دانلود زیرنویس فارسی فیلم Wrong Turn 3: Left for Dead 2009

تاریخ اکران : 2009 دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک ماجراجویانه
2,226 بازدید
دانلود زیرنویس Wrong Turn 3: Left for Dead
  • نام فیلم: Wrong Turn 3: Left for Dead مدت زمان: 1 ساعت 32 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Declan O'Brien نویسنده: Connor James Delaney, Alan B. McElroy
  • بازیگران: Tom Frederic, Janet Montgomery, Gil Kolirin
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 4.6
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در حین قایق سواری در منطقه رودخانه بلوفیش، چهار بچه کالج مورد حمله یک آدمخوار جهش یافته سه انگشت قرار می رند. فقط الکس نوجوان موفق می شود از جنگل فرار کند. در همین حال، گروهی از مجرمان خطرناک از زندان گرافتون ویرجینیای غربی در اتوبوسی که توسط سه محافظ امنیتی اسکورت می‌شود از میان جنگل‌ها منتقل می‌شوند. هنگامی که آنها در ایستگاه استراحت در یک ایستگاه پلیس پارک می کنند، کلانتر کارور در مورد نوجوانان گم شده مطلع می شود. راننده اتوبوس همراه با نگهبانان و زندانیان به سمت مقصد حرکت می کند، اما یک کامیون یدک کش که توسط سه انگشت هدایت می شود به اتوبوسی برخورد می کند که از جاده می افتد. آنها توسط سه انگشت مورد حمله قرار می رند و کارلو چاوز خطرناک بر نگهبانان و سایر زندانیان تسلط می یابد. هنگامی که آنها به طور تصادفی با الکس ملاقات می کنند، دختر می گوید که سه انگشت چقدر بیمار و تهدید کننده است. زودتر بازماندگان متوجه می شوند که الکس حقیقت را می گوید.

While rafting in the Bluefish River area, four college kids are attacked by the mutant cannibal hillbilly Three Finger. Only the teenager Alex succeeds in escaping running through the woods. Meanwhile, a group of dangerous criminals are transported from the West Virginia Grafton Penitentiary in a custody bus escorted by three security guards through the backwoods. When they park in a rest stop in a police station, Sheriff Carver is informed about the missing teenagers. The bus driver heads to their destination with the guards and the prisoners but a tow truck driven by Three Finger hits the bus that falls off the road. They are attacked by Three Finger and the perilous Carlo Chavez dominates the guards and the other prisoners. When they accidentally meet Alex, the girl tells how sick and threatening Three Finger is; sooner the survivals discover that Alex is telling the truth.

3547

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Wrong Turn 3: Left for Dead 2009

دانلود زیرنویس فیلم Wrong Turn 3: Left for Dead چرخش اشتباه 3: چپ برای مرده (به انگلیسی: Wrong Turn 3: Left for Dead) یک فیلم اسلشر بریتانیایی-آمریکایی محصول سال 2009 به کارگردانی دکلن اوبراین و با بازی تام فردریک، جانت مونتگومری و تامر حسن است. این فیلم دنباله ای بر چرخش اشتباه 2: بن بست (2007) و سومین قسمت از سری فیلم های چرخش اشتباه است.

دو روز بعد، سه نگهبان زندان: نیت، والتر و پرسلو، به همراه یک زندانی مخفی و مارشال آمریکایی ویلیام “ویلی” خوارز، مأمور شدند تا بر انتقال کارلو چاوز، رهبر یک سازمان جنایتکار، به زندانی دوردست در هازلتون نظارت کنند. با سه زندانی دیگر: فلوید، یک قاتل سریالی نئونازی. کرافورد، یک دزد اتومبیل، و براندون، یک تفنگدار سابق آمریکایی. در مسیر، آنها از طریق شهرستان گرین بریر به سمت کارخانه کاغذ متروکه می روند که لاستیک های اتوبوسشان با سیم خاردار کامیون تری فینگر درهم می شود و به جنگل برخورد می کند و مجبور می شوند به پیاده روی ادامه دهند زیرا سه فینگر از دور به آنها حمله می کند و می کشد. پرسلو. نیت و والتر اکنون با پیدا کردن الکس که در جنگل از سه انگشت و برادرزاده اش سه انگشت پنهان شده بود، توسط زندانیان گروگان گرفته می شوند. همانطور که او را تعقیب می کنند، یک کامیون زرهی متروکه حاوی کیسه های پول را پیدا می کنند. نیت اسلحه‌ای را در کامیون پیدا می‌کند و آن را به والتر می‌دهد که از آن برای شلیک به چاوز استفاده می‌کند اما اسلحه پر نمی‌شود، و دومی به تلافی والتر را می‌کشد. چاوز آنهایی را که زنده مانده اند مجبور می کند تا پول را حمل کنند و به سمت کمپ راه بروند تا جنایتکاران بتوانند از قایق ها برای فرار خود با غارت استفاده کنند. در طول مسیر، آنها به تله ای برخورد می کنند که توسط سه انگشت پا گذاشته شده است که می توانند از آن فرار کنند. چاوز و فلوید آدم خوار جوان را تحت سلطه خود درمی آورند و سر او را می برند و جایزه ای را در تله انفجاری صرف شده برای Three Finger می گذارند تا به عنوان یک عامل بازدارنده پیدا کند. پس از اینکه نیت فرار زندانیان به رودخانه را مختل می کند، چاوز ناخواسته تله ای را که توسط Three Finger گذاشته شده رها می کند و ویلی را می کشد. زندانیان کامیون تری فینگر را پیدا می کنند و زمانی که کرافورد قصد ربودن وسیله نقلیه را دارد، توسط سه انگشت به دام دیگری کشیده می شود که او را با توری از سیم تیغ به دام می اندازد و می راند و او را به جاده می کشاند.

الکس در کابین سه انگشت بیدار می شود و معاون لین را می بیند که از یک توری سیمی تیغ می میرد. نیت کابین را پیدا می کند و الکس را آزاد می کند، اما هنگام فرار توسط سه انگشت مورد حمله قرار می رند. تری فینگر در حالی که با کامیون یدک‌کش او رانده می‌شوند، آنها را تعقیب می‌کند و باعث می‌شود که با یک درخت تصادف کنند. همانطور که کامیون در حال انفجار است، براندون ظاهر می شود و الکس را بیرون می کشد. در حالی که براندون به نیت کمک می کند، تری فینگر به آنها حمله می کند اما نیت موفق می شود با ضربه زدن به سرش با قلاب گوشتی او را بکشد. پس از اینکه نیت در ازای کمک براندون را آزاد می کند، تیم مارشال صبح روز بعد برای نجات نیت و الکس وارد می شود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Wrong Turn 3: Left for Dead

این فیلم در 20 اکتبر 2009 اکران شد و به دنبال آن زیرنویس فارسی Wrong Turn 3: Left for Dead 2009 پیش درآمدی به نام چرخش اشتباه 4: آغازهای خونین (2011) منتشر شد.

چهار دانشجو – الکس، برنت، سوفی و ​​تری – برای سفر رفتینگ به مناطق خلوت ویرجینیای غربی می‌روند. همانطور که آنها در کنار رودخانه کمپ می زنند، آدمخوار سه انگشتی ظاهر می شود و نوجوانان را می کشد به جز الکس، که پس از مشاهده مرگ دوستانش فرار می کند.

کلانتر شهر محلی کالوین کارور اتوبوس زندان سقوط کرده را کشف می کند و با تیم مارشال ایالات متحده تماس می رد در حالی که او به همراه معاونش آلی لین به دنبال گروه نیت می گردد. نیت و الکس، با کمک براندون با منحرف کردن فلوید برای حمله به چاوز، سعی می کنند فرار کنند، اما دومی پس از شکست دادن فلوید و رها کردن او، آن دو را دوباره دست ر می کند. بعد از اینکه آنها مکانی را پیدا کردند که زمانی برج دیده بان در آن قرار داشت و سال ها پیش سوخته بود، کارور گروه را پیدا می کند اما توسط Three Finger کشته می شود. وقتی چاوز تلاش می‌کند پول را پس ب رد، فلوید کیف‌ها را می‌ رد در حالی که چاوز به دنبال او می‌رود. چاوز که اکنون از دست آدمخوار جهش یافته خشم ن است، الکس را به سمت سه انگشت پرتاب می کند تا شانس بقای خود را افزایش دهد و او اسیر می شود. چاوز که با اعمالش دیگران را خشم ن می کند، توسط براندون بیهوش می شود و به نیت اجازه می دهد تا برگردد و الکس را نجات دهد. چاوز سپس توسط سه انگشت پس از غ ه جهش یافته بر او در طول مبارزه آنها کشته می شود.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game