دانلود زیرنویس فیلم Nobody 2021

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن جنایی درام ماجراجویانه هیجان انگیز
2,188 بازدید
دانلود زیرنویس nobody 2021
  • نام فیلم: Nobody (2021) مدت زمان: 1h 32min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Ilya Naishuller نویسنده: Derek Kolstad
  • بازیگران: Bob Odenkirk, Aleksey Serebryakov, Connie Nielsen
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 7.2
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک نظاره گر که برای کمک به زنی که توسط گروهی از مردان مورد آزار و اذیت قرار می رد ، مداخله می کند ، هدف یک ارباب کینه توز مواد مخدر قرار می رد.

A bystander who intervenes to help a woman being harassed by a group of men becomes the target of a vengeful drug lord.

794

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی  فیلم Nobody:

دانلود زیرنویس فارسی  فیلم هیچ کس فیلمی اکشن و مهیج آمریکایی در سال 2021 به کارگردانی ایلیا نایشولر و نویسند درک کلستاد است. در این فیلم باب اودنکرک ، ی نیلسن ، الکسی سربریاکوف ، RZA ، مایکل ایرونساید ، کالین سالمون و کریستوفر لوید بازی می کنند و مردی را دنبال می کند که در حالی که سرنخ های مربوط به حمله اخیر به خانه اش را دنبال می کند ، به آزار و اذیت یک دختر خردسال توسط گروهی از مردان کمک می کند ، فقط برای تبدیل شدن به هدف یک ارباب انتقام جویانه مواد مخدر. اودنکرک و دیوید لیچ از تهیه کنندگان فیلم هستند.

هیچ کس به طور تئاتری در 26 مارس 2021 توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده آزاد نشد. این فیلم به طور کلی از منتقدین نظرات مثبتی دریافت کرد ، آنها این اقدام و عملکرد اودنکرک را ستودند و 32 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس فارسی Nobody:

دانلود زیرنویس فارسی  فیلم Nobody هاچ مانسل مردی میان سال و معمولی است که به همراه همسر و دو فرزندش زند می کند. او چیز زیادی از زند نمی خواهد اما خیلی زود با شرایطی مواجه می شود که وی را در وضعیت دشواری قرار می دهد. وقتی خانه اش مورد سرقت قرار می رد و او در دفاع از خود و خانواده اش ناتوان می ماند سراسر وجودش را خشمی عمیق فرا می رد. هاچ ناگهان خود را در مسیری پرمخاطره و مرگبار برای بدست گرفتن دوباره کنترل زند اش و انتقام از کسانی که او را به این نقطه رسانده اند می یابد…

هاچ منسل مردی به ظاهر معمولی است. او دارای دو فرزند با همسرش بکا است ، به عنوان یک کارگر اداری در شرکت ساخت ف پدر شوهرش ادی شغل قابل توجهی ندارد و به طور کلی برای خود نگهداری می کند. خست زند او به آرامی بر او سن نی می کند ، او و همسرش سالهاست که صمیمی نیستند و پسرش بلیک هیچ احترامی برای او ندارد. فقط دخترش ، سامی ، هرگونه علاقه به او نشان می دهد.

یک شب ، زن و مردی به خانه او وارد شدند و با تهدید اسلحه او را نگه داشتند و خواستار پول شدند. هاچ ساعت خود را به آنها می دهد ، اما هنگامی که آنها سعی می کنند آنجا را ترک کنند ، بلیک با یکی از آنها مقابله می کند. هاچ در شرف حمله با یک چوب گلف است اما خودش را متوقف می کند و اجازه می دهد آنها دور شوند ، در نتیجه بلیک یک چشم سیاه پیدا می کند. این حادثه باعث می شود که بلیک از پدرش فاصله بیشتری ب رد و همه در زند هاچ ، از همسایه تا برادر شوهرش در محل کار ، از او می پرسند که چرا سعی نکرده جلوی سارقین را ب رد. هاچ با برادر ناتنی اش که ظاهراً درگذشته بود ، هری را از طریق یک رادیوی مخفی در دفتر کار خود تماس گرفت و توضیح داد که او مانع از این شد که سارقان ناامید ، ترسیده و از اسلحه ای که بار ری نکرده بودند ، بودند.

دانلود زیرنویس فارسی Nobody بعداً همان روز ، سامی از پدرش برای یافتن دستبندش کمک می خواهد ، که هاچ معتقد است سارقان آن را گرفته اند. او بدون گفتن یک کلمه به دیدن پدر پیر خود دیوید می رود و نشان و اسلحه FBI قدیمی خود را برای ردیابی سارقین قرض می کند. او آپارتمان آنها را پیدا می کند و آنها را تهدید می کند ، اما وقتی متوجه شد آنها برای گرفتن پول برای هزینه های درمان نوزاد بیمار خود او را سرقت کرده اند ، با شرمند آنجا را ترک می کند. اتوبوسی که او به خانه می برد توسط باند اراذل و اوباش روسی متوقف می شود و هاچ با ضرب و شتم وحشیانه همه آنها ناامیدی خود را از بین می برد. هنگامی که یکی از آنها پس از ضربه خوردن به گردن دچار مشکل تنفس می شود ، با استفاده از نی نوشابه جان خود را با یک تراکئوستومی موقت نجات می دهد.

سپس هری او را به دیدن مردی که فقط “آرایشگر” نامیده می شود می فرستد ، و اطلاعاتی در مورد یکی از قربانیانش را در اختیار هاچ قرار می دهد: او برادر کوچکتر یولیان کوزنتسوف ، رئیس مشهور اوباش روسی است. اگرچه یولیان برادر خود را تحقیر می کند ، اما او احساس می کند که انتقام او را می رد و خدمه ای را به رهبری دست راست او پاول می فرستد تا در خانه به هاچ حمله کند. هاچ خانواده خود را پنهان می کند و بیشتر مهاجمان را می کشد قبل از اینکه پاول او را با مزه ای زیر سلطه خود درآورد و او را در صندوق عقب ماشین قرار دهد تا او را به یولیان برساند. هاچ با یافتن یک کپسول آتش نشانی در صندوق عقب ، از آن برای کور کردن آدم ربایان خود استفاده می کند و باعث سقوط ماشین می شود و پاول کشته می شود. او به خانه برمی گردد ، بکا و بچه ها را به مکانی امن می فرستد ، و پس از جمع آوری آنچه که از خدمه یولیان باقی مانده است ، دستبند گربه بچه گربه Sammy را در جایی که همه کار بود کشف می کند: در پایه تجهیزات رادیویی استریو و FM.

سپس برای از بین بردن هرگونه مدرک خانه خود را به آتش می کشد.

سپس توضیح داده شد دانلود زیرنویس فارسی  فیلم Nobody که هاچ یک “ممیز” سابق است ، قاتلی که توسط آژانس های اطلاعاتی برای کشتن افرادی که دست ری آنها غیرقابل لمس یا دشوار است ، به کار گرفته شده است. او کار خود را با کمال دقت انجام داد تا اینکه اجازه داد هدفی را که قرار بود به دلیل اختلاس در بودجه ت ایالات متحده بکشد ، آزاد شود. یک سال بعد بازگشت ، هاچ دریافت که مرد زند و خانواده جدیدی را برای خود ساخته است. هاچ که خواستار زند شبیه زند خود بود ، برخلاف خواست مافوق خود تصمیم به بازنشست گرفت و از آن زمان تاکنون همه تلاش خود را برای سرکوب هر خاطره ای از زند قدیمی خود انجام داده است.

پس از دادن یک انبار شمع طلا به ادی برای خرید شرکتش از او ، هاچ مجموعه هنری یولیان و پول Obshak را که از او برای اوباش محافظت می کرد ، می سوزاند و به او می گوید که می تواند انتخاب کند که به دنبال او بیاید یا می تواند آنچه را که برایش باقی مانده است ب رد و فرار کن یولیان با عصبانیت همه افراد موجود در لیست حقوق خود را فرا می خواند و هاچ را به کارخانه تعقیب می کند ، جایی که دیوید و هری در آنجا حاضر می شوند تا با استفاده از انواع سلاح ها و تله های کشنده ای که هاچ ایجاد کرده بود ، به هاچ در از بین بردن گانگسترها کمک کند. آنها به جز یولیان که هری را شلیک و زخمی می کند همه افراد مسلح را می کشند. هاچ او را با مین کلایمور متصل به یک سپر ضد گلوله متهم کرده و منفجر می کند و باعث کشته شدن یولیان می شود. او اجازه می دهد پدر و برادرش فرار کنند ، و توسط پلیس دست ر می شود ، و بدون هیچ گونه اتهامی به سرعت آزاد می شود.

سه ماه بعد ، هنگام خرید خانه ای جدید با بکا ، هاچ تماسی دریافت می کند که نشان می دهد خدماتش هنوز لازم است. در صحنه ای با اعتبار متوسط ​​، هری و دیوید نشان داده می شوند که در یک خودروی RV پر از اسلحه به مکان نامعلومی رانند می کنند.