دانلود زیرنویس فیلم Dr strangelove or how i learned to stop worrying and love the bomb

تاریخ اکران : پیش از ۱۹۹۳ دسته بندی : فیلم ژانر: کمدی
873 بازدید
دانلود زیرنویس Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb
  • نام فیلم: Dr strangelove or how i learned to stop worrying and love the bomb مدت زمان: 1h 35min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : انگلیس و آمریکا
  • کارگردان : Stanley Kubrick نویسنده: Stanley Kubrick, Terry Southern, Peter George
  • بازیگران: Peter Sellers, George C. Scott, Sterling Hayden, Keenan Wynn, Slim Pickens, Tracy Reed
  • < رده سنی: 13 امتیاز IMDB: 8.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک سرتیپ آمریکایی ، وقتی بمب افکن B-52 را روی روسها قر می کند ، بدون اینکه به مافوق خود اطلاع دهد ، جهان را در آستانه فاجعه هسته ای قرار می دهد.

An American Brigadier puts the world on the verge of a nuclear catastrophe, when he deploys a B-52 bomber on the Russians, without informing his superiors.

1049

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم Dr strangelove or  how i learned to stop worrying and love the bomb 1964 :

دکتر استرنجلاو یا: چگونه یادگرفتم دست از هراس بردارم و به بمب عشق بورزم (به‌طور خلاصه دکتر استرنجلاو) (به انگلیسی: Dr. Strangelove) فیلمی به کارگردانی استنلی کوبریک محصول سال ۱۹۶۴ است. این اثر یک کمدی سیاه پیرامون جنگ سرد و تهدید هسته‌ای است. این فیلم در ۴ رشته نامزد جایزهٔ اسکار شامل بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد برای پیتر سلرز و بهترین فیلمنامه اقتباسی و همچنین نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردان از سوی انجمن کارگردانان آمریکا شد که موفق به دریافت هیچ‌کدام نشد اما در بفتا برندهٔ دو جایزهٔ بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شد. پیتر سلرز در این فیلم در سه نقش بازی می‌کند.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس فیلم :

جک ریپر ژنرال روان‌پریش ارتش و رئیس یک پایگاه هوایی در آمریکاست که در اقدامی خودسرانه، تهاجمی هسته‌ای علیه شوروی به راه می‌اندازد و رئیس‌جمهور و سیاستمداران آمریکا پس از آگاهی از این عمل با تجمع در اتاق فرماندهی جنگ ایالات متحده به دنبال راهی برای توقف این حملات می‌گردند.