دانلود زیرنویس فارسی مستند The Confession Killer

تاریخ اکران : 2019 دسته بندی : سریال ژانر: جنایی مستند
480 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال The Confession Killer
  • نام فیلم: The Confession Killer مدت زمان: -
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Robert Kenner, Taki Oldham نویسنده:
  • بازیگران: Bob Prince, Nan Cuba, Hugh Aynesworth
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

هنری لی لوکاس به عنوان پرکارترین قاتل سریالی آمریکا شناخته می شد و به صدها قتل اعتراف می کرد ، اما ، از آنجا که نتایج DNA با اعترافات وی مغایرت دارد ، آیا آنها بزرگترین فریب عدالت کیفری در تاریخ ایالات متحده را نشان می دهند؟

Henry Lee Lucas was known as America’s most prolific serial killer, admitting to hundreds of murders, but, as DNA results contradict his confessions, will they expose the biggest criminal justice hoax in U.S. history?

28894

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی مستند The Confession Killer

دانلود زیرنویس مستند The Confession Killer هنری لی لوکاس یکی از بدنام‌ترین قاتلان زنجیره‌ای می‌باشد که به قتل بیش از 100 نفر اعتراف کرده است. با این حال، پلیس تنها توانسته است 12 قتل را به او نسبت دهد و ثابت کند.

مجریان قانون تگزاس نیز، جزو قربانیان هنری لی لوکاس بودند، آن‌ها به دروغ و دستکاری اطلاعات او افتادند و اعترافات او را باور کردند. این مستند به دلایل متفاوتی نسبت به اتفاقات ترسناک پرداخته است و خودش را به یکی از برترین مستند های جنایی ترسناک نتفلیکس تبدیل کرده. این مستند، حفره‌های سیستم قضایی آمریکایی را نشان می‌دهد و اینکه چگونه بسیاری از قربانیان هرگز عدالتی را که شایسته آن هستند دریافت نمی‌کنند.

خلاصه داستان زیرنویس مستند «قاتل اعتراف»

دانلود زیرنویس  فارسی مستند The Confession Killer  هنری لی لوکاس به عنوان پرکارترین قاتل زنجیره ای آمریکا شناخته می شد و به صدها قتل اعتراف کرد، اما از آنجایی که نتایج DNA با اعترافات او در تناقض است، آیا آنها بزرگترین حقه عدالت کیفری در تاریخ ایالات متحده را افشا می کنند؟

دانلود زیرنویس سريال House of the Dragon