دانلود زیرنویس The Dark and The Wicked 2020

تاریخ اکران : 2020 دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک
1,049 بازدید
دانلود زیرنویس The Dark and the Wicked 2020
  • نام فیلم: The Dark and the Wicked 2020 مدت زمان: 1h 35min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده آمریکا
  • کارگردان : Bryan Bertino نویسنده: Bryan Bertino
  • بازیگران: Marin Ireland, Michael Abbott Jr., Xander Berkeley
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 6.1
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

دو خواهر و برادر که دچار کابوس های بیدار شده اند ، گمان می کنند که در خانه ای مزرعه ای چیز بدی بر خانواده آنها چیره شده است.

Plagued by waking nightmares, two siblings suspect that something evil is taking over their family at an isolated farmhouse.

1228

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Dark and The Wicked 2020:

دانلود زیرنویس The Dark and The Wicked 2020 تاریک و شرور (به انگلیسی: The Dark and the Wicked) فیلمی ترسناک به کارگردانی برایان برتینو محصول سال ۲۰۲۰ میلادی است.

خلاصه داستان سینمایی تاریک و شرور:

زیرنویس فارسی The Dark and The Wicked 2020 داستان فیلم در یک مزرعهٔ دورافتادهٔ پرورش گوسفند در یکی از روستاهای تگزاس اتفاق می‌افتد، جایی که پدر یک خانواده در کُما است و آخرین نفس‌هایش را می‌کشد. دو فرزند خانواده (لوئیز و مایکل) در حالی برای وداع با پدرشان به مزرعه بازمی‌گردند که بیشتر نگران احوال مادرشان هستند. دانلود زیرنویس The Dark and The Wicked 2020نوشته‌های مادر خانواده در دفترچهٔ خاطراتش و مجموعه صلیب‌هایی که جمع کرده (و به آن‌ها اعتقادی ندارد) نشان از این دارند که او معتقد به حضور یک موجود شیطانی است که تلاش می‌کند به شوهرش آسیب برساند. فیلم The Dark and The Wicked 2020