دانلود زیرنویس فارسی فیلم Wide Sargasso Sea 1993

تاریخ اکران : 1993 دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه
899 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی فیلم Wide Sargasso Sea
  • نام فیلم: دریای وسیع سارگاسو مدت زمان: 1 ساعت 38 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : استرالیا
  • کارگردان : John Duigan نویسنده: Jan Sharp, Carole Angier, John Duigan
  • بازیگران: Karina Lombard, Nathaniel Parker, Rachel Ward
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.6 با 2070 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک زن جوان صاحب زمین در دهه 1840 جامائیکا با یک مرد انگلیسی تازه وارد ازدواج می کند تا از از دست دادن اموالش جلو ری کند. به نظر می رسد همه چیز عالی است، عشق به وجود می آید و خوشبختی در راه است، اما او راز قدیمی مربوط به دوران کودکی خود را پنهان می کند.

A young female landowner in 1840s Jamaica marries a just-arrived Englishman to avoid losing her property. All seems to be perfect, love arises, and happiness is on the way, but she is hiding an old secret regarding her childhood a…

15900

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Wide Sargasso Sea 1993

دانلود زیرنویس فیلم Wide Sargasso Sea دریای پهن سارگاسو (به انگلیسی: Wide Sargasso Sea) فیلمی استرالیایی محصول سال ۱۹۹۳ به کارگردانی جان دویگان و با بازی کارینا لومبارد و ناتانیل پارکر است. این اقتباسی از رمان ژان ریس در سال 1966 به همین نام است.

Fine Line Features این فیلم را برای بازار ایالات متحده منتشر کرد. این فیلم به دلیل محتوای آن رتبه محدود NC-17 را دریافت کرد. فاین لاین ترجیح داد رتبه‌بندی R کمتر محدودتر و قابل فروش‌تر را دنبال نکند.

جان دویگان بعداً گفت که از تجربه ساخت این فیلم لذت نبرده است:

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Wide Sargasso Sea

این رمان و فیلم روایت ژان ریس از وارث کریول هند غربی را که در اینجا آنتوانت کازوی نامیده می شود، بررسی می زیرنویس فارسی Wide Sargasso Sea 1993 کند که با آقای روچستر انگلیسی از جین ایر ازدواج می کند و تبدیل به “دیوانه در اتاق زیر شیروانی” او می شود که در رمان جین ایر نوشته شارلوت برونته به نمایش درآمده است. برای یک خلاصه کامل به: خلاصه داستان دریای وسیع سارگاسو مراجعه کنید.

فیلمنامه توسط کارگردان استرالیایی جان دویگان، تهیه کننده جان شارپ و کارول آنژیر، زند نامه نویس Rhys نوشته شده است.

دانلود زیرنویس سریال Peaky Blinders