دانلود زیرنویس فیلم Call Me By Your Name 2017

تاریخ اکران : 2017 دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه
1,832 بازدید
دانلود زیرنویس Call Me by Your Name 2017
  • نام فیلم: Call Me By Your Name 2017 مدت زمان: 2h 12min
  • زبان: فرانسوی،ایتالیایی،انگلیسی کشور سازنده : ایتالیا،ایالات متحده آمریکا،فرانسه،برزیل
  • کارگردان : Luca Guadagnino نویسنده: James Ivory
  • بازیگران: Armie Hammer, Timothée Chalamet,Michael Stuhlbarg, Amira Casar, Esther Garrel, Victoire Du Bois
  • < رده سنی: pg-13 امتیاز IMDB: 7.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین: Drama رضا بلالی، ناصر اسماعیلی و آرین

الیو ، یک نوجوان ، احساساتی نسبت به الیور ، دستیار موقت پدرش دارد. اگرچه رابطه آنها موقتی است ، الیو متوجه گرایش خود می شود و سعی می کند با آن کنار بیاید.

Elio, a teenager, develops feelings for Oliver, his father’s temporary assistant. Although their relationship is temporary, Elio realises his s..ual orientation and tries to come to terms with it.

1735

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم  Call Me By Your Name 2017:

دانلود زیرنویس Call Me by Your Name 2017 من را با نامت صدا کن یا مرا با نام خودت صدا کن (انگلیسی: Call Me by Your Name‎) فیلمی به سبک درام (اجتماعی) و رمانتیک (عاشقانه) به کارگردانی لوکا گوادانینو است که بر اساس رمانی با همین نام، نوشته آندره اسیمن ساخته شده‌است. از بازیگران اصلی این فیلم می‌توان به تیموتی شلمی، آرمی همر، مایکل است رگ، و آمیرا کاسار اشاره کرد.

زیرنویس فیلم Call Me by Your Name 2017 این فیلم علاوه بر دریافت امتیاز ۹۵٪ در سایت راتن تومیتوز و ج نظر منتقدین، بخاطر بازی تیموتی شالامه و آرمی همر مورد ستایش واقع شده و نامزد جوایز متعدد بین‌المللی از جمله اسکار و گلدن گلوب شد.

دانلود زیر نویس فارسی سریال vikings

خلاصه داستان سینمایی مرا با نامت صدا کن:

زیرنویس فارسی Call Me by Your Name 2017 الیو پرلمن (تیموتی شالامه) ۱۷ساله، یک پسر ایتالیایی/آمریکایی/فرانسوی یهود است که در ۱۹۸۳ در یک محله روستایی در شمال ایتالیا با والدینش زند می‌کند. الیو بیشتر وقتش را کتاب می‌خواند. پدر الیو، سمی پرلمن (مایکل استوبارگ) یک استاد باستان‌شناسی است و تابستان هر سال از یکی دانشجویان دکترا دعوت می‌کند در ازای شش هفته اقامت رایگان و نوشتن مقاله‌های دکترای خود، به کارهای دانشگاهی پرلمن کمک کند. امسال این مهمان اُلیور (آرمی همر) ۲۴ ساله است. الیو دوستدار کتاب و نابغه ای در موسیقی است. برعکس او، الیور پسری با اعتماد به نفس بالا بوده و شخصیتی کاملاً متضاد با الیو دارد. از ابتدای ورود اُلیور، الیو به حضور او حساس شده و توجه او به اُلیور ج می‌شود…