, Hugh Grant
  • < رده سنی: pg-13 امتیاز IMDB: 7.8
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین: سینا اِن وی - علیرضا ابراهیمی و رضا حضرتی

میکی پیرسون یک مهاجر آمریکایی است که با ساختن یک امپراتوری سودآور ماری جوانا در لندن ثروتمند شد. هنگامی که خبر می رسد که او قصد دارد از تجارت خود نقد کند ، به زودی مجموعه ای از توطئه ها و طرح ها – از جمله رشوه و باج خواهی – از شخصیت های سایه دار که می خواهند دامنه وی را بدزدند ، ایجاد می کند.

Mickey Pearson is an American expatriate who became rich by building a highly profitable marijuana empire in London. When word gets out that he’s looking to cash out of the business, it soon triggers an array of plots and schemes — including bribery and blackmail — from shady characters who want to steal his domain.

1669

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم  The Gentlemen 2019:

دانلود زیرنویس The Gentlemen 2019 آقایان (به زبان انگلیسی: The Gentlemen) یک فیلم سینمایی اکشن کمدی محصول مشترک انگلستان و آمریکا به کارگردانی و تهیه‌کنند گای ریچی است که در ۲۴ ژانویه سال ۲۰۲۰ اکران شد. بازیگران اصلی این فیلم متیو مک‌کانهی، کالین فارل، چارلی هونام، میشل داکری، هنری گلینگ و هیو گرانت است.

دانلود زیرنویس سریال game of thrones

خلاصه داستان سینمایی آقایان:

فیلم The Gentlemen 2019 فیلم آقایان (جنتلمن) داستان زند میکی پیرسون را نشان می‌دهد. کسی که یکی از بزرگترین خلافکاران بریتانیا محسوب می‌شود و باند بسیار قوی و بزر را رهبری می‌کند. میکی پیرسون سعی می‌کند امپراتوری بزرگ ماریجوانای خود را به تعدادی از میلیاردرهای اوکلاهاما بفروشد، همین موضوع موجب می‌شود که برنامه‌ها، پاپوش‌ها، توطئه ها و خیانت‌هایی علیه او انجام شود. و عده‌ی بیشتری به دنبال تصاحب امپراتوری او باشند.