دانلود زیرنویس فیلم Cry Macho 2021

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : فیلم ژانر: درام وسترن
1,005 بازدید
دانلود زیرنویس cry macho 2021
  • نام فیلم: Cry Macho 2021 مدت زمان: -
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده آمریکا
  • کارگردان : Clint Eastwood نویسنده: Nick Schenk, N. Richard Nash
  • بازیگران: Clint Eastwood, Dwight Yoakam
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: -
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در سال 1978 ، یک ستاره اسب سواری و پرورش دهنده اسب شسته شده ، شغلی را از رئیس سابق می رد تا پسر جوان مرد را به خانه بیاورد و از مادر الکلی اش دور شود. این زوج بعید است با عبور از روستای مکزیک در راه برگشت به تگزاس ، با یک سفر چالش بران ز روبرو شوند که طی آن اسب سوار خسته از جهان می تواند احساس رستگاری خود را از طریق آموزش دادن به پسر به معنی مرد خوب پیدا کند.

A onetime rodeo star and washed-up horse breeder, in 1978, takes a job from an ex-boss to bring the man’s young son home and away from his alcoholic mum. Crossing rural Mexico on their back way to Texas, the unlikely pair faces an unexpectedly challenging journey, during which the world-weary horseman may find his own sense of redemption through teaching the boy what it means to be a good man.

1853

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم  Cry Macho 2021:

دانلود زیرنویس cry macho 2021  گریه کن ماچو (به انگلیسی: Cry Macho) یک فیلم سینمایی آمریکایی آماده اکران در ژانر درام و وسترن است و به کارگردانی و تهیه کنند کلینت ایستوود، که همچنین در این فیلم بازی می‌کند.

دانلود زیرنویس سریال game of thrones 

خلاصه داستان سینمایی”گریه کن ماچو”:

زیرنویس فارسی cry macho 2021  یک ستاره اسب سواری و پرورش دهنده اسب شستشو مشغول به کار می شود تا پسر جوان مرد را به خانه بیاورد و از مادر الکلی اش دور شود. در سفر آنها ، اسب سوار از طریق آموزش دادن به پسر به معنای مرد خوب بودن ، رستگاری می یابد…