دانلود زیرنویس فارسی فیلم Yuva 2004

تاریخ اکران : 2004 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن درام
547 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی فیلم Yuva 2004
  • نام فیلم: یونا مدت زمان: 2 ساعت 41 دقیقه
  • زبان: خیر کشور سازنده : هندوستان
  • کارگردان : Mani Ratnam نویسنده: Anurag Kashyap, Mani Ratnam
  • بازیگران: Ajay Devgn, Abhishek Bachchan, Rani Mukerji
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.3 با 9030 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

مایکل ، ارژون و لالان ، سه مرد از سه اقشار مختلف جامعه ، یک روز صبح در کلکته ، مسیرهای متقاطع را تغییر می دهند و زندگی یکدیگر را برای همیشه تغییر می دهند.

Michael, Arjun and Lallan, three men from three different strata of society, cross paths one morning in Calcutta and change one another’s lives forever.

27927

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Yuva 2004

دانلود زیرنویس فیلم Yuva یووا (ترجمه جوانان) یک فیلم تریلر سیاسی هندی هندی است که به کارگردانی مانی راتنام به کارگردانی و در سال 2004 اکران شده است. این فیلم به طور همزمان در تامیل به عنوان Aaytha Ezhuthu فیلمبرداری شده است ، و این به راحتی بر اساس داستان زندگی جورج ردی ، یک محقق ساخته شده است.از دانشگاه عثمانیا حیدرآباد.

این فیلم در کلکته تنظیم شده است.مایکل (Ajay Devgn) ، Arjun (Vivek Oberoi) ، Vishnu (Karthik Kumar) و Trilok (Abhinav Kashyap) رهبران یک سازمان دانشجویی هستند که می خواهند فساد درگیر در سیاست را برطرف کنند.با این حال ، وقتی لالان سینگ (Abhishek Bachchan) ، یک گون که برای سیاستمدار بی رحمانه Prosenjit Bhattacharya (OM Puri) کار می کند ، زندگی آنها به نوبه خود غیر منتظره می شود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Yuva

این فیلم داستانهای سه جوان از اقشار کاملاً متفاوت جامعه را روایت می کند و اینکه چگونه یک حادثه سرنوشت ساز در پل هاوره کلکته ، زندگی آنها را برای همیشه تغییر می دهد.روایت زیرنویس فارسی Yuva 2004 داستان تا حدی در قالب لینک لینک است.

در پنجاهمین جوایز Filmfare ، یووا 7 نامزد از جمله بهترین شرور دریافت کرد و 6 جایزه برتر از جمله بهترین فیلم (منتقدین) ، بهترین بازیگر نقش مکمل زن (باچان) و بهترین بازیگر نقش مکمل زن (Mukerji) را به دست آورد.

یووا همچنین برای باچان موفقیت آمیز بود زیرا او برنده جایزه Stardust برای بازیگر سال شد – مرد به دلیل عملکردش.

wednesday زیرنویس