دانلود زیرنویس فیلم Tenet 2020

تاریخ اکران : 2020 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن علمی تخیلی
2,158 بازدید
دانلود زیرنویس The Tenet 2020
  • نام فیلم: Tenet 2020 مدت زمان: 2h 30min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : انگلستان، ایالات متحده آمریکا
  • کارگردان : Christopher Nolan نویسنده: Christopher Nolan
  • بازیگران: John David Washington, Robert Pattinson, Elizabeth Debicki, Dimple Kapadia, Michael Caine, Kenneth Branagh
  • < رده سنی: pg-13 امتیاز IMDB: 7.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

هنگامی که چند شیء که می توانند در آینده دستکاری شوند و به عنوان سلاح مورد استفاده قرار رند به دست اشتباه می افتند ، یک مأمور CIA ، معروف به Protagonist ، باید جهان را نجات دهد.

When a few objects that can be manipulated and used as weapons in the future fall into the wrong hands, a CIA operative, known as the Protagonist, must save the world.

1333

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم  tenet 2020:

دانلود زیرنویس tenet 2020 انگاشته یا تِنِت (به انگلیسی: Tenet) یک فیلم آمریکایی در ژانر علمی تخیلی اکشن دلهره‌آور به نویسند ، تهیه‌کنند و کارگردانی کریستوفر نولان است که در سال ۲۰۲۰ اکران شد. جان دیوید واشنگتن، الیزابت دبیکی، کنت برانا، رابرت پتینسون و آرون تایلر-جانسون ستارگان فیلم هستند. داستان فیلم دربارهٔ دو جاسوس حرفه‌ای است که برای پیش‌ ری از وقوع جنگ جهانی سوم در ر یک ماجرای پیچیده می‌شوند.دانلود زیرنویس فارسی tenet 2020

نولان بیشتر از پنج سال بر روی فیلم‌نامه کار کرد که شامل تحقیقات او دربارهٔ مسائلی همچون پیکان زمان نیز می‌شد. کار تولید فیلم به صورت رسمی از اواخر سال ۲۰۱۸ آغاز و در مارس ۲۰۱۹ گروه بازیگران تکمیل شد. انگاشته در طی سه ماه و در هفت کشور جلوی دوربین رفت. دانلود فیلم tenet 2020 فیلم ابتدا قرار بود در ماه ژوئیهٔ ۲۰۲۰ به روی پرده برود، اما به دلیل شیوع کووید ۱۹، نمایش آن دو بار به تأخیر افتاد. فیلم در تاریخ ۲ سپتامبر ۲۰۲۰ توسط برادران وارنر به صورت آی‌مکس، ۳۵ میلی‌متری و ۷۰ میلی‌متری اکران شد.

خلاصه داستان سینمایی میزبان:

دو جاسوس بین‌المللی حرفه‌ای برای جلو ری از وقوع جنگ جهانی سوم، در ر ماجرا و توطئه‌ای پیچیده می‌شوند؛ از جمله یک فناوری بی‌مانند که امکان وارون زمان را به بشر داده‌است