دانلود زیرنویس فیلم دانلود زیرنویس conjuring2 2016

تاریخ اکران : 2016 دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک راز آلود
1,553 بازدید
دانلود زیرنویس conjuring 2 2016
  • نام فیلم: Conjuring 2(2016) مدت زمان: 2h 14min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده آمریکا
  • کارگردان : James Wan نویسنده: Chad Hayes, Carey W. Hayes, James Wan, David Leslie Johnson
  • بازیگران: Vera Farmiga, Patrick Wilson, Frances O'Connor, Madison Wolfe, Simon McBurney, Franka Potente
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 7.3
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین: IranFilm & 9Movie & iMovie-DL - Arian Drama

پ ، مادر مجرد چهار فرزند ، هنگامی که او و فرزندانش شاهد اتفاقات عجیب و ماوراءالطبیعه در خانه خود هستند ، از محققان غیبی اد و لورن وارن کمک می رد.

Peggy, a single mother of four children, seeks the help of occult investigators Ed and Lorraine Warren when she and her children witness strange, paranormal events in their house.

1740

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم  (Conjuring 2 (2016:

دانلود زیرنویس conjuring2 2016 احضار ۲ یا تسخیر ۲ (به انگلیسی: The Conjuring 2) یک فیلم در ژانر فراطبیعی ترسناک، محصول سال ۲۰۱۶ آمریکا به کارگردانی جیمز وان است. این فیلم دنبالهٔ فیلم ترسناک احضار می‌باشد که در ۱۹ ژوئیه ۲۰۱۳ اکران شده بود. پاتریک ویلسون و ویرا فارمیگا یکبار دیگر نقش دو متخصص مسائل ناشناخته به نام‌های اِد و لورِن وارن (بر اساس واقعیتی نقل شده از همین زوج) را ایفا می‌کنند. احضار ۲ در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۱۶ توسط برادران وارنر اکران شد.

دنباله فیلم با عنوان احضار: شیطان مرا وادار کرد در ژوئن سال ۲۰۲۱ میلادی اکران شد. در ضمن کارگردان این فیلم هم مایکل چاوز است.

دانلود زیرنویس سریال game of thrones

خلاصه داستان سینمایی احضار ۲:

زیرنویس فارسی conjuring2 2016 در شمال لندن، یک مادر به تنهایی ۴ فرزندش را در خانه‌ای بزرگ می‌کند که توسط ارواح خبیث محاصره شده‌است. حال لورین و اِد وارن تصمیم گرفته‌اند به کمک او بروند.اد و لورن به کمک این خانواده میروند قبل این اتفاقات لورن خوابی میبیند که راهبه ای ناشناس اورا میتراسند و اد را میکشد . سپس فیلم به لندن به سال 1977 باز میگردد جایی که یک خانواده با 4 فرزندش در آن زند میکنند جنت دختر کوچک خانواده با برگه ایی که مخصوص احضار روح است بازی میکند اینکار باعث میشود بیل ویلکینز صاحب قبلی خانه که مرده است احضار شود و باعث اذیت خانواده گردد . روح او در بدن دختر نفوذ کرده و قصد بیرون کردن آنها از خانه را دارد پس از ترس ایجاد شده آنها با پلیس اطلاع میدهند که پلیس با شرایط ماورطبیعه برخورد میکند و به آنها پیشنهاد میدهند از کلیسا کمک ب رند سپس کار به برنامه تلویزیونی میکشد و روح بیل در جلوی دوربین در بدن جنت نفوذ که و خود را نشان میدهد . در ابتدا برخی کارشناسان فکر میکنند که خانواده در حال فریبکاری است . نوار به دست کلیسا در آمریکا میرسد و کلیسا از اد و لورن میخواد که چند روز آنجا بروند و مسائل را بررسی کنند در حال اقامت آنها بیل دوباره در بدن جنت نفوذ کرده و صحبتهایی را میکند ولی وقتی اد به وی صلیب نشان میدهد روح فرار میکند اوضاع کمی برای اد و لورن مشکوک است تا جایی که دوربین مخفی کارگذاشته در آشپزخانه نشان میدهد که جنت در حال آماده سازی چیزهایی است که باعث ترس دیگران شود دیدن این فیلم اد و لورن را متقاعد میکند فیلم conjuring2 2016 که آنها دروغ میگوند و بر میگردند در حال برگشت اد مشکوک میشود و صداهای بیل را با لورن بطور همزمان گوش میکنند و پیامی را از وی متوجه میشوند ناگهان لورن به دنیای بیل رفته و متوجه میشود روح بیل آلت دست یک دیو شده که خود را شبیه راهبه در آورده و ناگهان به خانه برمیگرند موقع بازگشت میبیند که جنت در حال خودکشی است اد خود را به او رسانده و ولی هم زمان هردور در حال سقوط قرار می رند لورن بیاد می آورد که دیو قبلا در رویا نام خود را به او گفته ناگهان به یاد انجیلش می افتد و اسم او را مبیند سپس خود را به محل اد و جنت رسانده و با گفتن نام مسیح ، خدا و اسم دیو ، دیو را نفرین کرده تا به جهنم باز گردد بعد از آن لورن میتواند همسر خود و جنت را نجات دهد.دانلود زیرنویس conjuring2 2016