دانلود زیرنویس فارسی فیلم Werckmeister Harmonies 2000

تاریخ اکران : 2000 دسته بندی : فیلم ژانر: درام راز آلود
370 بازدید
دانلود زیرنویس Werckmeister Harmonies 2000
  • نام فیلم: هارمونی های Werckmeister مدت زمان: 2 ساعت 25 دقیقه
  • زبان: مجارستانی کشور سازنده : مجارستان
  • کارگردان : Béla Tarr, Ágnes Hranitzky نویسنده: László Krasznahorkai, Béla Tarr, Péter Dobai
  • بازیگران: Lars Rudolph, Peter Fitz, Hanna Schygulla
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8 با 14550 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک جوان ساده لوح در پی ورود یک جاذبه مرموز سیرک ، شاهد تشدید خشونت در زادگاه کوچک خود است.

A naive young man witnesses an escalation of violence in his small hometown following the arrival of a mysterious circus attraction.

28457

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Werckmeister Harmonies 2000

دانلود زیرنویس فیلم Werckmeister Harmonies Harmonies Werckmeister (تلفظ ؛ مجارستانی: Werckmeister Harmóniák) یک فیلم درام 2000 مجارستانی است که به کارگردانی Béla Tarr و Eggnes Hranitzky ، بر اساس رمان 1989 ، مالیخولیایی مقاومت توسط László Krasznahorkai است.این فیلم با شلیک به رنگ سیاه و سفید و از سی و نه عکس های تند و تیز ، ژانوس و عموی وی György را در دوران کمونیست مجارستان نشان می دهد.این همچنین سفر خود را در بین شهروندان درمانده نشان می دهد زیرا یک سیرک تاریک به شهر می آید که در طول زندگی خود گرفتگی را بازی می کند.

این شهر در زمان کمونیستی در یک شهر کوچک ناشناس ، متروک و جدا شده در مجارستان قرار دارد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Werckmeister Harmonies

این عنوان به نظریه پرداز موسیقی باروک آندریاس ورکمیستر اشاره دارد.György Eszter ، شخصیت زیرنویس فارسی Werckmeister Harmonies 2000 اصلی این فیلم ، یک مونولوگ را ارائه می دهد که نظریه ای را ارائه می دهد که اصول هارمونیک Werckmeister مسئول مشکلات زیبایی شناختی و فلسفی در تمام موسیقی ها از آنجا است و باید توسط یک تئوری جدید تنظیم و هماهنگی خنثی شود.

Werckmeister Harmonies برای تحسین گسترده ای از منتقدین فیلم افتتاح شد و بسیاری از منتقدین به عنوان یکی از بهترین فیلم های دهه 2000 در نظر گرفته شد و در نظرسنجی 2016 BBC از بهترین فیلم ها از سال 2000 در رتبه 58 قرار گرفت.

این فیلم با János Valuska ، یک مرد جوان تحویل روزنامه آغاز می شود و شعر و رقص را با مراجعان نوار مست انجام می دهد.رقص از کل گرفتگی خورشید است که مختل می شود ، سپس حیوانات را خاموش می کند.با بازگشت بزرگ نور خورشید گرم به پایان می رسد.

wednesday زیرنویس