دانلود زیرنویس فارسی فیلم Wither 2012

تاریخ اکران : 2012 دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک
345 بازدید
دانلود زیرنویس Wither 2012
  • نام فیلم: پژمرده شدن مدت زمان: 1 ساعت 35 دقیقه
  • زبان: سوئدی کشور سازنده : سوئد
  • کارگردان : Sonny Laguna, Tommy Wiklund نویسنده: Sonny Laguna, David Liljeblad, Tommy Wiklund
  • بازیگران: Patrik Berg-Almkvisth, Lisa Henni, Patrick Saxe
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5 با 2306 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

ایدا و آلبین یک زوج خوشحال هستند.آنها به یک کابین در جنگل های وسیع سوئد رفتند تا یک تعطیلات سرگرم کننده با دوستان خود داشته باشند.اما در زیر تخته کف منتظر یک شر از گذشته تاریک سوئد است.

Ida and Albin are a happy couple. They set off to a cabin in the vast Swedish woodlands to have a fun holiday with their friends. But under the floorboards waits an evil from Sweden’s dark past.

30740

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Wither 2012

دانلود زیرنویس فیلم Wither Wither (سوئدی: Vittra) یک فیلم ترسناک سوئد 2012 به کارگردانی سونی لاگونا و تامی ویکلوند است که این فیلم را به همراه دیوید لیلجبلاد نوشت و تولید کرد.این فیلم براساس فیلم ترسناک سال 1981 The Evil Dead توسط سام Raimi ساخته شده است.این طرح گروهی از سوئدی های جوان را دنبال می کند که آخر هفته به یک کابین متروکه سفر می کنند.به نظر می رسد که این کابین خانه یک ویترا است و دوستان باید برای زندگی خود بجنگند ، به کمک شکارچی گونار (یوهانس بروست).

موجودی در تصویر در فیلم یک ویترا است ، موجودی از فولکلور سوئدی که اعتقاد بر این است که در زیر زمین زندگی می کند.اعتقاد به Vittror (شکل جمع) پیش بینی معرفی مسیحیت در اسکاندیناوی است.کلمه “Vittra” (که همچنین کلمه سوئدی “Wither” است از این رو عنوان انگلیسی) از کلمه نورس “Vættr” گرفته شده است ، که همچنین به عنوان یک اصطلاح چتر برای موجودات مشابه VITRA استفاده می شود.یک ویترا اساساً یک روح طبیعت و یکی از عناصر انیمیشن دین نورس است.اعتقاد بر این است که برخی از آنها احتمالاً از Vættr نامگذاری شده اند ، این بدان معنی است که نام اصلی به معنای چیزی در امتداد خط “دریاچه Vættr” است.

شکارچی گونار به دنبال دخترش لیزا است.او پیدا می کند که او روی زمین دراز کشیده شده توسط همسرش زنده است.گونار همسرش را دو بار در سر شلیک کرد و او را به قتل رساند.عناوین افتتاحیه شامل طرح های خشن است که تاریخچه Vættr را نشان می دهد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Wither

این فیلم به عنوان اولین فیلم زامبی سوئدی در سینماها به بازار عرضه شد و به اشتباه توسط چندین روزنامه سوئدی به عنوان اولین فیلم زامبی سوئدی بیان شد.اولین فیلم زامبی سوئدی Terror I Rock ‘n’ زیرنویس فارسی Wither 2012 Roll önsjön از سال 2001 است.

این زوج جوان آلبین و ایدا در حال برنامه ریزی برای سفر آخر هفته به یک کابین از راه دور با برادر ایدا ، سیمون و یک زن و شوهر هستند.این گروه به یک منطقه جنگلی از راه دور رانندگی می کنند و مجبور می شوند آخرین بیت را طی کنند.در حالی که به سمت کابین می رفت ، این گروه متوجه می شود که گونار آنها را از یک صخره تماشا می کند و سیمون تهاجمی او را فریاد می زند.این گروه برخلاف اطلاعاتی که پدر آلبین ، اولوف داده است ، کابین قفل شده است.در حالی که آلبین سعی می کند قفل را روی درب جلو انتخاب کند ، دوستش مارکوس یک پنجره باز در قسمت پشتی پیدا می کند و با ماری صحبت می کند تا برای ترساندن دیگران در صعود باشد.ماری صعود می کند و برای بررسی ، یافتن تبر به زیرزمین می رود.او متوجه موجودی شبیه زمین نمی شود که او را از سایه ها تماشا می کند.

The Last of Us زیرنویس