دانلود زیرنویس فیلم Atonement 2007

تاریخ اکران : 2007 دسته بندی : فیلم ژانر: درام راز آلود عاشقانه
1,535 بازدید
دانلود زیرنویس atonement 2007
  • نام فیلم: Atonement 2007 مدت زمان: 2h 3min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آلمان،فرانسه،انگلیس
  • کارگردان : Joe Wright نویسنده: Christopher Hampton
  • بازیگران: James McAvoy, Keira Knightley, Saoirse Ronan, Romola Garai, Vanessa Redgrave
  • < رده سنی: pg-13 امتیاز IMDB: 7.8
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین: هوشيدر ايلداري

بریونی تالیس عاشق خواهرش ، رابی ، را به جرم جنایت متهم می کند ، زیرا او را در موقعیت سازش قرار می دهد.

Briony Tallis falsely accuses her sister’s lover, Robbie, of a crime, after she catches them in a compromising position.

1662

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم  Atonement 2007:

دانلود زیرنویس atonement 2007 تاوان یا کفاره (به انگلیسی: Atonement) فیلمی رمانتیک درام ساخته جو رایت و محصول سال ۲۰۰۷ بریتانیا و فرانسه است. فیلم‌نامه این فیلم توسط کریستوفر همپتون بر اساس رمانی به همین نام اثر ایان مک‌یوون به رشته تحریر درآمده است. تاوان از تحسین شده‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۰۷ می‌باشد که نامزد و برنده جوایز زیادی مثل جایزه گلدن گلوب و جایزه بفتا شد. تاوان نامزد هفت جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم، بهترین فیلم‌نامه اقتباسی و بهترین بازیگر نقش مکل زن برای سورشا رونان بود،دانلود زیر نویس فارسی سریال vikings   اما در نهایت موفق شد تنها جایزه اسکار بهترین موسیقی را بدست آورد.

زیرنویس atonement 2007 این فیلم را جو رایت که تجربه و تخصص زیادی در ساخت عاشقانه‌های تاریخی دارد برای شرکت «ورکینگ تایتل فیلمز» و در تابستان ۲۰۰۶ در بریتانیا و فرانسه ساخته است. بازیگرانی همچون جیمز مک‌آووی، ا نایتلی، سیرشا رونان، ونسا ردگریو، رامالا گری و بندیکت کامبربچ در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

خلاصه داستان سینمایی ‌تاوان:

فیلم atonement 2007 در سال ۱۹۳۵ دختری سیزده ساله به نام براینی تالیس و خانواده‌اش در آسایش و بی غمی در خانه بسیار بزر زند می‌کنند. بوریونی می‌خواهد نویسنده شود. در دنیای دخترانه براینی پسر خدمت کار خانه، روبی، قهرمان ناجی اوست. روزی به هنگام گردش در باغ خواهرش سیسیلیا را در روبی پسر یکی از خدمتکاران می‌بیند و از روی ساده دلی او را به گناه ناکرده متهم می‌کند. روبی به زندان می‌افتد. در زندان با آغاز جنگ جهانی دوم به روبی حق انتخاب گذراندن باقی دوران محکومیت یا پیوستن به جبهه جنگ با آلمان را می‌دهند. روبی راه دوم را برمی‌گزیند و راهی جبهه می‌شود. هم‌زمان سیسیلیا از خانواده خود جدا شده و به دنبال روبی یه لندن می‌آید و زند تنهایی را شروع می‌کند. روبی و سیسیلیا همدیگر را هنگامی می‌یابند که رابی عازم جبهه فرانسه است.

زیرنویس فیلم atonement 2007 روبی پس از پشت سر گذاشتن سختی‌های فراوان در نبرد دانکرک و تحمل جراحات سر انجام در دانکرک، در شمال شرقی فرانسه و در انتظار کشتی نجات انگلیسی جان می‌دهد. سیسیلیا هم در طی بمباران لندن توسط نیروی هوایی آلمان بر اثر اصابت بمب به منبع آب نزدیک پناهگاه و جاری شدن سیل آب به درون پناهگاه جانش را از دست می‌دهد. براینی در طی این سال‌ها رمان‌نویس بزر شده و بزرگترین رمان وی نیز شرح داستان عشق روبی و سیسیلیا می‌باشد. هر چند در داستانش در انتها برای آن‌های سرزمینی رؤیایی تدارک دیده است. پس از گذشت سال‌ها براینی هنوز احساس گناه می‌کند.