دانلود زیرنویس فارسی فیلم Wyatt Earp 1994

تاریخ اکران : 1994 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن بیوگرافی ماجراجویانه
382 بازدید
دانلود زیرنویس Wyatt Earp 1994
  • نام فیلم: ویات ایرپ مدت زمان: 3 ساعت 11 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Lawrence Kasdan نویسنده: Dan Gordon, Lawrence Kasdan
  • بازیگران: Kevin Costner, Dennis Quaid, Gene Hackman
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.7 با 51875 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

از ویچیتا تا دوج سیتی ، تا O.K.Corral in Tombstone ، یک مرد در این سفر هیجان انگیز از عاشقانه ، ماجراجویی و عمل قهرمانانه ناامید کننده به یک اسطوره تبدیل می شود.

From Wichita to Dodge City, to the O.K. Corral in Tombstone, a man becomes a myth in this thrilling journey of romance, adventure, and desperate heroic action.

26623

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Wyatt Earp 1994

دانلود زیرنویس فیلم Wyatt Earp وایت ارپ یک فیلم درام بیوگرافی آمریکایی در سال 1994 است که توسط لارنس کسدان با دن گوردون به کارگردانی ، تولید و نوشته شده توسط دن گوردون ساخته شده است.این فیلم شامل قانون زندگی همین نام ، از یک مزرعه آیووا ، تا یک مارشال ترسناک ، تا دشمنی در Tombstone ، آریزونا است که منجر به O.K.جنگ با اسلحه.با بازی کوین کاستنر در نقش عنوان ، این گروه از بازیگران پشتیبانی می کند که شامل ژن هکمن ، مارک هارمون ، مایکل مادسن ، بیل پولمن ، دنیس کوید ، ایزابلا روسلیینی ، تام سیزمور ، جوب ویلیامز ، ماری وینینگهام و جیم کاویزل در یکی از اولین بازیکنان خود است.نقش ها

در طول جنگ داخلی آمریکا ، نوجوان وایات ارپ در مزرعه خانوادگی خود در پلا ، آیووا زندگی می کند ، در حالی که برادران بزرگتر وی ویرگیل و جیمز با ارتش اتحادیه خدمت می کنند.ویات تلاش می کند تا فرار کند و قصد دارد در مورد سن خود دروغ بگوید و به جنگ بپیوندد ، اما پدرش او را صید می کند.برادران وی در پایان جنگ به خانه باز می گردند ، جیمز زخمی به شدت زخمی شد و خانواده به سمت غرب حرکت می کنند.ویات مردی را می بیند که در طی یک اسلحه کشته شده و در چشم استفراغ می کند.

سالها بعد ، وایات به عنوان راننده واگن در غرب فعالیت می کند و به عنوان داور دعوا نیز فعالیت می کند و خود را با قلدر مغایرت می کند.ویات و قلدر به جایی می رسند که قلدری قصد شلیک او را دارد ، اما ویات او را خلع سلاح می کند و او را شکست می دهد و اسلحه خود را می گیرد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Wyatt Earp

این فیلم فقط شش ماه پس از زیرنویس فارسی Wyatt Earp 1994 سنگ قبر مشابه اکران شد و با بررسی های منفی ، انتقاد از طول و نقشه فیلم ، اما از ارزش تولید آن استفاده کرد.بر خلاف سنگ قبر ، این یک شکست بوکس بود.

ویات با بازگشت به خانه به میسوری ، با عزیز کودکی خود ، اورلا ساترلند ازدواج می کند.آنها به خانه خود حرکت می کنند ، و او به عنوان پلیس شروع به کار می کند.ماهها بعد ، همسر باردارش از تب حصبه می میرد.پس از ماندن در کنار او در اثر بیماری ، ویات به شدت افسرده می شود.او با سوزاندن خانه و دارایی خود ، شروع به نوشیدن و رانش از شهر به شهر دیگر می کند و در کاج بلوف ، آرکانزاس فرود می آید.او مردی را سرقت می کند و اسب خود را می دزد ، اما اسیر می شود.پدرش با روبرو شدن با وایت ، او را از زندان وثیقه می کند و به او می گوید هرگز به آرکانزاس برنگردد.

wednesday زیرنویس