دانلود زیرنویس فیلم Promising Young Woman 2020

تاریخ اکران : 2020 دسته بندی : فیلم ژانر: جنایی درام
1,474 بازدید
دانلود Promising Young Woman 2020
  • نام فیلم: Promising Young Woman 2020 مدت زمان: 1h 53min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : انگلستان، ایالات متحده آمریکا
  • کارگردان : Emerald Fennell نویسنده: Emerald Fennell
  • بازیگران: Carey Mulligan, Bo Burnham, Alison Brie, Clancy Brown, Jennifer Coolidge, Laverne Cox, Connie Britton
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 7.5
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

هیچ چیز در زند کاسی آنطور که به نظر می رسد نیست – او به طرز وحشیانه ای باهوش است ، به طرز حیرت ان زی حیله گر است ، و شبانه یک زند دوگانه مخفی دارد. در حال حاضر ، یک برخورد غیرمنتظره به Cassie فرصتی می دهد تا اشتباهات گذشته را جبران کند.

Nothing in Cassie’s life is what it appears to be — she’s wickedly smart, tantalizingly cunning, and she’s living a secret double life by night. Now, an unexpected encounter is about to give Cassie a chance to right the wrongs from the past.

1340

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم Promising Young Woman 2020:

دانلود زیرنویس Promising Young Woman 2020 زن جوان آتیه‌دار (انگلیسی: Promising Young Woman‎) یک فیلم در ژانر درام به کارگردانی امرالد فنل است. اکران جهانی این فیلم در Sundance Film Festival در ۲۵ ژانویه ۲۰۲۰ بود.

خلاصه داستان سینمایی زن جوان آتیه‌دار:

فیلم Promising Young Woman 2020 کاساندرا به طرز مرموزی با مرد‌های مختلف ملاقات می‌کند و آن‌ها را در موقعیت‌های مشابه قرار می‌دهد. در دفترچه مخصوصش، بعد از هر ملاقات علامتی را به نشانه قضاوت آن مرد ثبت می‌کند. در ادامه قصه مرموزی که پشت این اقدامش دارد، به تدریج برملا می‌شود.