دانلود زیرنویس فارسی فیلم Wrath of Man

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن هیجان انگیز
1,625 بازدید
دانلود زیرنویس Wrath of man
  • نام فیلم: Wrath of Man مدت زمان: 1h 59mins
  • زبان: English کشور سازنده : UK
  • کارگردان : Guy Ritchie نویسنده: Nicolas Boukhrief, Éric Besnard, Guy Ritchie, Marn Davies, Ivan Atkinson
  • بازیگران: Jason Statham, Holt McCallany, Josh Hartnett, Rocci Williams
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.3
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

ویژه تجدید دیدار دوستان بدون نسخه.

An unscripted Friends reunion special.

925

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم Wrath of Man :

دانلود زیرنویس فیلمWrath of Man یک فیلم مهیج اکشن و مهیج به کارگردانی گای ریچی ، از فیلمنامه ای است که وی با همکاری ایوان اتکینسون و مارن دیویس همکاری کرده و در سال 2004 ساخته شده است. این چهارمین همکاری کارگردانی ریچی با بازیگر اصلی جیسون استاتهام و اولین بار از زمان Revolver (2005) است. استاتهام در نقش H ، راننده جدید کامیون نقدی در لس آنجلس بازی می کند که یک سرقت را خنثی می کند تا گذشته مرموز خود را زیر سوال ببرد. هولت مک کالانی ، جفری دونووان ، جاش هارت نت ، لاز آلونسو ، کریس ریلی ، رائول کاستیلو ، دی اوبیا اوپارئی ، ادی مارسان و اسکات ایستوود نیز بازی می کنند.

فیلم Wrath of Man در چندین کشور در 22 آوریل 2021 و در ایالات متحده در 7 ماه اکران شد و قرار است 23 ژوئیه در انگلستان باشد. 72 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته و نظرات مختلفی از منتقدان دریافت کرده است.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس فیلمWrath of Man :

پاتریک هیل کار خود را در Fortico Security ، یک شرکت کامیون زره پوش آغاز می کند. پس از اینکه توسط تری برتر به دلیل ارجاع هایش مورد تمجید قرار گرفت ، به Bullet معرفی می شود ، که وی را با نام عار “H” معرفی می کند و بر آموزش وی نظارت می کند. H با همکاران خود ، به ویژه Boy Sweat Dave ، به دلیل ماهیت مرموز خود ، شروع سختی را آغاز می کند.

یک روز ، بولت در هنگام سقوط به گروگان گرفته می شود و آدم ربایان خواستار 2 میلیون دلار کامیون خود هستند. وقتی H و Dave با آدم ربایان ملاقات می کنند ، H به راحتی آنها را با یک تیراندازی متخصص اعزام می کند. در هنگام حمله بعدی به کامیون H ، هنگامی که کامیون غرق در گاز اشک آور است از آنجا خارج می شود ، در این زمان دزدان با دیدن او عقب نشینی می کنند. بعداً H با همکار دانا کرتیس می خوابد و او را با تهدید اسلحه نگه می دارد تا از او در مورد پول نقد شخصی که پیدا کرده بازجویی کند. او ادعا می کند که یکبار از فروشگاه ات الکلی برای پس انداز بازنشست پول سرقت کرده است ، اما اصرار دارد که این تنها زمان بود. H زند او را امان می دهد ، اما اگر بداند اطلاعات بیشتری را از وی دریغ نمی کند ، عواقب بعدی را تهدید می کند.

دانلود زیرنویس فیلم Wrath of Man پنج ماه زودتر ، H با پسرش دا بیرون است که او با اکراه با تماس موافقت می کند که از او می خواهد در زمینه جابجایی یک کامیون زرهی برای سرقت کمک کند. H از انبار کامیون زره پوش در آن طرف پل متوقف می شود و از دا می خواهد در ماشین منتظر بماند در حالی که او به سمت یک کامیون مواد غذایی در کنار انبار می رود. او هنگام دریافت غذا تماس می رد تا محل کامیون را فاش کند ، اما هنگامی که کامیون به زیر پل می رود ، توسط گروه دیگری از سارقان که اس کارگران ساختمانی را بر تن دارند ، مورد حمله قرار می رد که به دلیل شهادت ، نگهبانان و همچنین دا را می کشند. وقتی H به سمت آنها می دود ، او نیز مورد اصابت گلوله قرار می رد ، اما زنده می ماند.

سپس H مشخص شد كه هارگریوز ، رئیس یك سندیكای جنایی است. اعضای سندیکا مردانی بودند که حمله دوم را به کامیون H انجام دادند. بعد از اینکه مادر دا H را مسئول مرگ دو دانست و آنجا را ترک کرد ، H خواستار یافتن مردان مسئول است. همکار هارگریوز پس از فرسایش لیست مظنونان ، و اعلام نکردن هیچ احتمال احتمالی ، ادعا می کند که این سرقت یک کار داخلی بوده است. H می گوید که او برای پاک کردن ذهن خود به لندن پرواز خواهد کرد ، اما در واقع یک تماس محلی ، Kirsty ، را ترتیب می دهد تا هویت جعلی پاتریک هیل و همچنین گزارش کا دشکافی مرگ دو را برای او فراهم کند.

سارقان شغل ساختمانی یک دسته نظامی سابق به فرماندهی جکسون به همراه شخصی به نام جان هستند زیرنویس فیلم Wrath of Man که نگهبانان و دا را کشت. با تلاش برای تأمین هزینه های زند ، این گروه تصمیم می رد که سرقت پولهایی را آغاز کند که با جسارتهای جاه ط انه ای انجام می شود و جکسون و تام آنها را با جزئیات بیشتری برنامه ریزی کرده اند ، در حالی که نمای زند عادی با خانواده ها را حفظ کرده است ، به جز ژانویه. آنها ابتدا سعی می کنند از یک فرد ثروتمند بدزدند که سرباز سابق آنها کارلوس به عنوان امنیت کار می کند ، اما فقط چند صد هزار دلار درآمد دارد. سپس آنها تصمیم می رند تا از تماس های شرکت های حمل و نقل زرهی برای سرقت میلیون ها دلار استفاده کنند. وقتی دزدکی Fortico به آنها داده می شود ، جان محافظان و دا را برخلاف میل بقیه اعضای تیم می کشد.

دانلود زیرنویس فیلمWrath of Man :

چند ماه بعد ، جکسون و تام تیم را برای یک دزد ر نهایی بسیار بزرگتر اما پرخطر جمع کردند تا بیش از 150 میلیون دلار از انبار فورتیکو در جمعه سیاه سرقت کنند. H و Bullet با هم سوار می شوند که Bullet فهمید خودی دزد است و از H می خواهد برای جلو ری از مرگ همکاری کند. سارقان با اس کامل زره پوش ، در کامیون پنهان می شوند تا به انبار دسترسی پیدا کنند و گروگان ری از جمله تری و دیو را آغاز کنند. یک کارگر زنگ هشدار را فعال می کند و کارگران پشت میز اسلحه شروع به تیراندازی به سمت سارقان می کنند ، اما به راحتی اعزام می شوند. H کارلوس را خفه می کند و زره بدنش را برای مقابله به عقب می برد ، و این باعث الهام بخشیدن به دیو می شود که همان کاری را انجام دهد که تری مخفی شود. با فهمیدن اینکه ممکن است این اتفاق نیفتد ، بولت پوشش خود را می شکند و دیو ، دانا ، و نگهبانان باقی مانده را می کشد و H. Bullet ، جکسون و جان را شلیک می کند ، تنها کسانی هستند که از انبار خارج می شوند ، اگرچه جکسون به شدت زخمی شده است. آنها از پلیس طفره می روند و خود را به گاراژی می رسانند که در آنجا به تونل های زیرزمینی دسترسی دارند. با اعتقاد جان جان سعی خواهد کرد آنها را بکشد ، جکسون یک اسلحه را بیرون می آورد ، اما جان او را متوقف می کند و گلویش را می شکافد. وقتی جان و بولت خود را به انتهای تونل رساندند ، بولت اسلحه را بیرون می کشد تا سعی کند جان را بکشد ، زیرنویس Wrath of Man اما جان ابتدا او را می کشد. قبل از اینکه پلیس بتواند آنچه را که رخ داده استنباط کند با موفقیت از پس تمام پول برمی آید.

در آپارتمان جان ، او در یکی از کیسه های پول که توسط H برای کاشت محل او در آنجا کاشته شده بود ، زنگ تلفن را پیدا می کند. H قبل از شلیک به جان در همان مکانهایی که دا مورد اصابت گلوله قرار گرفت ، جان را با کا د شکافی روبرو می کند و باعث کشته شدن وی می شود. H پول را به تماس FBI خود تحویل می دهد و با یکی از همکارانش رانند می کند.