دانلود زیرنویس فیلم About Time 2013

تاریخ اکران : 2013 دسته بندی : فیلم ژانر: درام فانتزی کمدی
1,752 بازدید
دانلود زیرنویس about time 2013
  • نام فیلم: About Time 2013 مدت زمان: 2h 3min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : انگلیس
  • کارگردان : Richard Curtis نویسنده: Richard Curtis
  • بازیگران: Domhnall Gleeson, Rachel McAdams, Bill Nighy, Tom Hollander, Margot Robbie
  • < رده سنی: pg-13 امتیاز IMDB: 7.8
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین: Free-Offline

مانند همه مردان خانواده اش ، تیم لیک از قدرت سفر در زمان برخوردار است. با توصیه پدرش ، او از توانایی ویژه خود برای دنبال کردن علاقه عاشقانه خود ، مری استفاده می کند.

Like all the men in his family, Tim Lake possesses the power to travel in time. With the advice of his father, he uses his special ability to pursue his romantic interest, Mary.

1666

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم  About Time 2013:

دانلود زیرنویس about time 2013 دربارهٔ زمان (به انگلیسی: About Time) فیلمی عاشقانه، کمدی-درام بریتانیایی محصول سال ۲۰۱۳، که توسط ریچارد کرتیس نوشته و کارگردانی شده‌است. در این فیلم بازیگرانی همچون دامنل گلیسون، ریچل مک‌آدامز، بیل نای، تام هالندر و مارگو رابی ایفای نقش می‌کنند. دربارهٔ زمان در انگلستان در تاریخ ۴ سپتامبر ۲۰۱۳ و در ایالات متحده آمریکا در ۱ نوامبر ۲۰۱۳ اکران شد.

دانلود زیرنویس فارسی سریال money Heist 

خلاصه داستان سینمایی درباره زمان:

دانلود about time 2013 تیم (دامنل گلیسون) که فردی اهل کورنوال است متوجه می‌شود که می‌تواند در زمان سفر کند و اتفاقاتی که برای دنیا و زند خودش رخ داده را تغییر دهد، اما تصمیم او برای سفر در زمان و تغییر زند ‌اش به واسطهٔ پیدا کردن یک دوست‌دختر،به آن راحتی که فکر می‌کند، پیش نمی‌رود و…