دانلود زیرنویس فیلم Borat 2006

تاریخ اکران : 2006 دسته بندی : فیلم ژانر: کمدی
2,210 بازدید
دانلود زیرنویس borat 2006
  • نام فیلم: Borat 2006 مدت زمان: 1h 24min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده آمریکا، انگلیس
  • کارگردان : Larry Charles نویسنده: Sacha Baron Cohen, Anthony Hines, Peter Baynham, Dan Mazer
  • بازیگران: Sacha Baron Cohen, Ken Davitian, Luenell, Pamela Anderson
  • < رده سنی: pg-13 امتیاز IMDB: 7.3
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

بورات ، ن قزاقستان ، به ایالات متحده سفر می کند تا ندی درباره این کشور بسازد. در حین ماموریت خود ، او می آموزد که ایالات متحده از بسیاری جهات با کشور خود یکسان است.

Borat, a Kazakh resident, travels to the USA to make a documentary on the country. While on his mission, he learns that the USA is the same as his own country in many ways.

1687

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم  Borat 2006:

دانلود زیرنویس borat 2006 بورات یک فیلم ندنمای کمدی محصول سال ۲۰۰۶ به کارگردانی لری چار است. عنوان این فیلم عمداً با دستور زبان نادرست انتخاب شده‌است.

این فیلم داستان یک گزارشگر تلویزیونی قزاق با نقش‌آفرینی بازیگر بریتانیایی ساشا بارون کوهن است که مأموریت می‌یابد که در طول سفر خود به ایالات متحده آمریکا شرح زند واقعی مردم آمریکا را ثبت کند. این فیلم با وجود محدودیت‌هایی در نمایش عمومی، به موفقیت تجاری رسید و مورد استقبال منتقدین قرار گرفت. کوهن جایزه گولدن گلوب ۲۰۰۷ برای بهترین بازیگر فیلم موزیکال یا کمدی در نقش بورات را دریافت کرد. فیلم borat 2006 همچنین این فیلم نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم گولدن گلوب بود.این فیلم نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم‌نامه اقتباسی از هفتاد و نهمین دوره جایزه اسکار بود ولی این جایزه به فیلم مرحوم تعلق گرفت. جنجال‌هایی قبل از پخش عمومی این فیلم ایجاد شد. این فیلم به خاطر هواداری از تبعیض و محتویات یهودی‌ستیزانه (اگرچه خود کوهن یهودی می‌باشد) مورد انتقاد قرار گرفت. این فیلم در کشورهای عربی به غیر از نان ممنوع شد. همچنین ت روسیه موفق شد به صورت غیررسمی از نمایش این فیلم جلو ری کند.

خلاصه داستان سینمایی بورات 2006:

بورات ساگدیف (بارون کوهن) شخصیت مشهور تلویزیونی قزاقستان کشورش را به مقصد «بزرگترین کشور دنیا»، «ایالات متحده و آمریکا» (US and A) به منظور ساخت فیلم ندی دربارهٔ «زند واقعی» مردم آمریکا و به دستور وزارت اطلاعات قزاقستان (وزارتخانه فرضی می‌باشد) ترک می‌کند. زیرنویس borat 2006 بیشتر صحنه‌های این فیلم ند باید مربوط به گفتگوهای بورات با مردم آمریکا و رفتار متقابل آمریکائیان با بورات می‌شد.

هنگامی که بورات در نیویورک اسکان می‌یابد با دیدن یک قسمت از سریال تلویزیونی بی‌واچ بلافاصله عاشق یکی از بازیگران این سریال می‌گردد. او در هنگام مصاحبه با یک گروه تبلیغاتی فمینیست‌ها نام و نشانی کامل پاملا اندرسون در شهر لس آنجلس را می‌یابد و در همان زمان نامه‌ای حاوی خبر کشته شدن همسرش توسط یک خرس را دریافت می‌کند و در حین شادمانی از این خبر فکر سفر به لس‌آنجلس و ازدواج با پاملا اندرسون به ذهنش خطور می‌کند. اما همکار تهیه‌کننده‌اش (عظمت) به علت ترس از تکرار حوادث حملات ۱۱ سپتامبر که آن را کار یهودیان می‌داند مخالف هرگونه سفر با هواپیما می‌باشد. در نهایت بورات آموزش رانند می‌بیند و یک اتومبیل مخصوص حمل بستنی را برای این سفر خریداری می‌کند. در حین سفر او با گروه‌های متفاوتی از مردم آمریکا از جمله شرکت کنندگان در یک رژه ‌گرایان، سیاست‌مداران و جوانان آمریکایی آفریقایی‌تبار ملاقات می‌کند.

زیرنویس فیلم borat 2006 پس از آنکه بورات و عظمت متوجه می‌شوند که صاحب مهمانخانه‌ای که آن‌ها در آن سکنی گزیده‌اند یهودی اند به علت ترس از کشته شدن توسط صاحب مهمانخانه، از مهمانخانه فرار می‌کنند و در حین فرار پول‌های خود را جلوی سوسک‌هایی می‌ریزند زیرا آن دو بر این تصور هستند که آن سوسک‌ها در واقع صاحبان مهمانخانه می‌باشند که تغییر شکل داده‌اند. عظمت پیشنهاد می‌کند که هر دوی آن‌ها به نیویورک بازگردند (زیرا او تصور می‌کند که در نیویورک یهودی وجود ندارد). در همین حال بورات سعی می‌کند که یک تپانچه برای حفاظت خود در برابر یهودیان خریداری می‌کند ولی پس از آنکه متوجه می‌شود به علت آنکه شهروند آمریکا نیست نمی‌تواند اسلحه بخرد، یک خرس برای حفاظت خود خریداری می‌کند.

در هتل محل اقامت، هنگامی که بورات در موقع خروج از حمام عظمت را در حال استمناء بر روی عکس پاملا اندرسون که بر روی جلد کتاب بی‌واچ نقش بسته‌است می‌بیند؛ به شدت از این موضوع خشم ن می‌شود و علت اصلی پیشنهاد برای این سفر را به عظمت می‌گوید. عظمت که از این فریبکاری بورات عصبانی می‌شود، درحالی که کاملاً می‌باشد شروع به ایجاد سرو صدا می‌کند؛ و پس از در ری فراوان بین بورات و عظمت، در نهایت نیروهای امنیتی آن‌ها را از یکدیگر جدا می‌کنند.

پس از این حادثه عظمت از بورات جدا می‌شود و بورات تصمیم می‌ رد که سفر را به تنهایی ادامه دهد، درمیانه راه او باچندین نفر دیگر همسفر می‌شود. پس از آنکه همراهان او متوجه علت سفر بورات می‌شوند فیلم پرنوی خصوصی پاملا اندرسون را به او نشان می‌دهند و به او می‌گویند که پاملا باکره نیست. بورات پس از اطلاع از این موضوع، افسرده می‌شود و کتابچه بای واچ را آتش می‌زند.برات دلشکسته از این موضوع تصمیم به بازگشت می رد اما به طور اتفاقی سر از یک مراسم کلیسایی که مسیحیان برای ظهور عیسی مسیح تدارک دیده اند در میاورد و با آموزه های کشیش تصمیم به بخشش پاملا اندرسون گرفته و راهی لس آنجلس میشود. بورات در لس آنجلس به صورت تصادفی عظمت را می‌بیند و با یکدیگر آشتی می‌کنند، عظمت مکانی را که بورات می‌تواند پاملا اندرسون را بیابد به او نشان می‌دهد در مراسم امضای یکی از کتاب‌های پاملا، بورات با توجه به رسم قدیمی عروس‌دزدی که در بخشی‌هایی از آسیای میانه رایج است، تصمیم به ربودن پاملا می‌ رد که توسط نیروهای امنیتی دست ر می‌شود در نهایت او با یک روسپی ازدواج می‌کند و به قزاقستان بازمی‌گردد.

دانلود زیرنویس vacation friends