دانلود زیرنویس فیلم The Autopsy of Jane Doe 2016

تاریخ اکران : 2016 دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک راز آلود
2,200 بازدید
دانلود زیرنویس The Autopsy of Jane Doe 2016
  • نام فیلم: The Autopsy of Jane Doe 2016 مدت زمان: 1h 26min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : انگلیس،آمریکا
  • کارگردان : André Øvredal نویسنده: Ian Goldberg, Richard Naing
  • بازیگران: Emile Hirsch, Brian Cox, Olwen Catherine Kelly
  • < رده سنی: pg-14 امتیاز IMDB: 6.8
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

تیمی از پزشکی قانونی پدر و پسر در مورد مرگ “جین دو” زیبا تحقیق می کنند. در حالی که آنها قصد دارند بفهمند که او کیست و چگونه مرده است ، دنباله ای عجیب و غریب از سرنخ ها پیدا می کنند.

A team of father and son coroners investigate the death of a beautiful `Jane Doe’. As they aim to ascertain who she is and how she died they find an increasingly bizarre sequence of clues.

2132

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

نظرات

هادی کامیاب در 21 دسامبر 2023 در 12:58 ق.ظ گفته:

پاسخ

خیلی هیجانی

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Autopsy of Jane Doe 2016:

دانلود زیرنویس The Autopsy of Jane Doe 2016 فیلم The Autopsy of Jane Doe ( کا د شکافی جین دو ) محصول سال 2016 ( 1395 ) میباشد که توسط André Øvredal در کشور UK ساخته و اکران شده است. این فیلم تاکنون امتیاز 6.8/10 از سمت منتقدین کسب کرده است.

دانلود زیرنویس فیلم Jungle Cruise 2021

خلاصه داستان سینمایی”کا د شکافی جین دو”:

زیرنویس فارسی The Autopsy of Jane Doe 2016 زمانی که جسد زن جوانی با هویت نامعلوم در صحنه قتل وحشیانه‌ای در حومه ویرجینیای آمریکا پیدا می‌شود، کلانتر شهر جسد را به منظور کا دشکافی و تعیین هویت مقتول به تامی و آستین، پدر و پسری که در پزشکی قانونی شهر مشغول به کارند تحویل می‌دهد. آنها بلافاصله کا دشکافی را به امید یافتن هویت مقتول، دلیل قتل و احتمالا سرنخ‌هایی از قاتل آغاز می‌کنند. اما با وقوع اتفاقاتی اسرارآمیز و شوکه‌کننده همه چیز در یک چشم بر هم زدن وارد مرحله‌ای هولناک می‌شود…

دانلود زیرنویس فیلم The Dictator 2012