دانلود زیرنویس فارسی فیلم Yes Man 2008

تاریخ اکران : 2008 دسته بندی : فیلم ژانر: عاشقانه کمدی
366 بازدید
دانلود زیرنویس Yes Man 2008
  • نام فیلم: بله اقا مدت زمان: 1 ساعت 44 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Peyton Reed نویسنده: Nicholas Stoller, Jarrad Paul, Andrew Mogel
  • بازیگران: Jim Carrey, Zooey Deschanel, Bradley Cooper
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.8 با 366291 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک مرد خودش را به چالش می کشد که به همه چیز “بله” بگوید.

A man challenges himself to say “yes” to everything.

30752

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Yes Man 2008

دانلود زیرنویس فیلم Yes Man بله من یک فیلم کمدی عاشقانه آمریکایی در سال 2008 به کارگردانی پیتون رید است که توسط نیکلاس استولر ، جاراد پاول ، و اندرو مگل نوشته شده و با بازیگران جیم کری و با بازیگری باغویی دسچانل.این فیلم به طور آزاد بر روی خاطرات 2005 با همین نام توسط طنزآمیز دنی والاس ساخته شده است ، که او همچنین در این فیلم ظاهر می شود.

کارل ، یک افسر وام بانکی ، از زمان طلاق خود از استفانی پس گرفته شده است.او چشم انداز فزاینده ای نسبت به زندگی خود دارد و به طور مرتب دوستان خود پیتر و رونی را نادیده می گیرد.به توصیه یک همکار قدیمی ، نیک ، کارل در یک سمینار انگیزشی شرکت می کند که مردم را ترغیب می کند تا از این فرصت برای گفتن “بله!” استفاده کنند.در این سمینار ، کارل با گورو ترنس الهام بخش ملاقات می کند ، که به او می گوید وارد “میثاق با جهان” شود و به هر چیزی که از او خواسته شده باشد بله می گوید.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Yes Man

تولید این فیلم زیرنویس فارسی Yes Man 2008 در لس آنجلس در اکتبر 2007 آغاز شد. این فیلم در 19 دسامبر 2008 در ایالات متحده منتشر شد و سپس در 26 دسامبر 2008 در انگلستان اکران شد. این فیلم بررسی های متفاوتی را از منتقدین دریافت کرد ، اما یک جعبه بودموفقیت در دفتر ، 223 میلیون دلار در سراسر جهان.

بعداً ، کارل به درخواست یک مرد بی خانمان بله می گوید و خارج از گاز و بدون باتری در تلفن همراه خود در پارک الیسی است.با سرخوردگی ، او به یک پمپ بنزین در این نزدیکی می رود که در آنجا با آلیسون ، یک زن جوان غیرمستقیم ملاقات می کند.او به او سوار اتومبیل خود می شود و قبل از عزیمت او را می بوسید.چند روز بعد در ازای کمک به مبلمان حرکت خود توسط همسایه سالخورده خود تیلی به او رابطه جنسی دهانی ارائه می شود.وقتی او امتناع کرد و بلافاصله بدشانسی را تجربه کرد ، بازگشت و با کمال تعجب از لحظه لذت می برد.

با اعتقاد به اینكه او باید “بله” بگوید یا عواقب آن را متحمل شود ، كارل شروع به تصرف هر فرصتی می كند.او دوستی خود را با پیتر و رونی تجدید می کند.با رئیس نری خود ، نورمن پیوند برقرار می کند.به نامزد پیتر ، لوسی ، با دوش عروس خود کمک می کند.در کلاس های زبان کره ای شرکت می کند.و خیلی بیشتر.با پذیرش یک پروانه باند در خارج از کافی شاپ ، او یک گروه احمقانه به نام Munchausen توسط Proxy را می بیند.خواننده اصلی آلیسون است.او از عجیب بودن او جذاب است.او از خودجوش بودن او خوشحال است و آنها شروع به دوستیابی می کنند.او در محل کار یک شرکت ارتقاء شرکت می کند و با استفاده از درس های گیتار خود ، آهنگ سوم “جامپر” را برای ترغیب مردی به خودکشی بازی می کند.

The Last of Us زیرنویس