دانلود زیرنویس فیلم The Irishman 2019

تاریخ اکران : 2019 دسته بندی : فیلم ژانر: بیوگرافی جنایی درام
1,373 بازدید
دانلود زیرنویس The Irishman 2019
  • نام فیلم: Irishman 2019 مدت زمان: 3h 29min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده آمریکا
  • کارگردان : Martin Scorsese نویسنده: Steven Zaillian
  • بازیگران: Robert De Niro, Al Pacino, Joe Pesci, Ray Romano, Bobby Cannavale, Anna Paquin, Stephen Graham, Harvey Keitel
  • < رده سنی: pg-13 امتیاز IMDB: 7.8
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین: عرفان مرادی و رضا بلالی - ناصر اسماعیلی ،NimaAM نیما ،EILIA ایلیا ،Sorrow سمیرا ،Cardinal آرین - Drama آرین, DarkAssassinکیانوش جهان ری، نیما - میثم ططری

در دهه 1950 راننده کامیون فرانک شیران با راسل بوفالینو و خانواده جنایتکار او در پنسیلوانیا در ر می شود. همانطور که شیران برای تبدیل شدن به یک مرد برجسته رتبه ها را بالا می برد ، او همچنین برای جیمی هوفا – تیمیست قدرتمند مرتبط با جنایت سازماندهی شده – کار می کند.

In the 1950s, truck driver Frank Sheeran gets involved with Russell Bufalino and his Pennsylvania crime family. As Sheeran climbs the ranks to become a top hit man, he also goes to work for Jimmy Hoffa — a powerful Teamster tied to organized crime.

1757

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم  The Irishman 2019:

دانلود زیرنویس The Irishman 2019 مرد ایرلندی یا ایرلندی (انگلیسی: The Irishman‎) یک فیلم آمریکایی در ژانر حماسی جنایی به تهیه‌کنند و کارگردانی مارتین اسکورسیزی است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. فیلم‌نامه این فیلم توسط استیون زایلیان بر اساس رمان شنیده‌ام خانه‌ها را رنگ می‌کنی اثر چار برنت نوشته شده‌است. فیلم داستان زند فرانک شیرن را در چندین برهه به تصویر می‌کشد. رابرت دنیرو، آل پاچینو، جو پشی، بابی کاناوله، آنا پاکوین، هاروی کایتل و ری رومانو ستارگان فیلم هستند.

زیرنویس The Irishman 2019 پرونده ساخت فیلم از سال ۲۰۱۴ باز شد. پس از فیلم سکوت (۲۰۱۶) اعلام شد که پروژه بعدی اسکورسیزی، مرد ایرلندی نام دارد و آل پاچینو و رابرت دنیرو در آن بازی می‌کنند. طبق گفته پاچینو، اسکورسیزی تلاش زیادی کرد تا جو پشی که کار بازیگری را کنار گذاشته بود برای ایفای نقش در فیلم قانع کند. فیلم‌برداری از سپتامبر ۲۰۱۷ آغاز شد. مرد ایرلندی به‌طور گسترده در نیویورک و نقاط مختلف آن از جمله مینولا، لانگ آیلند و وینستون پارک جلوی دوربین رفت. سرانجام فیلم‌برداری در مارس ۲۰۱۹ به اتمام رسید. مراحل پس از تولید به علت استفاده از جلوه‌های ویژه کامپیوتری برای جوان کردن بازیگران، به خصوص رابرت دنیرو خرج زیادی داشت. بودجه نهایی فیلم ۱۵۹ میلیون دلار اعلام شد که مرد ایرلندی را به گران‌ترین فیلم کارنامه اسکورسیزی تبدیل می‌کند.

مرد ایرلندی از محصولات اصلی نت‌فلیکس است و توسط همین شرکت در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۱۹ به صورت اینترنتی منتشر شد. فیلم نخستین بار در سپتامبر ۲۰۱۹ و در طی جشنواره فیلم نیویورک به روی پرده رفت. فیلم همچنین اکران محدود خود را از تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ آغاز کرد. مرد ایرلندی با تحسین جهانی منتقدان همراه بود و در زمینه فیلم‌نامه، کارگردانی و عملکرد دنیرو، پاچینو و پشی ستایش شد. تعدادی از منتقدان، مرد ایرلندی را بهترین فیلم کارنامه اسکورسیزی دانستند. هیئت ملی بازبینی فیلم، مرد ایرلندی را بهترین فیلم سال ۲۰۱۹ انتخاب کرد. مرد ایرلندی در هفتاد و هفتمین مراسم گلدن گلوب در پنج رشته؛ از جمله بهترین فیلم درام، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد فیلم درام برای پاچینو و پشی نامزد جایزه بود اما نتوانست هیچ‌کدام را بدست آورد. همچنین در نود و دومین دوره جوایز اسکار، فیلم در ۱۰ رشته از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد نامزد دریافت جایزه اسکار بود اما باز هم در کسب جایزه ناکام ماند.

فیلم The Irishman 2019 طبق آماری که نت‌فلیکس منتشر کرد، مرد ایرلندی در پنج روز نخست، ۱۷٫۱ میلیون نفر تماشاچی داشته‌است که آن را بعد از فیلم جعبه پرنده (۲۰۱۸) با ۲۶ میلیون تماشاچی به پربیننده‌ترین فیلمی تبدیل می‌کند که تاکنون نت‌فلیکس تهیه کرده‌است. در تاریخ ۱۰ دسامبر ۲۰۱۹، ورایتی به نقل از نت‌فلیکس اعلام کرد، تاکنون ۲۶٫۴ میلیون نفر مرد ایرلندی را که به صورت آنلاین در دسترس مخاطبان قرار گرفته تماشا کرده‌اند.

خلاصه داستان سینمایی”مرد ایرلندی”:

در دهه ۱۹۵۰ میلادی، راننده کامیونی به نام فرانک شیرن (رابرت دنیرو) که حالا در یک خانهٔ سالمندان زند می‌کند، به همراه راسل بوفالینو (جو پشی)، از روسای مافیا ارتباط می‌ رد. شیران همزمان با بالا رفتن رتبه خود و تبدیل شدن به یک قاتل قراردادی برتر، سینمایی The Irishman 2019  شروع به کار برای جیمی هوفا (آل پاچینو) می‌کند. هوفا از رهبران اتحادیه کارگران در آمریکا بود که با مافیا و جرائم سازمان یافته ارتباط داشت. این فیلم داستان زند شیرن را دنبال می‌کند که گذشته خود را در دنیای جرم و جنایت به یاد می‌آورد و همچنین نقشی که در ناپدید شدن جیمی هوفا در سال ۱۹۷۵ داشته‌است.

دانلود زیرنویس vacation friends