دانلود زیرنویس فارسی فیلم When a Man Loves a Woman 1994

تاریخ اکران : 1994 دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه
839 بازدید
دانلود زیرنویس When a Man Loves a Woman 1994
  • نام فیلم: زمانیکه یک مرد عاشق یک زن است مدت زمان: 2 ساعت 6 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Luis Mandoki نویسنده: Ronald Bass, Al Franken
  • بازیگران: Meg Ryan, Andy Garcia, Ellen Burstyn
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.6 با 20795 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

رابطه به ظاهر کامل بین یک مرد و همسرش در نتیجه اعتیاد به الکل او آزمایش می شود.

The seemingly perfect relationship between a man and his wife is tested as a result of her alcoholism.

4772

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم When a Man Loves a Woman 1994

دانلود زیرنویس فیلم When a Man Loves a Woman وقتی مردی یک زن را دوست دارد یک فیلم درام رمانتیک آمریکایی به کارگردانی لوئیس ماندوکی و با بازی اندی گارسیا، مگ رایان، تینا ماجورینو، می ویتمن، الن برستین، لورن تام و فیلیپ سیمور هافمن است که در سال 1994 منتشر شد. این توسط آل فرانکن و رونالد باس نوشته شده است.

در بیمارستان، مایکل و آلیس با حقیقت در مورد نوشیدن الکل روبرو می شوند. هر دو تصمیم می رند که او باید برای اعتیاد به الکل خود به دنبال کمک حرفه ای باشد. پس از مرخصی از بیمارستان، آلیس ترسو وارد یک کلینیک توانبخشی می شود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم When a Man Loves a Woman

رایان برای بازی خود به عنوان یک مادر الکلی، نامزد جایزه انجمن بازیگران سینما زیرنویس فارسی When a Man Loves a Woman 1994 برای بهترین بازیگر زن نقش اول شد. نام فیلم از آهن به همین نام از پرسی اسلج گرفته شده است.

آلیس گرین (مگ رایان) یک مشاور مدرسه ای است که مشکل جدی نوشیدن الکل دارد و با مایکل (اندی گارسیا)، یک خ ان هواپیمایی ازدواج کرده است. با وجود اینکه آلیس سبک دل و دوست داشتنی است، اغ بی پروا است و وقتی است، حتی از فرزندانش غافل می شود: جس نه ساله (تینا ماجورینو) از ازدواج قبلی و کیسی چهار ساله (می ویتمن) که پدرش مایکل است

یک روز بعد از ظهر، آلیس در حالت ی نامنسجم وارد خانه آنها می شود. او امی (لورن تام)، پرستار بچه بی میل را که او را با فرزندانش تنها می گذارد، اخراج می کند. آلیس که هنوز می‌نوشد، با جس روبرو می‌شود که نگران رفاه اوست. در برگشت سیلی به جس می زند که با گریه به سمت اتاقش می دود. در حین دوش گرفتن، آلیس به عقب می نشیند، جس را صدا می کند و نمی تواند تعادل خود را کنترل کند، که باعث می شود از درب دوش به کف حمام بیفتد و بیهوش شود. جس از ترس مرگ آلیس با مایکل تماس می رد که بلافاصله به خانه پرواز می کند تا در کنار آلیس باشد.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game