دانلود زیرنویس فیلم Hostiles 2017

تاریخ اکران : 2017 دسته بندی : فیلم ژانر: درام وسترن
1,271 بازدید
دانلود زیرنویس hostiles 2017
  • نام فیلم: Hostiles 2017 مدت زمان: 2h 14min
  • زبان: شاینی،انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Scott Cooper نویسنده: Scott Cooper
  • بازیگران: Scott Shepherd, Rosamund Pike, Ava Cooper, Stella Cooper, David Midthunder
  • < رده سنی: امتیاز IMDB: 7.2
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین: علیرضا ابراهیمی، حسین رضایی

در سال 1892 ، سروان افسانه ای ارتش ، جوزف بلاکر با اکراه موافقت می کند که یک فرمانده جن شاین و خانواده اش را به سرزمین قبیله ای خود بدرقه کند. آنها در سفری هولناک و خطرناک از فورت بررینگر ، نیومنس ، به علفزارهای مونتانا ، به زودی با بیوه جوانی روبرو می شوند که خانواده اش در دشت کشته شده است. مسافران اکنون باید با هم متحد شوند تا از چشم انداز تنبیه کننده ای که با Comanches خصمانه و مناطق دور افتاده خزیده است ، جان سالم به در ببرند.

In 1892, legendary Army Capt. Joseph Blocker reluctantly agrees to escort a dying Cheyenne war chief and his family back to their tribal land. Embarking on a harrowing and perilous journey from Fort Berringer, N.M., to the grasslands of Montana, they soon encounter a young widow whose family was killed on the plains. The travelers must now band together to survive a punishing landscape that’s crawling with hostile Comanches and vicious outliers.

2120

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم Hostiles 2017:

دانلود زیرنویس hostiles 2017  متخاصمان (انگلیسی: Hostiles‎) یک فیلم درام تاریخی_وسترن محصول سال ۲۰۱۷ به کارگردانی اسکات کوپر است. این فیلم چهارمین فیلم بلند اسکات کوپر است. این فیلم فقط در کشور آمریکا اکران شده‌است. داستان آن دربارهٔ یک افسر ارتش است که وظیفهٔ اسکورت کردن یک شاینی را برای بازگشتن به سرزمینش در سال ۱۸۹۲ بر عهده می‌ رد.

از بازیگران آن می‌توان به کریستین بیل و وس استودی اشاره کرد.

دانلود زیرنویس فیلم The Tragedy of Macbeth 2021

خلاصه داستان سینمایی”متخاصمان”:

زیرنویس فارسی hostiles 2017  داستان یک افسر ارتش که وظیفه‌ی اسکورت کردن یک سرخ‌پوست برای بازگشتن به سرزمینش از قلمروی خطرناک در سال ۱۸۹۲ را بر عهده می‌ رد.

دانلود زیرنویس فیلم Everybody’s Talking About Jamie 2021