دانلود زیرنویس فیلم Possessor 2020

تاریخ اکران : 2020 دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک راز آلود علمی تخیلی
1,722 بازدید
دانلود زیرنویس possessor 2020
  • نام فیلم: Possessor 2020 مدت زمان: 1h 43min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : کانادا، انگلستان
  • کارگردان : Brandon Cronenberg نویسنده: Brandon Cronenberg
  • بازیگران: Andrea Riseborough, Christopher Abbott, Rossif Sutherland, Tuppence Middleton, Sean Bean, Jennifer Jason Leigh
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 6.5
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

Tasya Vos ، یک قاتل نخبه و شرکتی ، کنترل بدن افراد دیگر را با استفاده از فناوری کاشت مغز برای اجرای اهداف مهم انجام می دهد.

Tasya Vos, an elite, corporate assassin, takes control of other people’s bodies using brain-implant technology to execute high-profile targets.

1286

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم  Possessor 2020:

دانلود زیرنویس Possessor 2020 متصرف (به انگلیسی: Possessor) یک فیلم ترسناک و علمی تخیلی محصول سال ۲۰۲۰ میلادی به نویسند و کارگردانی برندون کراننبرگ است. در تولید مشترک بین‌المللی انگلستان، ایالات متحده و کانادا، آندره‌آ ریسبرو، کریستوفر ابوت، روسیف ساترلند، تاپنس میدلتون، شان بین و جنیفر جیسن لی بازی می‌کنند.

اولین نمایش جهانی فیلم در جشنواره فیلم ساندنس در ۲۵ ژانویه ۲۰۲۰ بود. این فیلم قرار است در تاریخ ۲ اکتبر سال ۲۰۲۰ و توسط ایالات متحده و کانادا توسط نئون و الویشن پیکچر منتشر شود. این فیلم مورد تحسین منتقدان قرار گرفته‌است.

خلاصه داستان سینمایی متصرف:

دانلود فیلم صاحب اختیار (Possessor) داستان ماموری را دنبال می کند که برای یک سازمان مخفی کار می کند. این سازمان بر روی یک تکنولوژی ایمپلنت مغزی کار می کند که با استفاده از آن می توان بدن افراد را تسخیر کرد و از آنها برای ترور افراد دیگر استفاده کرد و… فیلم Possessor 2020