دانلود زیرنویس فیلم Spider-Man: Into the Spider-Verse 2018

تاریخ اکران : 2018 دسته بندی : فیلم ژانر:
2,156 بازدید
دانلود زیرنویس Spider-Man: Into the Spider-Verse 2018
  • نام فیلم: Spider-Man: Into the Spider-Verse 2018 مدت زمان: 1h 57min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده آمریکا
  • کارگردان : Bob Persichetti, Peter Ramsey, Rodney Rothman نویسنده: Phil Lord
  • بازیگران: Shameik Moore, Jake Johnnson, Hailee Steifeld, Mahershala Ali, Brian Tyree Henry, Lily Tomlin, Luna Lauren Velez, John Mulaney, Kimiko Glenn, Nicolas Cage, Liev Schreiber
  • < رده سنی: 16 امتیاز IMDB: 8.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

پس از به دست آوردن ابرقدرت ها از گزش عنکبوت ، مای مورالس از شهر به عنوان مرد عنکبوتی محافظت می کند. به زودی ، او نسخه های متناوب خود را ملاقات می کند و در نبرد حماسی برای نجات جهان چندگانه قرار می رد.

After gaining superpowers from a spider bite, Miles Morales protects the city as Spider-Man. Soon, he meets alternate versions of himself and gets embroiled in an epic battle to save the multiverse.

1056

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

نظرات

Sephirtoh در 13 نوامبر 2022 در 3:59 ب.ظ گفته:

پاسخ

ارور ۴۰۴ میده

    mohamad1998 در 14 نوامبر 2022 در 1:34 ق.ظ گفته:

    پاسخ

    مرسی از اطلاعتون، اصلاح شد 🌺

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم  Spider-Man: Into the Spider-Verse 2018:

مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی یا سفر به دنیای عنکبوتی یک فیلم به کارگردانی باب پرسیچتی، پیتر رمزی و رودنی روثمن است که در سال ۲۰۱۸ منتشرشد که توسط کلمبیا پیکچرز و سونی پیکچرز در هم کاری با مارول تهیه شده و توسط سونی پیکچرز توزیع شده‌است. این انیمیشن اولین قسمت از فرنچایز مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی سونی است و در دنیایی موسوم به «دنیای عنکبوتی» جریان دارد که دارای دنیاهای موازی است. فیلمنامه انیمیشن توسط فیل لرد و رودنی روثمن نوشته شد و ستارگانی همچون جیک جانسون، ماهرشالا علی، هیلی استاینفلد، برایان تایری هنری، لی‌لی تاملین، لورین و ، کیمیکو گلن، جان مولانی، نیکلاس کیج، لیو شرایبر و کریس پاین به صداپیش پرداخته‌اند. در این انیمیشن مای مورا مثل چند نفر دیگر به مرد عنکبوتی تبدیل می‌شود تا با همکاری هم نیویورک را از دست کینگ‌پین نجات دهند.

در سال ۲۰۱۴ شایعاتی در مورد ساخت این انیمیشن به گوش می‌رسید که در سال ۲۰۱۵ تأیید شد و فیل لرد و کریستوفر میلر به این انیمیشن پیوستند. پس از آن در طی دو سال بعد رمزی، پرسیچتی و روثمن و پس از آن شمیک مور و شرایبر در آوریل ۲۰۱۷ به این انیمیشن ملحق شدند. لرد و میلر خواستار این بودند که انیمیشن سبک منحصر به فردی داشته باشد که این امر با استفاده از تکنولوژی جلوه‌های بصری سونی پیکچرز ایمج‌ورکز و طراحی‌های کمیک بوکی با الهام از طراحی‌های سارا پیکلی، یکی از خالقان مای مورا محقق می‌شد.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس فیلم :

جک ریپر ژنرال روان‌پریش ارتش و رئیس یک پایگاه هوایی در آمریکاست که در اقدامی خودسرانه، تهاجمی هسته‌ای علیه شوروی به راه می‌اندازد و رئیس‌جمهور و سیاستمداران آمریکا پس از آگاهی از این عمل با تجمع در اتاق فرماندهی جنگ ایالات متحده به دنبال راهی برای توقف این حملات می‌گردند.