دانلود زیرنویس فارسی فیلم What Time Is It There 2001

تاریخ اکران : 2001 دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه
347 بازدید
دانلود زیرنویس What Time Is It There? 2001
  • نام فیلم: آنجا ساعت چند است؟ مدت زمان: 1 ساعت 56 دقیقه
  • زبان: ماندارین کشور سازنده : تایوان
  • کارگردان : Ming-liang Tsai نویسنده: Ming-liang Tsai, Pi-ying Yang
  • بازیگران: Kang-sheng Lee, Shiang-chyi Chen, Yi-Ching Lu
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.3 با 5067 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک فروشنده ساعت به زودی با یک زن جوان ملاقات می کند و به پاریس می رود و مسخره می شود ، بنابراین او شروع به تغییر تمام ساعت های تایپه به زمان پاریس می کند.

A watch salesman meets a young woman soon leaving for Paris and becomes infatuated, so he begins to change all the clocks in Taipei to Paris time.

27086

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم What Time Is It There? 2001

دانلود زیرنویس فیلم What Time Is It There? آنجا ساعت چند است؟یک فیلم تایوانی در سال 2001 به کارگردانی Tsai Ming-Liang است.این ستاره لی کانگ شنگ ، چن شیانگ چی و لو Yi-Ching است.

Shiang-Chyi از یک گورستان بازدید می کند و با ژان پیر لود ، بازیگر اصلی 400 ضربه ، برخوردی دارد.در یک رستوران ، او با یک زن چینی دیگر ملاقات می کند و آنها به مکان زن چینی برمی گردند.آنها در همان تختخواب می خوابند و قبل از اینکه زن چینی دور شود ، می بوسند.مادر هسیا-کانگ با یک بشقاب تنظیم شده برای شوهرش شام می خورد و پس از آن در رختخواب خودارضایی می کند.Hsiao-kang شب را در خارج از خانه می گذراند و سپس با یک روسپی در ماشین خود رابطه جنسی برقرار می کند.در حالی که او در حال خواب است ، روسپی کیف خود را از ساعت ها و برگ ها سرقت می کند.Hsiao-kang به خانه می رود و در کنار مادرش دراز می کشد.Shiang-chyi هنگام نشستن روی نیمکت توسط استخر گریه می کند.او به خواب می رود ، و برخی از افراد چمدان او را می گیرند و آن را در استخر می گذارند.پدر هسیا-کانگ ظاهر می شود.او چمدان را از آب خارج می کند و از آنجا دور می شود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم What Time Is It There?

Hsiao-kang یک فروشنده خیابانی در تایپه است که ساعت های یک کیف را می فروشد.پدرش می میرد.به زودی پس از آن ، شیانگ چی برای خرید یک ساعت مچی دو ساعته به او می رود ، زیرا او به پاریس سفر می کند.او ساعت شخصی Hsiao-kang را که خارج از انبار است دوست دارد.در ابتدا ، او از فروش ساعت خود امتناع می ورزد و توضیح می دهد که پدرش فقط درگذشت و این بدشانسی خواهد بود.او پایدار است و سرانجام او را متقاعد می کند که ساعت را به او بفروشد.مادر هسیا-کانگ مرگ شوهرش را عزادار می کند.او غذا و آب را برای او رها می کند و فکر می کند که او زیرنویس فارسی What Time Is It There? 2001 می تواند تناسخ شود.Hsiao-kang فیلمی را در پاریس ، 400 ضربه تماشا می کند.در طول روزهای روزمره ، او هر ساعت و ساعت را به زمان پاریس تغییر می دهد.در همین حال ، در پاریس ، شیانگ چی تنها است که در اتاق خود می ماند و به مغازه ها ، رستوران ها و مترو می رود.مادر هسیا-کانگ می بیند که ساعت در خانه اش زمان تغییر کرده است و فکر می کند به این دلیل است که شوهرش برگشته است.او چراغ های موجود در خانه را خاموش می کند و تمام پنجره ها را مسدود می کند ، و او و هسیا-کانگ استدلال می کنند.

در وب سایت بررسی Aggregator Rotten Tomatoes ، این فیلم دارای امتیاز تأیید 85 ٪ بر اساس 54 بررسی و میانگین امتیاز 7.1/10 است.اجماع بحرانی این وب سایت آمده است: “گرچه برای دیدن صبر و حوصله نیاز دارد ، چه زمانی در آنجا وجود دارد؟ اکتشاف تنهایی هم ظریف و هم آزار دهنده است.”از نظر متاکریتیک ، این فیلم دارای میانگین وزنی 79 از 100 بر اساس 20 منتقدان است که نشان می دهد “بررسی های عموماً مطلوب”.

wednesday زیرنویس